ایالات متحده رکورد 2804 مورد مرگ ناشی از ویروس کرونا را در یک روز ثبت می کند اخبار جهان

[ad_1]

روز چهارشنبه ایالات متحده بیشترین تعداد ویروس کرونا را در روز ثبت کرد ، زیرا تعداد افرادی که برای اولین بار از زمان ابتلا به بیماری همه گیر در بیمارستان Covid بستری شده اند ، بیش از 100000 نفر بود.

طبق ردیاب دانشگاه هاپکینز ، روز چهارشنبه 2،804 مرگ و میر جدید ثبت شده است ، تقریباً تلفات حملات تروریستی 11 سپتامبر. بالاترین میزان آن 2،607 مورد مرگ در 15 آوریل در آغاز همه گیری بود. (جونز هاپکینز قبلاً 3،157 مورد مرگ در روز چهارشنبه را گزارش کرده بود ، گفته می شود به دلیل خطا در یک ایالت است.)


رئیس CDC هشدار می دهد که ایالات متحده “دشوارترین زمان در تاریخ سلامت عمومی این کشور” است – ویدیو

در روز چهارشنبه 200،070 مورد جدید گزارش شد که فقط برای دومین بار بیش از 200،000 مورد جدید است. در حال حاضر ، تعداد کل موارد 14،061،616 است ، ایالات متحده یک پرونده 14 میلیون نفری را در روز پنجشنبه ثبت کرده است و کارشناسان پیش بینی می کنند که تا پایان ماه فوریه تعداد کشته ها می تواند به 450،000 نفر برسد.

مرگ ، تصادف و بستری شدن در بیمارستان نشان داده است که کشور در عمق فروپاشی بحران فرو رفته است ، شاید بدترین وضعیتی که تاکنون رخ داده است ، بخشی از آن به دلیل تأخیر در اثر شکرگذاری هفته گذشته بود که میلیون ها آمریکایی هشدارهای ماندن در خانه را نادیده گرفتند و فقط با اعضای خانواده خود جشن نمی گرفتند.

در سرتاسر ایالات متحده ، این موج منجر به جاری شدن بیمارستان ها شده و پرستاران و سایر کارکنان بهداشتی بریده و سوزانده شدند.

“واقعیت این است: دسامبر و ژانویه و فوریه روزهای سختی خواهند بود. من واقعاً معتقدم که دشوارترین زمان در طول تاریخ سلامت عمومی این کشور خواهد بود. “دکتر روبرت ردفیلد ، رئیس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ، روز چهارشنبه گفت.

ردفیلد گفت حدود 90 درصد بیمارستان های کشور ظرفیت بیشتری دارند.

وی گفت: “ما اکنون در یک زمان بسیار حساس هستیم که می توانیم پایداری سیستم مراقبت های بهداشتی خود را حفظ کنیم.”

کل تعداد گورها در زمانی بود که رئیس جمهور منتخب جو بایدن توجه خود را به 908 میلیارد دلار کمک دو جانبه کنگره معطوف کرد که هر هفته 300 دلار مزایای بیکاری فدرال را فراهم می کند و 160 میلیارد دلار به ایالت ها و شهرها اعزام می شود.

نمودار

بستری شدن در بیمارستان در ماه نوامبر افزایش یافت و تقریباً هر روز رکوردهای جدیدی را ثبت می کرد. انجمن آمبولانس آمریکا به سیستم تماس اضطراری 911 “نقطه اضطراری” اشاره کرد.

فرماندار کانزاس ، لورا کلی گفت که هیچ تخت مراقبت ویژه در جنوب غربی ایالت وجود ندارد و در نیومکزیکو ، بیماران مبتلا به ویروس کرونا از 27٪ تخت های بیمارستانی استفاده می کنند. .

فقط در کالیفرنیا ، پس از ثبت رکورد تعداد بستری در این ایالت برای چهارمین روز متوالی ، روز چهارشنبه بیش از 8000 نفر تحت ویروس کرونا قرار گرفتند.

