ایالات متحده رکورد جدیدی را در موارد Covid-19 و مرگ و میرها ثبت کرد – بروزرسانی در زمان واقعی | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

جلسه استماع فوق العاده کمیسیون نظارت مجلس ، که در حال بررسی نقش تولید کننده مسکن های افیونی Purdue Pharma ، تولید کننده داروهای تجویز شده OxyContin است ، آغاز شده است.

عنوان جلسه دادرسی “نقش پوردو فارما و خانواده ساكلر در اپیدمی اپیدیم” است.

ماه گذشته ، پوردو در دادگاه فدرال به جرایم جدی مربوط به بحران مواد افیونی که منجر به کشته شدن نزدیک به نیم میلیون آمریکایی شد ، به جرم خود اعتراف کرد.

با این حال ، ارتباط اعضای خانواده میلیاردر ساکلر ، که یک شرکت خصوصی دارند ، ارائه نشده است ، اما در حال بررسی هستند.

این شرکت و شش عضو خانواده از شهرها و شهرستانهای ایالات متحده و بسیاری از ایالتهای آمریکا شکایت کرده اند.

کارولین بی مالونی
(RepMaloney)

خانواده ساکلر و پوردو فارما به تغذیه و درآمد حدود 35 میلیارد دلار از اپیدمی مواد افیونی کمک کردند. برای دیدن امروز تنظیم کنید OversightDems جلسات دادرسی با اعضای خانواده ساکلر و مدیر عامل شرکت پوردو. https://t.co/L2Mgt9tVqc


17 دسامبر 2020

یکی از دلایل دادرسی اضطراری این است که امروز دو نفر از این ساکرها داوطلبانه توافق کردند که شهادت دهند ، که بسیار غیر عادی است. آنها بسیار بسیار کم به ندرت در مورد نقش خود در پوردو و بحران OxyContin و Opioid صحبت می کنند.

امروز کیت ساکلر، معاون سابق Purdue ، که از سال 1990 تا 2018 در هیئت مدیره شرکت بود ، (از راه دور) در حال شهادت دادن است. او دختر یکی از بنیانگذاران پوردو است.

همچنین شهادت می دهد دیوید ساکلر، که نوه یکی از بنیانگذاران و پسر ریچارد ساکلر است که سالها رئیس جمهور پوردا بود. دیوید سکلر از 2012 تا 2018 عضو هیئت مدیره پوردو بود. کریگ لاندو ، مدیر عامل پوردو نیز شهادت داد.

رئیس کمیته کارولین مالونی، یکی از اعضای کنگره حزب دموکرات نیویورک ، گفت: “هیچ یک از اعضای خانواده ساکلر هرگز خود را به خاطر هر چیز بدی قبول نکرده است ، مسئولیت را قبول نکرده و یا عذرخواهی نکرده است. آنها هیچ مسئولیتی را قبول نکرده اند.”

اما وی بحران مواد افیونی را که ناشی از مواد مخدر قوی ، به ویژه اکسی کانتین بود ، “جرمی علیه مردم آمریکا” خواند.

پوردو فارما در حال حاضر در دادگاه ورشکستگی نیویورک است و در سپتامبر 2019 به بخش 11 پرونده دفاع از ورشکستگی پیوست و خواستار متوقف کردن پرونده های قضایی ، جلوگیری از پیگرد قانونی بیشتر و تسویه حساب با شاکیان شد.

مراحل طولانی هنوز به اتمام نرسیده است و بسیاری از جنبه های آینده شرکت و اعضای خانواده در هوا باقی مانده و در انتظار تصمیم قاضی ورشکستگی هستند.



[ad_2]