ایالات متحده ، آلمان و انگلیس ممکن است واکسیناسیون Covid را از اوایل ماه دسامبر آغاز کنند ویروس کرونا

[ad_1]

در حالی که رهبران G20 متعهد شدند كه حتی توزیع واكسنهای Covid-19 ، داروها و آزمایشات را برای دور نگه داشتن کشورهای فقیر تضمین كنند ، ایالات متحده ، انگلیس و آلمان اعلام كردند كه برنامه های واكسن زدن را در ماه دسامبر در كشورهای خود آغاز می كنند و اسپانیا اعلام كرد معرفی واكسن به شهروندان خود را آغاز می كند. در ژانویه.

روزنامه انگلیسی تلگراف روز یکشنبه گزارش داد که انگلیس می تواند واکسن Covid-19 Pfizer-BioNTech را از همان ابتدای هفته ، حتی قبل از تأیید ایالات متحده ، تصویب کند. Pfizer و BioNTech می توانند تأیید اضطراری ایالات متحده و اروپا برای واکسن Covid-19 خود را ماه آینده پس از نتایج آزمایش نهایی نشان دهند که موفقیت 95٪ و هیچ عارضه جانبی جدی ندارد.

هفته گذشته ، Moderna داده های اولیه واکسن خود را منتشر کرد که نشان دهنده اثربخشی 94.5٪ است.

نتایج دو واکسن تولید شده با استفاده از فناوری جدید انتقال RNA (mRNA) ، بهتر از حد انتظار ، امیدهایی را برای کاهش همه گیری ایجاد کرد ، که منجر به مرگ بیش از 1.3 میلیون نفر شد.

CNN روز یکشنبه گزارش داد ، در ایالات متحده ، رئیس برنامه واکسن ایالات متحده Moncef Slavey گفت که اولین آمریکایی هایی که این واکسن را دریافت می کنند ممکن است آن را در 11 دسامبر دریافت کنند.

وی در مصاحبه ای با CNN گفت: “برنامه ما این است كه بتوانیم واكسن ها را ظرف 24 ساعت پس از تأیید به سایت ایمن سازی تحویل دهیم ، بنابراین من منتظر هستم كه شاید روز دوم پس از تصویب در 11 یا 12 دسامبر باشد.”

با استناد به منابع دولتی ، تلگراف همچنین گزارش داد که به سرویس بهداشتی ملی انگلیس گفته شده است که آماده است تا 1 دسامبر آن را مدیریت کند.

انگلیس هفته گذشته رسماً از تنظیم کننده سلامت خود MHRA خواست تا مناسب بودن واکسن Pfizer-BioNTech را ارزیابی کند. وزارت بهداشت انگلستان روز یکشنبه در مورد زمان انجام اولین واکسیناسیون توضیحی نداد.

انگلیس 40 میلیون دوز سفارش داده و انتظار دارد 10 میلیون دوز برای محافظت از 5 میلیون نفری كه در صورت تأیید تنظیم كنندگان تا پایان سال در دسترس خواهد بود ، 10 میلیون دوز كافی داشته باشد.

وزیر بهداشت ، جنس اسپان روز یکشنبه گفت ، آلمان همچنین ممکن است واکسیناسیون با واکسن Covid-19 را از اوایل ماه آینده آغاز کند. به گفته وی ، اسپانیا و آلمان اولین کشورهای اتحادیه اروپا بودند که یک طرح واکسیناسیون کامل تهیه کردند.

اسپان در مصاحبه ای با گروه انتشاراتی RedaktionsNetzwerk Deutschland گفت: “دلیل وجود خوش بینی برای توافق واكسن در اروپا امسال وجود دارد.” “و سپس ما می توانیم بلافاصله شروع کنیم.”

اسپان گفت که از ایالت های فدرال آلمان خواسته است تا اواسط ماه دسامبر مراکز واکسیناسیون خود را آماده کنند و روند خوبی دارد. “من دوست دارم مرکز واکسیناسیون چند روز زودتر از واکسن مصوب که بلافاصله استفاده نمی شود آماده شود.”

اسپان با بیان اینکه آلمان بیش از 300 میلیون دوز واکسن از طریق کمیسیون اروپا ، قراردادهای دو جانبه و گزینه ها تهیه کرده است ، افزود: این بیش از اندازه کافی است و حتی جای تقسیم دوزها با سایر کشورها را فراهم کرده است.

نخست وزیر پدرو سانچز روز یکشنبه گفت اسپانیا برنامه جامع واکسیناسیون را از ژانویه آغاز می کند و انتظار می رود طی سه ماه بخش قابل توجهی از مردم را پوشش دهد.

سانچز در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از اجلاس دو روزه اینترنتی رهبران G20 در یک کنفرانس خبری گفت: “این کمپین از ژانویه آغاز می شود و 13000 نقطه واکسیناسیون خواهد داشت.” “بخش قابل توجهی از مردم قادر به واکسیناسیون با تمام ضمانت ها در سه ماهه اول سال خواهند بود.”

در همین حال ، هنگامی که رهبران جهان متعهد شدند توزیع عادلانه واکسن ها را تضمین کنند ، نزدیک به 2 میلیارد دوز واکسن Covid-19 به عنوان بخشی از “عملیات ماموت” سال آینده حمل و به کشورهای در حال توسعه ارسال می شود.

یونیسف می گوید در قالب Covax ، برنامه بهداشت جهانی توزیع واکسن Covid-19 در سازمان بهداشت جهانی ، با بیش از 350 شرکت هواپیمایی و شرکت باربری در حال تحویل واکسن و یک میلیارد سرنگ به کشورهای فقیر مانند بوروندی ، افغانستان و یمن است. (سازمان بهداشت جهانی).

Etleva Cadilla ، مدیر تامین یونیسف ، در بیانیه ای گفت: “این همکاری ارزشمند به طور قابل توجهی به فراهم کردن فرصت های حمل و نقل برای این عملیات تاریخی و ماموت کمک خواهد کرد.”

Covax ، تحت هدایت گروه واکسن Gavi ، WHO و ائتلاف برای نوآوری در آمادگی همه گیر ، با هدف جلوگیری از ذخیره سازی واکسن Covid-19 توسط دولت ها و تمرکز بر روی اولین واکسیناسیون با خطرترین در هر کشور انجام شده است.

نقش یونیسف در Covax از وضعیت آن به عنوان بزرگترین خریدار واکسن در جهان ناشی می شود. وی گفت سالانه بیش از 2 میلیارد دوز واکسن برای ایمن سازی معمول و واکنش شیوع از طرف نزدیک به 100 کشور تهیه می کند.

[ad_2]