اگر Google جستجو در استرالیا را غیرفعال کند گزینه های من چیست؟ | رسانه های استرالیا

گوگل تهدید کرده است اگر دولت فدرال کد جدیدی را که سیستم عامل های بزرگ دیجیتالی را مجبور به پرداخت هزینه نمایش محتوای اخبار محلی می کند ، در استرالیا “متوقف کند” جستجو را متوقف می کند. Google تأیید کرده است که این امر تأثیری بر سایر خدمات شرکت مانند YouTube ، Gmail یا Google Drive نخواهد داشت.

این تهدید زمانی ایجاد شد که مدیر استرالیایی گوگل ، مل سیلوا ، به یک کمیته سنا گفت که این کد جدید “یک سابقه نامناسب ایجاد می کند” و در صورت قانونی شدن “خطر مالی و عملیاتی غیرقابل کنترل” ایجاد می کند.

اما در حالی که گوگل می تواند بیش از 90٪ بازار جستجو در استرالیا را ادعا کند ، گزینه های جستجوی بسیار دیگری مانند DuckDuckGo ، Microsoft Bing یا Ecosia وجود دارد.

عدم جستجوی Google در استرالیا به چه معناست؟

سیلوا در گفت: “متأسفانه ، آماده شدن برای بدترین حالت اگر کاربران این URL را جایگذاری کنند ، به صفحه جستجوی Google دسترسی پیدا می کنند ، اما سپس صفحه ای به آنها ارائه می شود که به ما اطلاع می دهد ما نمی توانیم این سرویس را در استرالیا ارائه دهیم.” این سوال که “متوقف کردن جستجوی Google در استرالیا” به چه معناست؟

گوگل قبلاً چنین خدماتی را رد کرده بود. و به دلایل مشابه در سال 2014 ، گوگل پس از تصویب قانونی که دولت مجبور به پرداخت هزینه برای پیوندها و تکه های مقاله های خبری بود ، سرویس اخبار را در اسپانیا تعطیل کرد. با پیام ساده ای مبنی بر بسته بودن سرویس ، از کاربران استقبال شد. به همین ترتیب ، ممکن است استرالیایی ها مجبور به تغییر موتورهای جستجوی پیش فرض تلفن و رایانه خود باشند.

اما غیرفعال کردن جستجوی گوگل نه تنها به مصرف کنندگان آسیب می رساند. الگوریتم جستجوی Google ، همراه با سایر محصولات مانند Google Maps ، به او امکان می دهد پاسخ های متنی مانند لوله کش محلی ، زمان و راهنمایی های راه اندازی فروشگاه را ارائه دهد. گوگل همچنین ویژگی های جستجو را در بسیاری از وب سایت ها از جمله گاردین فراهم می کند.

بازار جستجوی چندپارچه نیز ممکن است به این معنی باشد که مشاغل باید بیشتر کار کنند تا مورد توجه قرار گیرند. ممکن است لازم باشد مطمئن شوند خدماتشان با تعدادی موتور جستجوی مختلف مطابقت دارد و آنها را تبلیغ کنند. و از دست دادن نتایج محلی ممکن است باعث شود نتایج جستجوی Google حتی برای کاربرانی که واقعاً در geoblock پیمایش می کنند ، کمتر مورد توجه باشد.

گزینه های جستجوی گوگل چیست؟

مایکروسافت بینگ بعد از گوگل در رتبه دوم بازار جستجوی استرالیا قرار دارد. همچنین موتور جستجوی یاهو را که در رده سوم قرار دارد و همچنین تعدادی موتور جستجوگر دیگر در اختیار شما قرار می دهد. این یکی از رقبای با بهترین منابع برای گوگل و از همین رو یکی از کاملترین هاست که قابلیت جستجوی صوتی و ابزارهای ساده ای مانند منطقه زمانی و ماشین حساب را دارد و از حدود یک دهه پیش راه اندازی شده است.

گزینه دیگری که ممکن است برخی از دهه 1990 به خاطر بسپارند ، Dogpile.com است. این یک “موتور جستجوی متا” است ، به این معنی که به کاربران امکان می دهد همزمان چندین موتور جستجو را جستجو کنند. این می تواند مفید باشد زیرا همه موتورهای جستجو دارای نقاط قوت و ضعف هستند یا از طریق منابع موجود یا طبق سیاست های خودشان.

به دلیل تسلط گوگل ، بسیاری از موتورهای جستجو بر اساس یک ایده ، ویژگی یا اصل اساسی ساخته شده اند. بنابراین ، بسته به اینکه اولویت های شما چیست ، تعدادی گزینه دیگر وجود دارد.

DuckDuckGo بخاطر داشتن موتور جستجوی محرمانه شناخته شده است. این ادعا می کند که اطلاعات شخصی را جمع آوری یا ذخیره نمی کند و کاربران را ردیابی نمی کند. نکته منفی این مسئله عدم شخصی سازی است. از نظر تئوری همه ما باید به دنبال نتایج مشابه باشیم. به نظر می رسد جستجوهای Google برای DuckDuckGo از زمان تهدید مشخص شده است.

Ecosia یک تجارت اجتماعی است که با استفاده از انرژی تجدیدپذیر کار می کند و درختان را با استفاده از درآمد تبلیغات در نتایج جستجو کاشت. این وب سایت می گوید: “کاشت درخت حدود 0.25 یورو هزینه دارد ، به این معنی که Ecosia می تواند در هر 50 جستجو یک درخت بکارد.” اما از Bing نیز کار می کند ، به این معنی که نتایج باید کامل باشد.

تفاوت Google و این سرویس های دیگر چیست؟

گذشته از پرداخت موتور موتور جستجوی پیش فرض در برخی از دستگاه ها ، جستجوی Google غالب است زیرا نتایج جامع است و ما به آن عادت کرده ایم. بنابراین احتمالاً یک تفاوت محسوس و افزایش درد وجود خواهد داشت. ممکن است مشاغل مجبور باشند خود را حفظ کنند و ببینند کدام موتورهای جستجو در بالای صفحه قرار دارند و سپس ببینند که برای رتبه بندی مجدد خدمات آنها چه کاری لازم است.

همه این موتورهای جستجو تا حدودی متفاوت عمل می کنند ، بنابراین یک منحنی یادگیری وجود خواهد داشت. می توانید عادت کنید فقط یک «لوله کش» یا یک کد بورس اوراق بهادار وارد کنید که Google براساس سرنخ های زمینه ای بتواند آن را درک کند. در موتور جستجوی دیگری ممکن است لازم باشد بگویید در کدام حومه شهر هستید. این همچنین می تواند به شما کمک کند چند موتور جستجو مختلف را جستجو کنید تا دریابید چه چیزی بهترین نتیجه را به شما می دهد.

برای کاربران پیشرفته ، Google عملیات جستجو بسیاری را ارائه می دهد که می تواند جستجو در سایت های خاص را آسان کند یا نتایج را اصلاح کند. اکثر موتورهای جستجو عملکرد مشابهی دارند ، اما نحو آن کمی متفاوت خواهد بود. همچنین اسباب بازی های جدیدی وجود دارد که می توانید یاد بگیرید و با آنها بازی کنید ، مانند Bangs در DuckDuckGo ، که شما را فقط به وب سایت های خاصی هدایت می کند ، یا برخی از اطلاعات زمینه ای که Bing در کنار نتایج جستجو دارد.

از دست دادن جستجوی گوگل می تواند یک شوک باشد. اما گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد.