امسال حتی یک زن زیبا هم سینما را نجات نخواهد داد صنعت فیلم

[ad_1]

زن زرق و برق دار 1984 این هفته قرار است در مراسم اکران بریتانیا در صفحه نمایش بزرگ برگزار شود و برای دارندگان سینما آخرین فرصت برای نجات یک سال وحشتناک است.

اگرچه هیچ امیدی وجود ندارد که دنباله این فیلم پرفروش هالیوود ، تقلید از گیشه انگلیس به ارزش 25 میلیون پوند باشد یک زن زیبا دارندگان فیلم ، سینما به شدت می خواهند نرخ جدیدی بگیرند تا علاقه مندان به فیلم را به صفحه نمایش بزرگ بکشند.

آخر هفته گذشته ، اولین سینماهای انگلیس پس از محاصره دوم – کمدی کریسمس ویل فرر ، اجازه از سرگیری کار را داشتند جن 17 سال پس از ترک ریاست گیشه را بر عهده داشت. برای فروش بلیط در سراسر انگلیس و ایرلند فقط 48000 پوند درآمد کسب کرد.

زن زرق و برق دار 1984 تنها فیلم پرفروش صادقانه ای است که امسال به نمایش خود ادامه می دهد ، زیرا استودیوها بازدیدهایی را که فضا را پر می کنند ترجیح می دهند ، مانند Jدنیای اروسیک: سلطه و یک فیلم جیمز باند وقت مردن نیست تا سال 2021 یا بعد از آن برای جلوگیری از همه گیری صندوق های پول نقد.

پرستون بنسون ، بنیانگذار Really Local ، گفت: “این اولین انتشار یک چادر بزرگ در مدت زمان طولانی است و ما امیدواریم که محبوبیت گسترده آن باعث شود برخی از علاقه مندان به سینما نگران این باشند که آیا سینما برای نمایش بزرگ امن نیستند و ببینند چه چیزی دارند.” گروه که اولین سینمای خود را در کاتفورد ، جنوب لندن افتتاح کرد. “واقعاً مهم است که به ما فرصت می دهد اولین بار آن را به نمایش بگذاریم.”

تیم ریچاردز ، مدیرعامل سومین شبکه بزرگ Vue در انگلیس ، گفت که از نظر اقتصادی افتتاح حدود 50 سینما در سراسر انگلیس “کمی” است. Cineworld ، بزرگترین شبکه انگلیس ، از اکتبر که نمایش رسمی باند به آوریل 2021 موکول شد ، درهای خود را به روی 127 سالن نمایش خود در انگلیس و ایرلند بسته است.

از نظر مالی ، امسال یک امتیاز برای صاحبان سینما است. تحلیلگران Omdia تخمین می زنند که خزانه انگلیس فقط 360 میلیون پوند خواهد بود – 29 درصد از 1.25 میلیارد پوند در سال 2019 و کمترین میزان از سال 1992 است. تا پایان سال ، اومدیا انتظار دارد تماشاگران سینمای انگلیس 40 تا 44 میلیون بار بازدید كنند: كمترین تعداد از زمان ضبط در سال 1928 و كمتر از 53.8 میلیون در 1984.

دیوید هنكوك به اومدیا گفت: “صاحبان سینما م mostثرترین سایتها را بازگشایی كرده اند تا همه تلاش خود را برای تلاش برای بازگرداندن چیزی در وسط بیماری همه گیر انجام دهند.” “هیچ کس آنها را آزرده نمی کند.”

علاوه بر این ، اولین نمایش در ایالات متحده برگزار شد زن زرق و برق دار 1984 باعث خشم در صنعت فیلم سازی شد. برادران وارنر در حال انتشار یک فیلم – و لیست کامل 21 فیلم آن در سال آینده است تپه آره دسته ای از خودکشی ها – بر روی پلت فرم پخش HBO Max خود همزمان با اولین نمایش خود.

این اقدام موجب خشم صاحبان تئاتر شده است که برای به کار انداختن مدلهای تجاری خود به انحصار نمایشگر بزرگ اعتماد می کنند و چهره هایی مانند کارگردان انگلیسی کریستوفر نولان از این استودیو به دلیل انتشار “بدترین جریان” موضوعات انتقاد کرده اند. AMC Entertainment ، مالک شبکه فیلم Odeon ، هفته گذشته هشدار داد که اقداماتی مانند وارنر به کسب و کار آن آسیب می رساند ، که باعث می شود پول شما با نرخ “ناپایدار” بسوزاند.

شرکت مادر برادران وارنر ، AT&T ، با تغییر محتوای اختصاصی به HBO Max ، که حدود 12.6 میلیون کاربر ثبت شده دارد و در مقایسه با رقبایی مانند Netflix ، Disney + و Amazon Prime Video ، بسیار ناچیز است ، به شدت تلاش می کند در جنگ های جریانی بازی کند. .

بنسون گفت: “این اقدام برادران وارنر در مورد فیلم ها نیست ، اما تلاش می شود تا تعداد مشترکین HBO Max را افزایش دهد ، كه هنوز بستر موفقی برای پخش در ایالات متحده نیست.” “ما برای آنها آرزوی خوب داریم ، اما فیلم مشابه است یک زن زیبا برای صفحه بزرگ در نظر گرفته شده است و برای پخش در نظر گرفته نشده است. “

[ad_2]