المپیک پس از گنجاندن رقص های استراحت در بازی های پاریس ، آن را “تمسخر” خواند بازی های المپیک

[ad_1]

میشل مارتین ، اسکواش بزرگ استرالیایی می گوید که پس از اضافه شدن رقص استراحت به برنامه پاریس 2024 ، المپیک به “مسخره” تبدیل شده است.

واکنش فوری قهرمان سه بار جهان در استرالیا به تمرین اسکواش بار دیگر از دست رفت ، این بار به نفع استراحت رقص “خدای من” بود.

“شما فقط به همه چیز نگاه می کنید و فقط می روید” کجا المپیک می رود؟ مارتین AAP گفت: “من می دانم که برخی می گویند رقص بریک یک ورزش است ، اما … من نمی فهمم.”

“المپیک تقریباً کشته شد ، یا این مسابقه فعلی بود. در ورزش پاسخ و نتایج روشنی وجود داشت. شما همه این موارد قضاوت را به خود جلب می کنید ، و این فقط خراب می شود و از کنترل خارج می شود. من فقط دیگر نمی فهمم. “

اسکواش برای چندین دهه ناموفق ، ناموفق ، برای بازی های المپیک لابی کرد. اما حتی حمایت راجر فدرر از ستاره تنیس هم نتوانست با اسکواش آشنا شود.

قبل از استراحت رقص ، که به طور رسمی “شکستن” نامیده می شود ، اسکواش ورزش هایی از جمله اسکیت بورد ، سنگ نوردی ، BMX ، موج سواری ، گلف و ووشو را از دست داد ، که در سال 2008 در پکن آزمایش شد.

مارتین ، که همچنین شش کشف انگلیس ، ویمبلدون اسکواش را به دست آورد ، دیگر متعجب نیست.

دنیای دیرینه سابق گفت: “بعد از مورد دوم ، به نقطه ای می رسید که تقریباً انتظار می رود.” چرا؟ من نمی دانم به دلیل تلاش بازیکنان برای انجام اسکواش.

“من می دانم که چگونه بود ، آموزش برای این ورزش. این یکی از سخت ترین ورزش هایی است که شما باید برای آن تمرین کنید و بازی کنید. آنها به وضوح چیزی در مورد کدو حلوایی دارند زیرا در گذشته رد شده است و فقط مورد توجه قرار نمی گیرد. نمی دانم ، نمی دانم چه بگویم. “

این بازیکن 53 ساله امید به اسکواش را از دست داده است ، که روزی وضعیت المپیک را دریافت می کند ، به خصوص اگر IOC برای این مراسم رقص بریک انتخاب کند.

مارتین گفت: “این یک نوع تمسخر است که المپیک چیست.” “اگر نگاه کنید که در المپیک قبلاً چگونه بود ، قطعاً در این گروه قرار می گیرد. معنای این روزهای المپیک چیست ، من واقعاً نمی دانم.

وی افزود: “آنها باید یا به آنچه در المپیک بود برگردند و اجازه دهند سایر ورزشها از آن دور بمانند ، زیرا مشکل این است که این ورزش چنان تأثیر می گذارد که اکنون به المپیک نمی رسد.

“المپیک آنچه را که داشتند از دست داد. بله ، آنها تلاش می کنند تا با زمان مطابقت داشته باشند ، اما این موضوع را به سخره می گیرد. “

[ad_2]