انگلیس کلاه ایمنی بزرگ متوالی برای زنان شش کشور تهیه می کند تیم راگبی بانوان انگلیس

[ad_1]

انگلیس پس از برتری 54 بر صفر ایتالیا در فینال شش ملت زنان ، دومین دوره مسابقات پیاپی خود را در مسابقات گرند اسلم برگزار کرد. گلهای سرخ آخر هفته گذشته وقتی فرانسه در اسکاتلند به تساوی 13 بر 13 رسید ، قهرمان شد و یکشنبه شب ایتالیا را کشت تا پانزدهمین دوره مسابقات گرند اسلم خود را به پایان برساند.

انگلیس در دقیقه چهارم با تلاش الی كیلدون توپ را روی نوسان قرار داد و امیلی اسكرات به درستی متوجه شد كه امتیازات اول را روی تخته می گذارد. قبل از آنکه اسکارات برای صعود مجدد به گل برسد ، Poppy Kill نفوذ انگلیس را دو برابر کرد.

پس از تلاش داور به سارا برن ، كه احساس كرد توپ در جلو به جلو منتقل شده است ، اسكرات سپس به جلو بلند شد تا تلاش خودش را امتحان كند و ابی وارد نتیجه را با نتیجه 28-0 افزایش داد.

در نیمه دوم ، برن مجدداً به جلو حرکت کرد و سرانجام هنگامی که اسکارات یک ضربه را به گل تبدیل کرد به تابلوی امتیازات رسید تا نتیجه 35 بر 0 شود. هریسون نتوانست امتیاز اضافی اضافه کند.

پس از عبور لین لین در دقیقه 78 ، پیروزی فراری انگلستان با تلاش نهایی مارلی پکر در لحظات مرگ بازی تاج گذاری کرد ، این بار گاریسون برای هر دو تبدیل به گل کرد تا 80 دقیقه سرنوشت ساز برای تیم سایمون میدلتون به پایان برسد.

[ad_2]