اشلی بارنز از برنلی با یک پنالتی دیرهنگام رکورد لیورپول را شکست لیگ برتر

پس از 68 بازی ، 55 برد ، 13 تساوی و تقریبا چهار سال ، سرانجام قلعه آنفیلد مورد هجوم قرار گرفت. برنلی تنها تیمی بود که فصل گذشته در خانه از لیورپول امتیاز گرفت.

حالا آنها امتیاز حتی بزرگتری را به آن اضافه کرده اند: پنالتی دیرهنگام اشلی بارنز باعث می شود تا آنها اولین تیم کریستال پالاس در آوریل 2017 باشند که سه امتیاز در لیگ برتر کسب می کند.

اولین برد آنها در آنفیلد از سال 1974 ، مانند ماه گذشته آرسنال ، یکی دیگر از شاهکارهای تاریخی شان دیچه است ، اما مشکلات لیورپول تشدید شده است. آنها از 15 امتیاز ممکن سه امتیاز گرفتند و 438 دقیقه بدون گل در لیگ رفتند. احزاب یورگن کلوپ قبلاً از آبی های ژانویه رنج برده بودند ، اما این یک مورد خاص حاد است.

وقتی آنها به عنوان بهترین و کمترین گلزنان این بخش شروع کردند ، اخیراً در ناتوانی متحد شده اند. فقط لیدز ، لیورپول و برنلی در لیگ 2021 هنوز موفق به گلزنی نشده اند. کلوپ رویکرد فوق العاده ای برای خاتمه یافتن خشکسالی در تیمش در پیش گرفت ، و محمد صلاح ، یکی دیگر از سه پیشانی خود ، رقیب کفش طلای رابرت فیرمین را قرار داد و ترکیب اصلی را نام برد در این فصل ، “11” فقط 9 گل برتر داشت – شش گل از سادیو مونه Divock Origi اولین شروع فصل لیگ خود را آغاز کرد.

کلوپ به ندرت جام حذفی را به مدت 5 سال در آنفیلد برجسته کرد ، اما تعطیلات صلاح و فیرمین قبل از سفر روز یکشنبه به منچستر یونایتد پیشنهاد تغییر تمرکز را داد. همچنین یک تغییر سیستم در 4-2-3-1 وجود داشت ، و تأکید اولیه بر سبقت گرفتن از برنلی در سمت چپ بود ، در حالی که شردان شکیری برای بستن الکس آکسلید-چمبرلین حرکت می کرد. در این فصل ، لیورپول گلهای زیادی از میانه میدان داشت و هر یک تهدید به افزایش امتیاز می شدند ، شاچیری توپ را شوت کرد و آکسلید-چمبرلین نیک پاپ را دریل کرد.

با این حال ، “برنلی” اولین کسی بود که پس انداز کرد. آلیسون خود را به خاطر ریختن صلیب رابی بردی ، فدا کرد و نتیجه تلاش های بارنز را جبران کرد. بارنز نقش پشتیبانی را بازی می کرد ، اغلب از تیاگو آلکانتارا محافظت می کرد ، و تلاش می کرد خریدهای تابستانی را خنثی کند. اولین چالش کشاورزی برای بازیساز ، اولین هشدار وی را به همراه داشت.

منهای جردن هندرسون ، که دارای مشکلات جسمانی جزئی بود ، لیورپول می تواند با جوئل ماتیپ دیدار کند. اگر مدافع میانی متخصص هنگام مواجهه با مهاجمان برنلی گونه مورد نظر بود. آنها اغلب توسط پرچم آفساید و اغلب پس از تاخیرهای بی پایان متوقف می شدند. خط دفاعی بالای لیورپول و تمایل طبیعی کریس وود به آفساید کمک داور را به خود مشغول کرد. با این حال ، این نشانه ای از برنامه بازی برنلی و جاه طلبی های آنها بود که فراتر از دفاع بود.

آنها در ژوئیه با بازی در آنفیلد لیورپول را ناامید کردند و سرسختی آنها این احتمال را می داد. بنابراین بیشتر تعجب آور بود ، بنابراین وقتی آنها بهترین فرصت را در نیمه به لیورپول دادند. تلاش بن می برای ایجاد پاس برگشت به یک اشتباه وحشتناک تبدیل شد ، اوریگی به سمت او هجوم آورد و با مشت به نیک پاپ رسید. از روی میله برگشت و مستقیم به دروازه بان رسید. او قبلاً هنگامی که از بیست متری برای شلیک بیرون آمد از بلژیکی دو سیو انجام داده بود ، اما این امتیاز یادآوری بود که از سال طلایی 2019 Origi به ندرت به اندازه کافی بالینی بوده است.

وقتی سوت پایان بازی آغاز شد ، ناامیدی لیورپول مشهود بود. به فابینیو به دلیل برخورد با بارنز اخطار داده شد. مایک دین بازیکنان را در زمین نگه داشت ، در حالی که VAR تشخیص داد که ارزش کارت قرمز را ندارد. وقتی مدیران از طریق تونل ناپدید شدند ، کلوپ با عصبانیت به شان دیوچ اشاره کرد و چند کلمه را از طرف برنلی به طرف همکار خود هدایت کرد.

هیچ یک از طرفین درگیر هیچ تغییری در وقت استراحت ایجاد نکردند ، اگرچه خیلی زود دیچه مجبور شد جای چارلی تیلور را بگیرد که هنگام پاکسازی توپ آسیب دید. در حالی که مدافعان برنلی دفاع زیادی داشتند ، لیورپول با حمله بیشتری حمله کرد. اندی رابرتسون در نیمه اول پاپ را آزمایش کرد و ممکن است ترنت الکساندر-آرنولد شش دقیقه پس از راه اندازی مجدد بهترین توقف را انجام داده باشد. این صدمین شروع پاپ برای برنلی بود و وقتی هر دقیقه این احتمال را می داد که او این موقعیت را با تیزهوشان مشخص کند ، کلوپ اقدام کرد. او صلاح و فیرمین را احضار کرد و عصرهای اوریگا و آکسلید-چمبرلین را تمام کرد. او تقریباً سود فوری دریافت کرد. جینی ویالنالدوم توپ را تا نیمه زمین نگه داشت و صلاح را انتخاب کرد. پدر به سمت چپ هجوم برد تا شوت آخر را بگیرد. مانت نفر بعدی بود که اسکی را تهدید کرد اما مشت کرد.

Firmina نیز شوت را از روی هدف کج کرد ، اما تغییرات Diche نیز می تواند بازی را تغییر دهد. یوهان برگ گودموندسون ، بازیکن تعویضی ، ورود خود به محوطه جریمه را کاملاً طراحی کرد تا با سایبان کم و ضربه مشتی دوایت مک نیل دیدار کند. همکار وی اریک پیترز می توانست صلیب الکساندر-آرنولد را اداره کند. در عوض وقتی بارنز فابینیو را از دست داد ، یک پنالتی گرفت ، توپ را به آلیسون رساند و دروازه بان او را زمین زد. بارنز مشتی برید و سریال شکست ناپذیر پایان یافت.