استیلرز پس از شکست دادن ریونز در یک بازی سه بار به تعویق افتاده ، بدون شکست باقی مانده است ورزش ها

[ad_1]

فولادهای پیتسبورگ ، حتی در پس زمینه تمام نقص هایشان ، هنوز هم عالی هستند. بن روتلیسبرگر که در اواسط هفته در اواسط هفته بازی می کرد ، 266 یارد پرتاب کرد و یک چهارم چهارم روی JuJu Smith-Schuster انجام داد و فولاد با تقسیم 19 بر 14 در روز چهارشنبه به برتری 11-0 رسید و برنده بالزهای بالتیمور شد.

Ravens (6: 5) برای سومین بار متوالی شکست خورد ، بدون بیش از دوازده بازیکن در لیست ذخیره / Covid-19 بازی کرد ، از جمله NFL MVP فعلی لامار جکسون و خط حمله مارک اینگرام و J.W. K. Dobbins.

رابرت گریفین سوم ، مدافع ذخیره ، به جای جکسون جنگید ، در کوارتر اول دو بار او را برگرداند و از 12 پاس منجر به 7 پاسکاری کرد ، قبل از اینکه در نیمه کوارتر چهارم توسط تریس مک سورلی پس از آسیب دیدن از ناحیه همسترینگ چپ جایگزین شود.

مک سورلی ، یکی از 11 بازیکنی که قبل از مسابقه از کادر مربیگری کنار گذاشته شده بود ، برای یک برخورد 70 متری با مارکیز براون تماس گرفت ، 2:58 مانده بود. اما استیلرز پس از سومین ضبط جیمز واشنگتن توانست ساعت را خالی کند و از تکرار راونز به عنوان قهرمان AFC شمال جلوگیری کند.

شیوع Covid-19 در بالتیمور باعث شد NFL بازی را سه بار به تعویق بیندازد: ابتدا از شکرگذاری تا یکشنبه ، سپس از یکشنبه تا سه شنبه و سرانجام از سه شنبه تا چهارشنبه. تیم ها امروز بعد از ظهر شروع به کار کردند تا در تخصص کریسمس سالانه NBC در مرکز راکفلر اختلالی ایجاد نکنند.

ایده خوبی بود: هرچه روی آن کره چشم کمتر باشد ، بهتر است.

در حالی که کمیسیون NFL ، راجر گودل ، اندکی پس از آنکه در یک کنفرانس گفت که لیگ قصد دارد فصل منظم را به موقع به پایان برساند ، آن را “یک بازی عالی” خواند ، اما محصول در این زمینه برعکس بود.

کلاغ ها نتوانستند رد شوند. گیرنده های پیتسبورگ نمی توانند گیر کنند. و در مسابقه ای که روی کاغذ به نظر می رسید یک عدم تطابق است ، فولادی ها به یک محبوب مهم تبدیل شدند ، این یک اتفاق نادر در یک مسابقه است که یکی از بهترین مسابقات NFL است ، در عوض جشنواره بلا برگزار شد.

خواه اخراج طولانی مدت باشد ، هم دریایی از تازه واردانی که نقش های مهمی از کلاغ ها را به خود جذب می کنند ، یا ایده بازی در یک روز که معمولاً برای اولین تمرین واقعی یک هفته بازی معمولی در نظر گرفته شده است ، خارهایی که مدت ها بود این سریال را تعریف می کردند در اوایل دسامبر ناپدید شدند.

[ad_2]