اپرای راکی ​​تونی بلر “سریع و با حقایق آزاد” خواهد بود تونی بلر

[ad_1]

سال آینده ، زندگی تونی بلر قرار است به عنوان یک اپرای راک با شخصیت هایی از جمله پرنسس دیانا و صدام حسین روی صحنه برود.

تونی (اپرای راک تونی بلر) در فوریه سال آینده در تئاتر توربین در ایستگاه برق Battersea لندن با متن ترانه هری هیل ، کمدین اجرا می شود.

همچنین دستیارهای اصلی سیاسی بلر به عنوان نخست وزیر از سال 1997 تا 2007 به تصویر کشیده می شوند ، از جمله مدیر ارتباطات وی ، آلاستر کمپبل ، مشاور پیتر مندلسون و معاون نخست وزیر جان پرسکوت.

اسامه بن لادن ، رئیس جمهور جورج دبلیو بوش و صدراعظم و جانشین بلر گوردون براون نیز به عنوان شخصیت های تولید بازی می کنند ، این یکی از مجموعه نمایش های جشنواره MTFestUK 2021 است که از 1 تا 13 فوریه برگزار می شود.

همانطور که در تئاتر نشان داده شده است ، اپرا که از 4 تا 6 فوریه نمایش داده می شود ، داستان زندگی نخست وزیر سابق را روایت می کند و “به سرعت و آزادانه با واقعیت ها” بازی می کند.

تونی بلر و همسرش چری در مراسم خاکسپاری پرنسس دایانا در سال 1997.
تونی بلر و همسرش چری در مراسم خاکسپاری پرنسس دایانا در سال 1997.
عکس: مایک فورستر / دیلی میل / رکس

اولین سال بلر در داونینگ استریت بود که پرنسس دایانا در 1997 در پاریس درگذشت. پست وی به خاطر حملات جنجالی به افغانستان در سال 2001 و عراق در سال 2003 به یادگار ماند که منجر به اعدام صدام ، رئیس جمهور سابق این کشور شد.

پل تیلور-میلز ، مدیر هنری تئاتر توربین ، گفت: “نمی توان از چالش ها و نیروهای لازم برای اعلام هر گونه اعلامیه چشم پوشی کرد.

“با توجه به همه اینها ، من نمی توانم به نگرش خود نسبت به تئاتر توربین و همه آنچه که از آن محافظت می کند ، افتخار کنم ، به خصوص از نظر سرمایه گذاری و خلق آثار جدید.

“منصفانه است که بگوییم MTFestUK 2021 متنوع ترین تا به امروز خواهد بود و من خوشحالم که موزیکال را به نویسندگان اولین بار و همچنین هنرمندان برنده جایزه تونی و اولیویه ارائه می دهم.”

این اولین صحنه نمایش نخست وزیر 67 ساله سابق نیست که یک موسسه جهانی و یک صندوق خیریه بین ادیان ایجاد کرد. تونی فیلم موزیکال “بلر” ، هجو نوشته شده توسط کریس بوش ، و دنباله آن “تونی عرب” آزمایشات مختصری را در ابتدای دوره سوم کشور انجام داد.

در سال 2016 ، تئاتر واترلو شرق میزبان اولین نمایش فیلم Corbyn the Musical: The Motorcycle Diaries بود که توسط روپرت مایرز و بابی فریدمن نوشته شده است. این شخصیت دارای شخصیتی بود که نقش بلر را بازی می کرد و در آینده وقتی جرمی کوربین ، رهبر وقت حزب کارگر ، نخست وزیر بود و روسیه جنگ هسته ای در غرب را اعلام کرد ، مشخص شد.

[ad_2]