انگلیس در سال 2020 تقریباً 6000 مکان دارای مجوز را از دست داد. | صنعت مهمان نوازی

بر اساس داده های اخیر نشان می دهد اندازه جدی Covid-19 در بخش مهمان نوازی که در تلاش است ، انگلیس تقریباً 6000 مرکز دارای مجوز را در سال 2020 از دست داد.

اطلاعاتی که بیش از 100000 مکان دارای مجوز مصرف الکل را ردیابی می کرد ، نشان داد که همه گیری بسته شده است و غذاخوری های معمولی و میخانه های عمومی تحت تأثیر قرار گرفته اند.

از 10 مرکز بزرگ شهری ، مهمان نوازی در بیرمنگام بیشترین آسیب را دید و 8.5٪ بارها ، بارها و رستوران ها یا هتل های دارای مجوز را از دست داد.

به گفته تحلیلگران تحلیلگر بازاریابی بازار CGA و AlixPartners ، به استثنای ایرلند شمالی ، به طور کلی ، تعداد اماکن مجاز در انگلیس 5.1٪ کاهش یافته است.

تعداد تعطیلات ، 9،930 ، نسبت به سال 2019 که 8658 سایت بسته شد ، خیلی بیشتر نبود.

اما با همه گیر شدن تعداد میخانه ها ، بارها و رستوران های راه اندازی فروشگاه ، از 6487 و 3955 ، اکتشافات جایگزین آنها نشد. بیشتر کسانی که افتتاح کردند این کار را در سه ماهه اول ، قبل از همه گیری یا در اواخر تابستان ، با ورود افراد جدید انجام دادند. تا پایان سال

ناهارهای روزانه – معمولاً رستوران های ارزان قیمت و ساکت تر – بیشترین آسیب را در صنعت مهمان نوازی داشتند – تعداد مکان های سقوط 9.7٪ کاهش یافت.

میخانه های عمومی که غالباً غذا تأمین نمی کنند و سود کمی از کاهش مالیات بر ارزش افزوده مواد غذایی یا لوازم التحریر برای کمک به آنها به دست می آورند – دومین مقدار بزرگ سقوط کرده و 5.1٪ سقوط کردند.

تأسیسات شهری از مناطق روستایی رنج می برد: بیرمنگام 8.5٪ از اماکن مجاز را از دست داد ، سپس در لیدز 5.6٪ کاهش یافت ، و لندن و گلاسگو کاهش 4.5٪ را ثبت کردند.

در ماه دسامبر دشوار ، هنگامی که بیشتر موسسات بخشی یا کل تجارت کریسمس را از دست داده اند ، طبق انجمن آبجو و میخانه انگلیس ، احتمالاً این روند ادامه خواهد داشت.

یک ایمیل تجاری گاردین ثبت کنید

مدیر اجرایی BBPA اما مک کلارکین گفت: “ما می ترسیم که در واقع اوضاع قبل از اینکه برای میخانه ها و آبجوسازی های ما بهتر شود ، بدتر شود.” “با توجه به این داده های اخیر که نشان می دهد چگونه بحران و محاصره Covid میخانه ها را برای همیشه از هم جدا می کند ، مهمتر از هر زمان دیگری برای دولت مهم است که از میخانه های محلی و آبجوسازان ما حمایت کند.

“میخانه ها قلب جوامع ما هستند و آنها باید نقش مهمی در بهبود اقتصاد داشته باشند. اگر آنها می خواهند از هجوم فعلی که با آن روبرو هستند جان سالم به در ببرند ، نیاز به حمایت دولت دارند. “

کارل چزل مدیر مهمانداری CGA گفت: “مصرف کنندگان ناامید هستند که به غذا و نوشیدنی برگردند. در حالی که کاهش عرضه آن چیزی نیست که ما می خواهیم ببینیم ، این بدان معنی است که تقاضا برای مشاغلی که هنوز تجارت می کنند بیشتر خواهد بود.

“روزهای بهتری در راه است ، اما بخش برای مدتی دیگر در حالت بقا باقی خواهد ماند.”