اگر آذربایجان خودش نتواند ، ولز نباید در باکو جنگ زده بازی کند بارنی رونی فوتبال

[ad_1]

اوهn عصر سه شنبه ، تیم ملی فوتبال مردان آذربایجان با لوکزامبورگ به تساوی بدون گل رسید. سه روز قبل ، تیم ملی فوتبال مردان آذربایجان برابر مونته نگرو مساوی کرد – 0: 0. سه روز قبل ، تیم ملی فوتبال مردان آذربایجان با اسلوونی به تساوی 0: 0 رسید. چهار هفته قبل ، تیم ملی فوتبال مردان آذربایجان با قبرس به تساوی رسید – 0: 0.

0-0 ، 0-0 ، 0-0 ، 0-0. در طول این اجرا ، آذربایجان بازی خود را از شش شوت به سمت دروازه تا آخرین تایم اوت کاهش داد. نقطه پایانی طبیعی این برنامه ، لحظه واقعی اعدام ، این خواهد بود که آذربایجان 0: 0 بعدی خود را کامل کند صفر شلیک به هدف. تاکنون پیشرفت خوب بوده است. اما فقط صفر از صفر واقعاً از اینجا انجام می شود.

این فقط اعداد سخت نیست. چاک در یک سری از مکانهای خالی اروپای مرکزی است که در غبار مه ، به علاوه دو گل در 11 بازی گذشته وجود دارد و مواردی وجود دارد که این پوچانه ترین پوچ گرایی در تاریخ فوتبال بین المللی است – نوعی مجله واقعی عملکرد ، واکنش فدراسیون فوتبال آذربایجان به این فیلم 5 ساعته. اندی وارهول در مورد بازیگر جان جارنو است که در خواب در رختخواب دراز کشیده است.

گرچه به خاطر عدالت ، جورن در یک مقطع واقعاً به پشت خود بازگشت ، در حالی که آذربایجان همیشه 4-4-2 را کاملاً سخت دنبال کرده است.

در این مرحله و با مقدار مشخصی از نیاز به شناختن تداخل زندگی واقعی در همه این فضولات. این مسابقه بدون گل در حال حاضر مورد توجه ترین چیز در فوتبال آذربایجان نیست. از اهمیت بسیار بیشتری این واقعیت برخوردار است که همه این بازی ها در خانه برگزار می شود ، دو ماه پس از حکم یوفا مبنی بر اینکه فوتبال آذربایجان به دلیل جنگ با ارمنستان در قره باغ کوهستانی دیگر امن نیست.

این یک کار خونین بود. روسیه تخمین می زند که بیش از 4000 نفر جان خود را از دست داده اند. دومین شهر آذربایجان ، گنجه ، مورد اصابت موشک های اسکاد قرار گرفته است. باکو حکومت نظامی اعلام کرد. آتش بس شکننده برقرار است. اما توصیه وزارت خارجه انگلیس این است که اگر می توانید از این کار اجتناب کنید ، اصلاً به آذربایجان نروید.

به جز اینکه به نظر می رسد اگر شما یک ولزی باشید. هرچقدر که پوچ بنظر برسد ، طبق برنامه فعلی یوفا ، تیم ولزی پس از شش ماه برای اردوی مسابقات یورو 2020 در باکو ظاهر می شود ، که مقدمه دو بازی گروهی در ورزشگاه المپیک است.

این هنوز یک برنامه است. از هواداران ولزی پاسپورت بگیرید. میله های محلی را کاوش کنید. منع رفت و آمد محلی و نظر دولت انگلیس مبنی بر اینکه تروریست ها “احتمالاً سعی خواهند کرد حملاتی را در آذربایجان انجام دهند” نادیده بگیرند. برای تعطیلات فوتبال آماده شوید. به قول شعار یورو 2020 ، بیایید “برای واقعی زندگی کنیم”. اگرچه شاید – با کاهش ناوگان هواپیماهای بدون سرنشین نظامی – کاملاً واقعی نیست.

