اولین کارت کریسمس چاپ شده تجاری برای فروش است کریسمس

[ad_1]

اولین کارت کریسمس چاپ شده تجاری به فروش می رسد – صحنه ای خنده دار از دوران ویکتوریا که برخی از آنها را رسوا کرد وقتی اولین بار در سال 1843 ظاهر شد.

این کارت که از طریق کنسرسیومی به رهبری ماروین هتمن ، فروشنده کتاب ها و نسخه های نادر بوستون در بوستون به فروش می رسد ، یک خانواده انگلیسی را نشان می دهد که گیرنده را با لیوان های شراب قرمز برشته می کنند.

در آن آمده است: “کریسمس مبارک و سال نو مبارک شما”. اما برای افرادی که دندان های خود را از دست می دهند – و در قرن نوزدهم وجود داشت – این تصاویر بیش از حد یک جشن را شامل می شد: در پیش زمینه ، یک دختر جوان جرعه ای از لیوان بزرگسالان می کشد.

در آن زمان ، این مورد پسند جامعه تحمل Puritan نبود ، که چنان سر و صدا ایجاد کرد که سه سال طول کشید تا کارت بعدی کریسمس ساخته شود.

آنها بسیار ناراحت بودند که در این تصویر رسوا ، بچه هایی دارند که همراه بزرگسالان یک لیوان شراب را بو داده اند. آنها کمپینی برای سانسور و سرکوب آن داشتند. “

هتمن گفت لیتوگرافی رنگ نمونه ای از فروشنده است. وی گفت که فقط 1000 نسخه برای یک قطعه شیلینگ چاپ و فروخته شد و کارشناسان معتقدند که کمتر از 30 نسخه زنده مانده است.

این کارت که به عنوان تبریک کریسمس و سال نو میلادی برای دو برابر شدن در نظر گرفته شده بود ، توسط هنرمند و تصویرگر جان کلکت هورسلی به پیشنهاد سر هنری کول ، کارمند و مخترع دولت انگلیس که موزه ویکتوریا و آلبرت را در لندن تأسیس کرد ، طراحی شد.

سنت ارسال کارت های تعطیلات که امروزه یک صنعت چند میلیون دلاری است ، به طور گسترده ای به کول اعتبار می یابد.

اعتقاد بر این است که فروش آن در همان هفته در دسامبر 1843 آغاز شد ، زمانی که اولین بار “ترانه کریسمس” چارلز دیکنز منتشر شد.

خانه حراج کریستی در لندن نیز یکی از کارت های کمیاب را می فروشد و می گوید که پیش بینی می کند بین 5000 تا 8000 پوند (6،725 تا 10،800 دلار) باشد.

[ad_2]