انتخابات ایالات متحده در سال 2020: بایدن در حالی که ترامپ همچنان به شکست اعتراض می کند ، کارگروه Covid را اعلام خواهد کرد – به روز رسانی مستقیم | اخبار ایالات متحده

[ad_1]

رویترز ، ایان ولف با بررسی اینکه جو بایدن با وجود مخالفت های دونالد ترامپ می تواند به قدرت برسد ، این موضوع را جمع آوری کرد. تا حدی اطمینان بخش ، او می گوید جواب مثبت است.

وی می نویسد که قانون انتقال ریاست جمهوری در سال 1963 مشاغل کارمندان دولت را برای انتقال قدرت حیاتی می کند. آنها برای ارائه داده و دسترسی به مقامات ورودی مهلت دارند.

مقامات دولتی سوگند یاد می کنند که قانون اساسی ایالات متحده را حفظ کنند. رابرت چسنی ، استاد حقوق امنیت ملی در دانشگاه تگزاس گفت ، برای این سوگند ، بایدن در صورت پیروزی در کالج انتخاباتی ، به عنوان رئیس جمهور جدید شناخته شود ، صرف نظر از آنچه ترامپ گفت.

چسنی گفت: “برای من بسیار سخت است که باور کنم ارتش ، سرویس های اطلاعاتی ، FBI یا هر بخش مرتبط دیوان سالاری با ترامپ ملاقات می کنند اگر کالج انتخابات یا دادگاه خلاف این را بگوید”.

علی رغم خصومت بین ترامپ و بایدن در مسیر مبارزات انتخاباتی ، دولت ترامپ در اوایل سال جاری الزامات قانونی را برای تأمین فضای اداری فدرال و منابع دولتی در مبارزات انتخاباتی بایدن رعایت کرد.

آیا اگر امتناع از تسلیم شدن ترامپ شود ، آیا ارتش می تواند برای بیرون راندن کاخ سفید درگیر شود؟

دو جانباز در ماه اوت در “نامه ای سرگشاده” خطاب به ژنرال ارشد آمریکایی مارک میلی چنین فرصتی را ایجاد کردند.

در نامه ای که در دفاع یک منتشر شده و توسط جان ناگل ، افسر بازنشسته ارتش و پاول نوشته شده است: “اگر دونالد ترامپ پس از مدت مشروطیت از استعفا خودداری کند ، ارتش ایالات متحده باید او را به زور برکنار کند و شما باید چنین دستوری بدهید.” اینگلینگ ، سرهنگ بازنشسته ارتش ایالات متحده.

اما برخی دیگر استدلال می كنند كه چنین اقدامی بهتر است به سرویس مخفی واگذار شود و با استناد به یك اصل قانونی اساسی مبنی بر اینكه سربازان باید از مسائل اجرای قانون داخلی دور باشند.

کوری شاک ، مدیر سیاست خارجی و دفاعی در انستیتوی کارآفرینی آمریکا گفت: “ما برای مقابله با این روند قانونی داریم و ارتش در این معادله جایی ندارد.”

چسنی گفت اگر ترامپ از ترک کاخ سفید امتناع کند ، در 20 ژانویه به یک “قانون شکن” تبدیل خواهد شد. وی گفت: “سرویس مخفی می آید و او را بیرون می آورد.”

الکساندرا ویارئال عمیقا به دنبال آنچه برخی از کارشناسان در مورد چشم انداز انتقال در اینجا گفته اند است: آیا ترامپ شکست خواهد خورد و کاخ سفید را ترک خواهد کرد؟ بله ، کارشناسان می گویند

[ad_2]