آذربایجان



استادیوم المپیک باکو قبل از تساوی آذربایجان با لوکزامبورگ با نتیجه 0: 0 ، بخشی از سکانس بدون گل در چهار بازی. عکس: عزیز کریموف / رویترز

واضح ترین نکته این است که هرگونه برنامه ریزی برای بازی فوتبال در آذربایجان در تابستان سال آینده باید بلافاصله لغو شود. بدون شک یوفا خیلی زود این موضوع را اعلام خواهد کرد. اما دولت انگلیس باید ابتکار عمل را بپذیرد و بر انتقال فوری پافشاری کند. شاید یوفا در حال رقصیدن است و سعی در جلب رضایت شرکای خود دارد. اما هیچ دلیلی منطقی برای رفتن به آن مسیر وجود ندارد.

این بدان معنا نیست که مشکلات طرفداران فوتبال در هر صورت برای یک آشفتگی دردناک و طولانی مدت مهم است. قره باغ کوهستانی از نظر ارامنه از نظر تاریخی ارمنی است. وقتی استالین در دهه 1920 منطقه را دوباره سازماندهی کرد ، بخشی از آذربایجان شد. در هنگام فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی ، ارمنستان سعی در ادعای آن داشت. قره باغ کوهستانی به مکانی بحث برانگیز تبدیل شده است. آذربایجان بسیج کامل خود را برای ادعای قلمرو قانونی خود از سپتامبر سال جاری آغاز کرد.

آوارگی ، مرگ و آوارگی جهانی که نگران است. پیام های ارمنی کیم کارداشیان به 250 میلیون مشترک خود در شبکه های اجتماعی به عنوان یک اهرم مهم ژئوپلیتیک تلقی می شود. در پاسخ ، آذربایجان به رونالدینیو پیام حمایت (جدی) داد.

و اکنون دنیای رقابت های یوفا ، که آنادین و سرود را در دست دارد ، واقعاً کمی دور به نظر می رسد. همه اینها س specificال مشخص تری را ایجاد می کند. چرا فوتبال اروپا در درجه اول به سمت باکو نفت خیز می رود؟

کاری وجود دارد که انجام شود ، همه اینها از یک مکان می آیند. “افراد قدرتمند” منطقه ای – در این مورد ، الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان که به نوبه خود توسط پدرش حیدر علی اف انتخاب شده است – معمولاً از ژست های مختلف در همه اشکال ، فوتبال و غیره لذت می برند.

البته حیف است که چهره عمومی آذربایجان از این نظر آلوده شود. فقط در عرض سه سال ، رسوایی با لباسشویی آذربایجانی که ظاهراً به منظور ارتقا. اعتبار جهانی آذربایجان ، اروپا را با میلیاردها پوند پول کثیف دور زده است ، به وجود آمده است. سیاستمداران مختلف اروپایی متهم شده اند که در واقع مبالغ هنگفتی را از دولت آذربایجان پذیرفته اند.

Fiver: نامه فوتبال روزانه مشترک شوید و دریافت کنید.

هیچ ارتباطی با فوتبال برقرار نشده است. اما زمان قطعاً از نظر روابط عمومی خسته کننده است. 2012-2014: رسوایی در لباسشویی آذربایجان. سپتامبر 2014: باکو به عنوان میزبان یوفا در یورو 2020 انتخاب شد. بدون شک رئیس وقت یوفا در آن زمان میشل پلاتینی از لباسشویی اطلاع نداشت. با انتشار خبر وجود او ، پلاتینی استعفا داده بود و در سال 2015 به دلیل پرداخت از فیفا که “غیر صادقانه” بود ، به مدت چهار سال از فوتبال محروم شد. پلاتینی حداقل فرصتی برای افتتاح استادیوم المپیک در باکو پیدا کرد، تا چند ماه دیگر برای ولز صف آرایی می شود.

این مسابقات چقدر وحشتناک بود. طنز غم انگیز این است که یورو 2020 در اصل در سال 2012 به عنوان محصول اروپا متحد به نمایش گذاشته شد – مکانی که می توانید در آن در هر مکان و هر مکان ، مانند همه جا سوار هواپیما شوید. بدون مرز ، بدون مرز: در پایان این داستان تعطیلات فوتبال وجود داشت.

هشت سال بعد ، ما از دنیای خود استقبال می کنیم ، جایی که آذربایجان چهار صفر مستقیم دارد ، اما جایی برای بازی پنجم وجود ندارد ، زیرا خانه غیرممکن شده است. به نظر می رسد ولز تصور نمی کند که این سفر پایان یابد. اما بهتر است برای همه بهتر باشد اگر تصمیم زودتر از دیرتر گرفته شود – و با اطلاعات واضحی درباره چرایی آن.

[ad_2]