اپل قصد دارد یک ماشین مستقل “در سال 2024 با فناوری باتری سطح بعدی” سیب

[ad_1]

افراد آشنا به این موضوع به رویترز گفتند که اپل با فناوری اتومبیل رانی خود به جلو پیش می رود و هدفش تولید 2024 خودروی سواری است که می تواند شامل فناوری باتری خود باشد.

تلاش های خودروساز سازنده آیفون ، معروف به Project Titan ، از سال 2014 که شروع به توسعه اتومبیل خود از ابتدا کرد ، نابرابر است. در برهه ای از زمان ، اپل تلاش خود را برای استفاده از نرم افزار کاهش داد و در اهداف خود تجدید نظر کرد. داگ فیلد ، پیشکسوت اپل که در تسلا کار می کرد ، در سال 2018 برای نظارت بر پروژه بازگشت و در سال 2019 190 نفر را از تیم اخراج کرد.

از آن زمان به بعد ، اپل به اندازه کافی پیشرفت کرده است و اکنون هدف آن ایجاد خودرویی برای مصرف کنندگان است. از دو فرد آشنا به تلاش خواسته شد نامی نبرند زیرا برنامه های اپل عمومی نیستند. هدف این شرکت – ایجاد یک ماشین شخصی برای بازار انبوه با رقبایی مانند Alphabet’s Waymo که یک تاکسی روبو برای حمل و نقل مسافران به خدمات مسافرتی ساخته است ، در تضاد است.

نکته اساسی در استراتژی اپل ، طراحی جدید باتری است که می تواند “به طور بنیادی” هزینه باتری را کاهش دهد و برد خودرو را افزایش دهد ، طبق گفته شخص سومی که طراحی باتری اپل را دیده است.

اپل از اظهار نظر در مورد برنامه های خود یا محصولات آینده خودداری کرد.

تولید اتومبیل حتی برای اپل یک چالش زنجیره تأمین است ، شرکتی با جیب های عمیق که سالانه صدها میلیون محصول الکترونیکی از قطعات از سراسر جهان تولید می کند اما هرگز خودرو تولید نکرده است. ماسک تسلا ایلونا 17 سال طول کشید تا سرانجام خودروهای سودآوری به دست آورد.

“اگر یک شرکت در کره زمین وجود داشته باشد که منابع لازم برای انجام آن را داشته باشد ، احتمالاً آن اپل است. اما در عین حال تلفن همراه نیست. ”مردی که در پروژه تایتان کار می کرد گفت.

مشخص نیست که چه کسی این خودرو را با مارک اپل مونتاژ می کند ، اما منابع می گویند که آنها انتظار دارند این شرکت به یک شریک تولید برای ساخت اتومبیل اعتماد کند. و هنوز این احتمال وجود دارد که اپل تصمیم بگیرد مقیاس تلاش خود را به یک سیستم کنترل مستقل که با ماشین یک خودروساز سنتی ادغام شود ، کاهش دهد.

دو نفر که از برنامه های اپل مطلع هستند هشدار داده اند که تاخیرهای مربوط به بیماری همه گیر می تواند تولید را تا سال 2025 یا بیشتر آغاز کند.

اپل تصمیم گرفته است برای عناصر سیستم ، از جمله سنسورهای “لیدار” ، که به خودروهای خودران کمک می کند تا نمای سه بعدی از جاده را داشته باشند ، به شرکای خارجی متوسل شود ، گفت:

این مرد گفت ، برخی از سنسورها را می توان از رهبران طراحی داخلی اپل تهیه کرد. مدل های iPhone 12 Pro و iPad Pro اپل که امسال منتشر شدند دارای سنسورهای پیشرو هستند.

یک نفر گفت ، در مورد باتری ماشین ، اپل قصد دارد از طراحی منحصر به فرد “تک سلولی” استفاده کند که عناصر جداگانه باتری را پر کرده و فضای داخل باتری را آزاد می کند. این به شما این امکان را می دهد تا با افزایش برد خودرو مواد فعال تری را در داخل باتری بسازید.

اپل همچنین در حال مطالعه شیمی باتری به نام LFP یا فسفات آهن لیتیوم است که در اصل احتمال گرم شدن آن کمتر است و بنابراین نسبت به انواع دیگر باتری های یون لیتیوم ایمن تر است.

این مرد درباره فناوری باتری اپل گفت: “این سطح بعدی است.” مانند اولین باری که آیفون دیدید.

[ad_2]