مقامات بهداشتی هشدار داده اند كه این اعداد می توانند قبل و بعد از شكرگذاری به شدت متغیر باشند ، همانطور كه ​​معمولاً در تعطیلات و آخر هفته ها اتفاق می افتد ، وقتی به دلیل تأخیر در پیام ها ، اعداد غالباً كاهش می یابند و پس از چند روز كه آژانس های ایالتی و محلی با این روند روبرو می شوند ، به شدت افزایش می یابد. تاخیر.

دکتر دبورا بیرکس ، هماهنگ کننده کارگروه ویروس کرونا ویروس کرونا ، از آمریکایی هایی که آخر هفته تعطیلات اخیر رفته بودند ، خواست که مانند گویا ویروس داشته باشند.

اگر کمتر از 40 سال دارید ، باید تصور کنید که در دوره شکرگذاری هنگامی که در خارج از خانواده خود جمع شده اید ، آلوده شده اید. به احتمال زیاد علائمی نخواهید داشت. با این حال شما برای دیگران خطرناک هستید. “

در ماه آوریل ، اوج موارد و مرگ و میرها عمدتا در نیویورک و نیو انگلیس متمرکز شده بود ، اما شیوع ویروس در حال گسترش در سراسر کشور است و هیچ نشانه ای از کند شدن آن وجود ندارد. فقط در هفت روز گذشته ، بیش از 1.1 میلیون مورد جدید گزارش شده است که در مجموع 273 هزار و 621 نفر کشته شده اند.

سخنرانی های اخیر دونالد ترامپ در چند وقت اخیر بیشتر به تلاش برای لغو نتایج انتخابات و نه مبارزه با ویروس کرونا متمرکز شده است. قبل از انتخابات ، ترامپ گفت که کشور در گوشه و کنار قرار دارد و رسانه ها پس از انتخابات دیگر درباره کوید صحبت نخواهند کرد.

نمودار

شهردار لس آنجلس ، دومین شهر بزرگ ایالات متحده با 3.9 میلیون نفر جمعیت ، هشدار داد که در حال نزدیک شدن به “نقطه عطفی ویرانگر” در این هفته است که مقامات دستورالعمل های جدیدی را برای منع اختلاط خانوارها ارائه می دهند.

اریک کورستتی گفت: “زمان تحقیر است.” “وقت آن است که همه چیز را واگرد کنید. و اگر اهمیتی ندارد ، این کار را نکن. “

محدودیت های لس آنجلس به دور از ممنوعیت کلی است ، اما در صورت اجرای مجموعه ای از پروتکل ها ، خرده فروشان مجاز به باز ماندن هستند و زمین های گلف ، زمین های تنیس و یک سالن ورزشی در فضای باز مجاز به باز ماندن هستند. همچنین می توان تولید فیلم و تلویزیون را ادامه داد.

شهرستان لس آنجلس که شامل لس آنجلس و مناطق اطراف آن است ، 10 میلیون نفر را در خود جای داده است ثبت شده تاکنون 414185 عفونت. تاکنون 7،740 نفر جان خود را از دست داده اند.

برخی از برنامه های تسکین ویروس کرونا در کنگره قرار است در پایان سال پایان یابد. دوازده میلیون نفر مزایای بیکاری را از دست می دهند زیرا دموکرات ها و جمهوری خواهان به دلیل اندازه بسته جدید کمک در بن بست باقی مانده اند.

مجلس نمایندگان ، تحت کنترل دموکرات ها ، در ماه مه لایحه محرکه ای سه هفته ای تصویب کرد که طی هفته های گذشته بیش از 2 میلیون دلار بودجه را تأیید کرد اما خواسته های خود را برای لایحه 908 میلیارد دلاری که بایدن گفت چهارشنبه از آن حمایت خواهد کرد ، رد کرد.

میچ مک کانل ، رهبر جمهوریخواه سنا ، از لایحه یک میلیارد دلاری در تابستان حمایت کرد ، اما پس از انتقاد محافظه کاران آن را پس گرفت. از آن زمان ، مک کانل در یک حساب 550 میلیارد دلاری ثبت شده است که دو بار در سنا شکست خورده است.

معاون رئیس جمهور مایک پنس ، که پیشگام پاسخ دولت ترامپ به بیماری همه گیر است ، روز پنجشنبه در یک میزگرد در پاسخ به ویروس کرونا در ممفیس شرکت می کند.



[ad_2]