اشلی بارنز و کریس وود به “برنلی” پیروزی برابر گرگهای اهلی دادند لیگ برتر

[ad_1]

رنسانس برنلی با پیروزی راحت ادامه یافت تا روند شکست ناپذیری خود را از زمان رسیدن به اتحاد به چهار بازی برساند و در دسامبر هشت امتیاز ارزشمند کسب کند.

کریس وود و اشلی بارنز باید گل می زدند زیرا گرچه از بیشترین مالکیت توپ در اختیار داشتند و تقریباً به همین تعداد تلاش برای گلزنی داشتند ، اما آنها برای مقابله با تاکتیک های استاندارد برنلی در پمپاژ توپ های بلند به داخل منطقه آماده نبودند. دو جلوی آنها برای رسیدن به.

بازدیدکنندگان احتمالاً می دانستند که برنلی مستقیم و فیزیکی خواهد بود ، برنامه های بازی شان دیچ طی این سالها تغییر چندانی نکرده بود ، اما حتی در سه نیمه مرکزی گرگها با تهدید هوا مبارزه می کردند.

نونو اسپیریتا سانتا گفت: “این بازی سختی بود ، اما ما انتظار آن را داشتیم.” “دفاع به اندازه کافی مناسب برای گلهای از دست رفته نبود. ما می دانستیم که برنلی برای انجام چه کاری تلاش خواهد کرد و باید پاسخ های بهتری داشته باشیم. “

دیچه فقط از اینکه جریمه دیرهنگام منجر به پایان متشنج شد ناامید شد. مدیر برنلی گفت: “با توجه به تعداد فرصت هایی که ایجاد کردیم ، شاید مجبور بودیم زودتر کنترل کنیم.” “در غیر این صورت عملکرد عالی بود. ما در دو انتهای زمین عملکرد خوبی داشتیم. “

نیمه اول یک کار کاملا راحت و بدون دردسر بود تا اینکه بارنز فقط نیم ساعت برنلی را جلو انداخت. به نظر می رسید گرگ ها در این امتیاز بیشتر به گل برسند ، زیرا بازیکنانی مانند روبن نئوز و ژوائو موتینیو به طور خطرناکی توپ را در لبه منطقه برنلی حرکت می دادند ، اما برای همه میزبانان مهمان مهمان خود را به جای حریف خود قرار دادند. با گذشت زمان عمل کرد

وود می توانست به دلیل سایبان دعوت کننده دویت مک نیل دروازه حریف را باز کند ، اما اگرچه او موفق شد با سر خود ارتباط برقرار کند ، اما ضربه او بی خطر بود.

بارنز باید بهتر عمل می کرد ، شانس خوبی برای رسیدن به قدرت به جای قرارگیری و دمیدن توپ درست در روئی پاتریشیو داشت ، اما وقتی چارلی تیلور سایبانی را به سمت چپ ارسال کرد که عملا او را در تیرک دور پیدا کرد ، بعید است مهاجم برنلی می تواند از دست بدهد.

او فضای زیادی برای جراحی یا دید به دروازه نداشت ، اما هنگامی که با ضربه سر توپ را زد ، پاتریشیا شانس کمی برای ضربه سر سخت داشت.

این جلسه در نیمه اول که بن می و نلسون سمدا حضور داشتند ، جسارت سیاست فعلی خطوط هوایی را به وضوح نشان داد که به آنها توصیه می شود تا زمان بازی توپ پرچم نزنند. Semed شروع به تعقیب توپ آزاد از بالای خط دفاعی از موقعیتی کرد که کاملاً آفساید بود ، اما پرچم همچنان پایین بود ، بنابراین Mi موظف شد آن را تعقیب کند.

این مدافع در لحظه شلیک مرد خود را گرفت و ماهرانه او را از شش یاردی دور کرد اما در عین حال به خودش آسیب رساند. نیمهی لنگ لنگان لنگان لک خورد ، در حالی که بازی از نیمه اول از روی یک ضربه ایستگاهی به آفساید آغاز شد. خنده دار.

همه آنچه نونو در وقت استراحت گفت تأثیر زیادی نداشت زیرا “گرگها” نیمه دوم را به عنوان یک تصادف در انتظار وقوع آغاز کردند. رومن سایس با پاتریشیو در هم آمیخت تا زاویه ای غیر ضروری را از دست بدهد ، سپس نئوز نتوانست “سمد” را پرتاب کند و به جاش براون هیل اجازه داد تا بالای نوار را بزند.

براون هیل احتمالاً باید گل می زد ، اما این خیلی مهم نبود ، زیرا وود چند دقیقه بعد توپ را به تور دروازه بست.

وست وود یک ضربه آزاد ارسال کرد. می با عبور از خط شش حیاطی ، بارنز با یک جفت مدافع به طرف او پرید و ارتباط برقرار کرد ، در حالی که بقیه مدافعان گرگ ها ایستاده بودند و تماشای ضربه وود توپ از فاصله دو فوت را به توپ آزاد به تور سقف می دیدند.

این عالی ترین هدف نبود ، اما هیچ مشکلی در آفساید و غیرقانونی وجود نداشت و تیم VAR برای دومین بار به دنبال آن ایستاد.

وود با انکار پای کشیده پاتریشیو نزدیک بود که پس از اینکه او ظاهراً بیشتر کارها را در اطراف دروازه بان انجام می داد قبل از اینکه نیک پاپ در انتهای دیگر اقدام به ضربه زدن به ضربه عروس از بیرون کند ، به افزایش برتری منجر شد. حوزه.

این بازی یک فینال دیوانه وار به دست آورد که واقعاً لیاقت آن نبود که جاش بنسون در چهار دقیقه آخر بازی بیرون آمد و موفق شد قبل از اینکه وقتش برسد توپ را لمس کند با فابیو سیلوا در منطقه تماس بگیرد.

سیلوا یک گل درجا زد تا اوقات فراغت جالب تر شود ، اما حتی با گذشت پنج دقیقه طولانی گرگ ها ثانیه ای هم پیدا نکردند.

[ad_2]