انتظار دارید که بمب بدهی انگلیس طی دو سال منفجر شود کسب و کار

[ad_1]

ندو مجموعه داده متناقض وجود دارد: یكی از دفتر مشاوره شهروندان ، كه گزارش می دهد كه 600000 نفر دیگر در معرض بدهی های بد قرار می گیرند و قادر به پرداخت قبض های انرژی خود نیستند. مورد دیگر مربوط به خدمات ورشکستگی انگلیس است ، که نشان می دهد ورشکستگی فردی و “دستورات تسویه بدهی” طی سال گذشته کاهش یافته است و این چشمگیر است. با این حال ، هر دو تصویر واضحی از بدهی در انگلیس طی یک بیماری همه گیر ایجاد می کنند.

آمار ورشکستگی حیرت انگیز است. تعداد ورشکستگی های شخصی در این سال – دوره ای از تعطیلات اجباری مشاغل ، انحلال ، افزایش بیکاری رها شد به پایین ترین سطح در ده سال گذشته آنها فقط در سطح ششم سطح کلی در سال 2010 فعالیت می کنند. ترتیبات داوطلبانه فردی نسبت به سال گذشته حدود 3٪ افزایش داشته است ، اما فقط اندکی.

با این حال ، کابیت به ما گفت که کوید مسئول این کار بود بیش از نیم میلیون نفر از قبض های برق خود بی اطلاع هستند و (به ویژه هنگامی که یک زمستان سرد است) هفت میلیون خانوار نگران نحوه پرداخت قبوض گرمایشی خود هستند. در همین حال ، بیکاری در حال افزایش است و بدهی های عقب افتاده رو به زوال است.

تناقضات با دو چیز توضیح داده می شود. نخست ، قوه قضاییه با پیشرفت همه گیری شیفته شد. پس از آن ، ابتکارهای مختلفی که کوید را الهام بخشید ، تجزیه و تحلیل را به جریانها کاهش داد ، تعداد برنامه هایی که شخصی را مجبور به ورشکستگی می کرد کاهش یافت.

ثانیاً ، و با تشویق ، یک سیستم گسترده پشتیبانی ایجاد شده است. CAB – که معمولاً از تجزیه ارائه دهندگان بزرگ خدمات ابزاری ندارد – دریافت که 59٪ افرادی که خود را در مشکلات مالی قرار داده و با ارائه دهنده آنها صحبت کرده اند گفته اند که گزینه های پشتیبانی آنها مفید است – فقط 16٪ مخالف هستند.

اما محاسبه بزرگ باید باشد. تاریخ نشان می دهد که پس از یک بحران ، معمولاً از 18 ماه به دو سال به تأخیر می افتد. توقف های مختلف در دادگاه ، برخی زودتر از دیرتر به پایان می رسند. برای مستاجران ، ممنوعیت اعلامیه های تخلیه در 11 ژانویه منقضی می شود.

ارزش رکوردی ورشکستگی فردی در انگلیس در سه ماهه آخر سال 2009 ، دو سال پس از اولین سقوط بزرگ مالی بود. انتظار دارد که این رکورد – و زندگی بسیاری از افراد – در برهه ای از سال 2022 شکسته شود.

پایان طرح آزادی زودهنگام انگلیس یک سیاست ناقص فاجعه بار بود

انعطاف پذیری عزت در خزانه داری ریشا ساناک است. این اجازه می دهد تا دولت در تلاش برای مقابله با بیماری همه گیر و حفظ اقتصاد ، چابک بماند و به نیازهای متغیر پاسخ دهد.

اما در حالی که نگه داشتن میلیاردها پوند ذخیره در زمان های دشوار می تواند به عنوان رئیس صندوق پرچین شهر ، که Sunak بود ، باشد ، اما آمار بیکاری در ماه اکتبر نشان داد که این یک باور غلط عمیق در مبارزه با شیوع کشنده ویروس است که منجر به از دست دادن شغل بیشتر از حد ممکن است

واضح است که شرکت ها کارگران را به این باور انداخته اند که خزانه داری به سلاح های خود پایبند خواهد بود و طرح تخلیه را همانطور که در ماه نوامبر برنامه ریزی شده متوقف می کند. سوناک گفت که این اقدام بخشی از انتقال به سیستم پشتیبانی کاهش یافته است که بر بازآموزی بیکاران متمرکز است.

شرکت ها با داشتن تعهدات قانونی برای رعایت شرایط اخطارها و مشاوره ها ، چاره ای نداشتند که قبل از موعد فسخ قرارداد کار را در نظر بگیرند.

آنها حتی نمی دانستند که صدراعظم به دنبال زمان است و منتظر تحمیل بلوک دوم است. این انسدادی بود که در تابستان و هنگامی که ویروس شروع به تقویت قدرت کرد ، متخصصان پزشکی بی شماری از آن صحبت کردند.

اندکی پس از همه گیری ، دولت های فرانسه و آلمان به مشاغل و خانوارها قول دادند که حمایت دولت تا سال 2021 گسترش یافته و تا زمان کاهش اثرات ویروس ادامه خواهد یافت.

رویکرد تاکتیکی خزانه داری به این معنی بود که چنین تعهدی منتفی شد تا اینکه برای برخی خیلی دیر بود.

ما نمی توانیم بدانیم که از 370،000 اخراج در سه ماه منتهی به اکتبر که اکثر آنها مربوط به خرده فروشی و مهمان نوازی است ، می توان ذخیره کرد. منصفانه باید گفت ، تعداد معدودی.

[ad_2]