اولین شارژر اتومبیل تمام برقی انگلیس در اسکس افتتاح شد محیط

[ad_1]

اولین دستگاه شارژ برقی کاملاً بریتانیایی برای شارژ 100٪ انرژی تجدیدپذیر برای تأسیس وسایل نقلیه برقی در Braintree ، Essex است.

از روز دوشنبه ، پلت فرم فوق سریع برقی جلو ظرفیت شارژ 350 کیلووات را فراهم می کند ، یا به اندازه کافی برای افزایش فاصله رانندگی در 20 دقیقه به 20 اتومبیل در یک زمان.

این انرژی از انرژی پاک یکی از اولین مزرعه های خورشیدی انگلستان بدون کمک هزینه در کلاهیل ، بدفوردشایر ، سایبان های خورشیدی معلق و باتری قابل ذخیره انرژی کافی برای کار 24000 مایل استفاده خواهد کرد.

این اولین مورد از بیش از 100 سیستم عامل تجارت الکتریکی است که Gridserve ، یک شرکت انرژی پاک ، قصد دارد طی پنج سال آینده به عنوان بخشی از زیرساخت “خورشید به چرخ” میلیارد پوند در سراسر کشور گسترش یابد.

تودینگتون هارپر ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Gridserve ، اظهار امیدواری کرد که بتواند مدل سنتی پمپ بنزین را برای جهانی با کربن صفر خالص ارتقا دهد و به رانندگان اطمینان دهد که یک ماشین سوخت فسیلی را با یک گزینه الکتریکی جایگزین می کنند.

وی گفت: “شارژ باید ساده و بدون نگرانی باشد.”

دادگاه ها وای فای سریع و نزدیک به طیف وسیعی از فروشگاه های “Best of the UK” از جمله WH Smith و Boots و همچنین Costa Coffee و اداره پست را ارائه می دهند. برخی از آنها غرفه هایی را برای جلسات تجاری ، مرکز بازی کودکان و “یک منطقه سلامتی” با دوچرخه های ورزشی که برق تولید می کنند ارائه می دهند.

اولین سایت کاملاً برقی در انگلستان در اسکس است



Gridserve امیدوار است که بتواند مدل سنتی جایگاه بنزین را برای جهانی با کربن صفر به روز کند. عکس: جیلز کریستوفر

نرخ شارژ استاندارد در پلت فرم الکتریکی Gridserve 24p در هر کیلووات ساعت برق پاک خواهد بود و از کمترین میزان شارژ با قدرت فوق العاده فعلی پیشی می گیرد. این بدان معنی است که هزینه معمول یک ماشین الکتریکی متوسط ​​- 20 تا 80 درصد – کمتر از 10 پوند هزینه خواهد داشت.

راشل مک لین ، وزیر حمل و نقل ، گفت: “همانطور که به سمت حمل و نقل پاک تر و سبزتر سرعت می گیریم ، من خوشحالم زیرا آینده ایستگاه های خدمات با افتتاح اولین سیستم عامل کاملاً برقی در انگلیس زنده می شود.

“هرگز زمان بهتری برای تغییر کاربری نبوده است.”

مشترک پیام روزانه Business Today شوید یا در Guardian Business در Twitter با آدرس BusinessBesk @ مشترک شوید

به عنوان بخشی از یک معامله جداگانه ، Gridserve با شرکت مالی Hitachi Capital همکاری خواهد کرد تا اجاره اتومبیل برقی را به مشتریان ارائه دهد که شامل کل هزینه شارژ در سیستم عامل برق Gridserve است.

نخست وزیر انگلیس بوریس جانسون ماه گذشته گفت كه انگلیس منع فروش ماشین های جدید با سوخت های فسیلی را تا یك دهه تا سال 2030 تحمیل می كند تا دكربونیزاسیون بخش حمل و نقل را تسریع كند.

علاوه بر این ، ریشی سوناک ، صدراعظم ، 950 میلیون پوند برای “تأمین آینده” شبکه برق در امتداد بزرگراه ها وعده داده است تا سرمایه گذاران خصوصی بتوانند مراکز شارژ قدرتمند را در هر منطقه از خدمات بزرگراه ها تا سال 2023 نصب کنند.

[ad_2]