انگلیس با فرانسه خسته ناسازگاری نهایی جام ملت ها روبرو می شود | ورزش ها

[ad_1]

فینال پاییزی جام حذفی مقابل فرانسه در روز یکشنبه تهدید مسخره پس از آن Les Bleus برای جدا کردن در توکنهام ، ناخواسته خسته شد. ادی جونز به بازیکنان خود هشدار داد که برای بدست آوردن یک بار قهرمانی باید فرانسه را “بد” کنند ، اما فابین گالتیه نمی توانست نام جبهه های خود را بخاطر اختلاف حقوقی در مورد آزادی بازیکن و اختلاف زیاد کارتها اعلام کند.

پس از یک چالش قانونی از 14 باشگاه برتر تابستان ، مشخص شد که فوتبالیست های فرانسوی می توانند فقط در سه مسابقه از شش مسابقه پاییز امسال به میدان بروند – رزرو که 20 عضو تیم از جمله آنتوان دوپونت ، ویریمی واکاتاوا و کاپیتان چارلز اولیون را شامل نمی شود. آنها با مصدومیت بیشتر ضعیف می شوند ، و رامن نتاماک نیز غایب است و هیچ یک از XV ، که در فوریه 24-17 پیروزی مقابل انگلیس را آغاز کرد ، نخواهد بود.

فرانسه در حال حاضر با پیروزی 36-5 برابر ایتالیا در روز شنبه مقابل ایتالیا ، که جای خود را در فینال رزرو کرد ، با زدن فقط XV 111 گل – تیم انگلیس برای پیروزی مقابل ولز 807 گل – و بیش از نیمی از آنها باتیست سرین و تدی مانع شده است. توماس ، هر دو در سه مسابقه به آستانه رسیدند.

در واقع ، از بین 31 بازیکنی که در روز یکشنبه نامگذاری شده اند ، فقط دو بازیکن 10 گل یا بیشتر دارند ، در حالی که آنتونی ژلونچ ، کاپیتانی که سرین روز شنبه سرمربی تیم شد و می توانست همان کار را برابر انگلیس انجام دهد ، فقط 3 گل دارد.

برای منجر به اختلاف نظر بین طرفین ، تیم فرانسه روز شنبه 13 بازی ملی بین انگلیس و 360 انجام داد و گالتیر هنگام توصیف تیم جونز به عنوان “بهترین تیم حال حاضر جهان” ، میزان چالش را مشخص کرد.

اختلاف پیش بینی شده به سختی منظور آمازون پرایم در فینال یا برای اولین بار در اتحادیه راگبی است ، اما جونز بدون در نظر گرفتن پیام واضحی به بازیکنان خود داده است. وی انتقاد کرد که قول “ظلم” علیه فرانسه در ماه فوریه را داده است – که بخشی از آن به دلیل نحوه ترجمه این کلمه است – و نتیجه معکوس بود زیرا مخالفان به دنبال پیروزی بودند. اما او همچنین سخنان سرسختانه ای خطاب به رقبای ضعیف شده روز یکشنبه داشت: انگلیس در هفت مسابقه خود پس از شکست در پاریس پیروز شد.

وی گفت: “فرانسوی ها همیشه از جلو سخت ساخته اند ، بنابراین ما آنها را جلو خواهیم برد.” “چالش این است که در بالای سر آنها بایستیم و سپس می توانیم فضایی ایجاد کنیم تا بتوانیم کمی بازی کنیم. آنها آن روز برای ما خیلی خوب بودند [in February]. من طرف را خیلی خوب آماده نکردم من این را یاد گرفتم و در این هفته آمادگی خوبی خواهیم داشت. “

بن یانگ یان انگلیس می ترسد که بازی Twickenham چه تاثیری بر حریفان خود بگذارد ، با این حال ، اندکی پس از مرگ کریستوف دومینیک.

در سال 1999 ، دومینیک ، که هفته گذشته در 48 سالگی درگذشت ، بخشی از تیم فرانسوی بود که در نیمه نهایی مقابل نیوزلند یک دیدار نیمه نهایی معجزه آسا برگزار کرد و یک تلاش هیجان انگیز به ثمر رساند و کریستف لامیسون را در توئیکنهام قرار داد.

یانگس گفت: “نظریه من همیشه این است که راگبی بر اساس احساسات ساخته شده است. اخبار ناراحت کننده درباره دومنیک و آنچه که با سطح عاطفی آنها انجام خواهد داد ، سعی در ارائه یک نمایش برای ارائه آن دارند ، من انتظار دارم یک تیم کاملاً احساسی و پرشور باشد. نیمه نهایی 1999 سال مقابل نیوزیلند یک بازی فوق العاده به یاد ماندنی است و من گمان می کنم آنها به شدت می خواهند این احساسات را به نمایش بگذارند. “

در همین حال ، برای بازگشت برخی از هواداران به Twickenham برای اولین بار از ماه مارس ، E England باعث خواهد شد ، حتی اگر دو هزار نفر در ورزشگاه که 82000 نفر در آن برگزار می شود ، کمی نادر باشند. ، اما اگر کسی از سطح سوم حضور نداشته باشد ، همه اینها نیست.

شکست: مشترک شدن و دریافت نامه الکترونیکی هفتگی اتحادیه راگبی ما.

یانگ افزود:[Someone] به عنوان مثال ، جک ویلیس تازه کار بین المللی خود را آغاز کرده بود و خانواده اش نمی توانستند در جایگاه بنشینند و او را تماشا کنند. اگر او در این امر دخیل باشد ، لحظه بسیار خوبی خواهد بود. “

[ad_2]