انتظار می رود گروه آرکادیای فیلیپ گرین ظرف چند ساعت با دولت تشکیل پرونده کند کسب و کار

[ad_1]

انتظار می رود که Arcadia در ساعات آینده وارد دولت شود زیرا موفق به ذخیره معامله غول خرده فروشی سر فیلیپ گرین در آخر هفته نشد.

انتصاب مدیران به صاحبان خانه ها ، از جمله Topshop ، Topman ، Miss Selfridge ، Dorothy Perkins و Burton ، بزرگترین شکست شرکت همه گیر است.

در میان نگرانی های قانون گذاران و اتحادیه های صنفی در مورد تأثیر کاهش شغل احتمالی نیروی کار 13000 نفری و عدم وجود برنامه بازنشستگی توسط گروه ، انتظار می رود سقوط این شرکت خرید فروشگاه های زنجیره ای دبن هامز JD Sports را که به ده ها فروشگاه متعلق به آردن اجاره داده می شود ، به خطر بیندازد.

س afterالات مربوط به آینده نزدیک امپراتوری مد گرین روز جمعه پس از آنکه مشخص شد مذاکراتی که وی با وام دهندگان بالقوه با وام 30 میلیون پوندی انجام می داد ، ناموفق بود ، مطرح شد.

این گروه به دنبال کمک مالی اضافی برای کمک به شکاف در فروش از دست رفته در هنگام محدودیت ویروس کرونا و تعطیلی فروشگاه های ناچیز ، از جمله فروشگاه های لباس بود.

واضح است که “گرین” و “آرکادیا” به اصطلاح تجارت تجاری را ترجیح می دهند که از تجارت در برابر طلبکاران محافظت کند ، در حالی که مدیران به دنبال خریدار برای کل شرکت یا بخشی از آن هستند.

این فرآیند که در حال حاضر توسط Debenhams استفاده می شود ، به مدیریت Arcadia این امکان را می دهد تا کنترل روزمره تجارت را در حین فروش کنترل کند. مهمتر از همه ، این امر به فروشگاه های Arcadia در انگلیس اجازه می دهد تا در تاریخ 2 دسامبر ، هنگام سفارش برای تلاش برای به دست گرفتن برخی از معاملات مهم قبل از کریسمس ، افتتاح شوند.

انتظار ورود این گروه به اداره ، نگرانی های جدیدی را نه تنها برای کارمندان آن بلکه اعضای صندوق بازنشستگی آن که کسری 350 میلیون پوندی تخمین زده می شود ، ایجاد کرده است.

استفان تیمز ، رئیس کمیته تأثیرگذار بازنشستگی و کار ، از گرین و خانواده اش خواست تا شکاف بودجه را برطرف کنند.

وی گفت که روز دوشنبه برای تنظیم “تأمین اهمیت منافع اعضای طرح بازنشستگی” به تنظیم کننده بازنشستگی نامه می نویسد ، و افزود ، “هر اتفاقی برای این گروه بیفتد ، سبزها باید کسری صندوق بازنشستگی آرکادیا را تشکیل دهند.”

سقوط دولت آرکادیا پیامدهای گسترده تری برای بخش خرده فروشی انگلیس خواهد داشت.

JD Sports در حال مذاکره انحصاری در مورد خرید Debenhams است و انتظار می رود تا پایان هفته گذشته در مورد ادامه تصمیم گیری شود. اما انتظار می رود این شرکت با توجه به سقوط پیش بینی شده Arcadia ، که یکی از بزرگترین دارندگان امتیاز در Debenhams است ، در این معامله تجدید نظر کند.

JD Sports از اظهار نظر در این باره خودداری کرد. با این حال ، خروج احتمالی مارک هایی مانند Dorothy Perkins و Burton از شرکت های تابعه Debenhams فضای خالی زیادی را برای خریدار بالقوه ایجاد می کند.

مایک اشلی ، مدیرعامل گروه Frasers ، که قبلاً به عنوان Sports Direct شناخته می شد ، به عنوان منجی بالقوه Arcadia و Debenhams معرفی شده است.

با این حال ، واضح است که اشلی میلیاردر ، که در سال 2018 فروشگاه های زنجیره ای فروشگاه House of Fraser را خریداری کرد ، هیچ پیشنهادی به هیئت مدیره Arcadia ارائه نداد.

گروه Arcadia مدت ها قبل از همه گیری همه گیر مشکلاتی را تجربه کرد و سال گذشته به سختی از دولت گریخت ، وقتی گرین موفق شد طلبکاران را برای حمایت از یک طرح نجات که خواستار تعطیلی 50 فروشگاه و کاهش 1000 شغل است ، پشتیبانی کند.

در صورت دعوت مدیران ، صندوق بازنشستگی Arcadia صندوق حمایت از حقوق بازنشستگی را به عهده خواهد گرفت ، یک “قایق نجات” که توسط صنعت پشتیبانی می شود. براساس این طرح ، اعضایی که هنوز به سن بازنشستگی عادی اشاره نشده اند ، ممکن است 10 درصد از مزایای خود را از دست بدهند ، حتی اگر قبلاً حقوق بازنشستگی را شروع کرده باشند.

گرین پس از فروپاشی فروشگاه بزرگ BHS در سال 2016 مورد انتقاد شدید قرار گرفت ، یک سال بعد که آن را به 571 میلیون پوند کسری بازنشستگی به کلیسای کوچک دومینیک سابق ورشکسته فروخت.

در نتیجه ، گرین 353 میلیون پوند برای حمایت از طرح BHS پس از فشار تنظیم کننده حقوق بازنشستگی پرداخت کرد.

طرح بازنشستگی Arcadia در وضعیت بهتری نسبت به BHS قرار دارد ، اگرچه همسر Green ، Tina که مالک نهایی Arcadia است ، قبلاً وعده داده است که طی سه سال 100 میلیون پوند اضافی پرداخت کند. وی در حال حاضر 50 میلیون پوند از پول نقد اضافی وعده داده شده را پرداخت کرده و مابقی تضمین پرداخت سال آینده است.

در پیام روزانه Business Today مشترک شوید یا Guardian Business را در توییتر با آدرس BusinessBesk @ دنبال کنید

به گفته اتحادیه Unite ، که نمایندگی از حدود 50 کارمند شاغل در مقر گروه است ، مشکلات اخیر Arcadia وضعیت خیابان اصلی انگلیس را نشان می دهد که در طی همه گیر شدن سرعت گرفت.

دبی ماکسوینی ، مسئول منطقه ای Unite گفت: “ما از دولت می خواهیم دو برابر تلاش خود را برای تشکیل یک طرح رادیکال پس از Covid-19 برای احیای مراکز شهرهای بیمارستانی و خیابان های بلند دو برابر کند. چنین استراتژی بسیار مورد نیاز است زیرا خیابان های بلند ساختار اجتماعی جوامع ما را تشکیل می دهند.”

وی افزود: یونایت متعهد است اطمینان حاصل کند که اعضای ما اخطار کامل را دریافت می کنند و هزینه اخراج را در هنگام گام بعدی دولت پرداخت می کنند.

[ad_2]