ایالات متحده سوابق مرگ و میر و بستری شدن در کوید را با رویکرد وحشتناک 14 میلیون مورد تنظیم می کند – به روزرسانی در زمان واقعی | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

دیروز ایالات متحده بالاترین میزان مرگ و میر ویروس کرونا را ثبت کرد ، زیرا اولین بار از زمان شیوع بیماری در بیمارستان Covid از 100،000 عبور کرد.

بر اساس ردیاب دانشگاه هاپکینز ، 3،157 مرگ و میر جدید در روز چهارشنبه ثبت شده است. بالاترین میزان آن 2067 مورد مرگ در 15 آوریل در ابتدای همه گیری بود.

دیروز 200،070 مورد جدید ثبت شد که فقط برای بار دوم از 200،000 مورد جدید فراتر رفت. در حال حاضر تعداد کل پرونده ها 13،911،728 است ، ایالات متحده قرار است 14 میلیونمین مورد خود را امروز ثبت کند.

دیروز دکتر رابرت ردفیلد، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) ، در یک مراسم به میزبانی اتاق بازرگانی ایالات متحده ، گفت که حدود 90 درصد بیمارستان های کشور ظرفیت بیشتری دارند.

“ما اکنون در یک زمان بسیار حساس هستیم که می توانیم پایداری سیستم مراقبت های بهداشتی خود را حفظ کنیم. واقعیت این است: دسامبر و ژانویه و فوریه اوقات سختی خواهند بود. من واقعاً معتقدم که اینها چالش برانگیزترین در طول تاریخ سلامت عمومی این کشور خواهند بود ، بیشتر به دلیل استرسی که بر سیستم مراقبت های بهداشتی ما وارد خواهد شد. “

بستری شدن در بیمارستان در ماه نوامبر افزایش یافت و تقریباً هر روز رکوردهای جدیدی را ثبت می کرد. انجمن آمبولانس آمریکا ، سیستم تماس اضطراری 911 را “خرابی” ارزیابی کرده است.

دکتر دبورا بیرکس ، هماهنگ کننده گروه ویژه ، از آمریکایی هایی که در تعطیلات آخر هفته اخیر به مسافرت رفته اند ، خواست که مانند یک ویروس رفتار کنند. اگر کمتر از 40 سال دارید ، باید تصور کنید که در دوره شکرگذاری هنگامی که در خارج از خانواده خود جمع شده اید ، آلوده شده اید. به احتمال زیاد علائمی نخواهید داشت. با این حال شما برای دیگران خطرناک هستید. “

در ماه آوریل ، اوج موارد و مرگ و میرها عمدتا در ایالت های نیویورک و نیوانگلند متمرکز بود ، اما اکنون شیوع ویروس در سراسر کشور گسترش یافته است و هیچ نشانه ای از کند شدن آن وجود ندارد. فقط در هفت روز گذشته ، بیش از 1.1 میلیون مورد جدید گزارش شده است. در مجموع 273621 نفر جان خود را از دست دادند.

معاون رئیس جمهور مایک پنس ، که پیشگام پاسخ دولت ترامپ به بیماری همه گیر بود ، امروز در یک میزگرد در پاسخ به ویروس کرونا در ممفیس ، تنسی شرکت خواهد کرد.

اخرین بروزرسانی: 3 دسامبر 6:25 AM EST
منبع: نقشه ها هر روز در ساعت 12:00 به وقت اروپا به روز می شوند ، با استفاده از آمارهای بیماری و مرگ در سطح ایالت و شهرستان در دانشگاه جان هاپکینز.
1اگر تعداد موارد و مرگ و میرها را از زمان تخمین زده شده در بالا و مقایسه آنها با داده های 7 روز قبل ، افزایش روزانه پیدا کنیم
2ارقام سرانه با در نظر گرفتن موارد و مرگ ثبت شده در برآورد زمان فوق ، و تقسیم آنها بر جمعیت تخمینی کشور از ارزیابی 5 ساله ACS برای سال 2018 محاسبه شد.

[ad_2]