استعفای “کاردیف سیتی” نیل هریس پس از شکست های پی در پی کاردیف سیتی

کاردیف پس از شش شکست مدیر نیل هریس را اخراج کرد. هریس در نوامبر 2019 منصوب شد و استادیوم کاردیف سیتی را با 15 امتیاز Bluebirds در Sky Bet Championship ، 13 امتیاز از پلی آف ، ترک می کند.

مالک کاردیف ، وینسنت تان در وب سایت باشگاه گفت: “من می خواهم از نیل و دیوید تشکر کنم [Livermore, assistant manager] صمیمانه بخاطر زحمتشان در کاردیف. تلاش آنها برای صعود به جایگاه پنجم در سال گذشته شناخته شده و مورد قدردانی قرار گرفت ، گرچه متأسفانه ما در حال تلاش ، نتیجه گرا هستیم و نتایج میدانی و موفقیت های این فصل بسیار ضعیف بوده است.

“بنابراین ما چاره ای نداریم جز اینکه مسئولیت های آنها را برداریم در تلاش برای بهبود نتایج و موقعیت در لیگ با تغییر سر. من می خواهم شخصاً برای نیل و دیوید بهترین آرزوها را در آینده داشته باشم. “آنها همیشه در ورزشگاه کاردیف سیتی چهره های خوبی خواهند بود و برای آنها آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. خدا نکند.

هریس ، مدیر سابق Millwall ، 14 ماه پیش همراه با کاردیف 14 در لیگ پس از ترک لیگ برتر جایگزین نیل وارنوک شد. این بازیکن 43 ساله احیای مجدد کاردیف را برای ورود به شش تیم برتر تماشا کرد ، اما امید آنها برای بازگشت به خط مقدم با شکست پلی آف نیمه نهایی در مرحله پلی آف از فولام ناکام ماند.

زوج ولزی هری ویلسون و کیفر مور برای تبلیغات تابستانی جذب شدند و خوش بینی در تبلیغات در پایتخت ولز زیاد بود.

هریس شک نداشت که آرزوهای باشگاه چیست ، در ماه اکتبر ، رئیس دكتر ممتد دالمان گفت كه اگر كاردیف تا ژانویه در شش تیم برتر نباشد ، “ناامید خواهد شد”.

کاردیف پس از غلبه بر بیرمنگام در اواسط دسامبر ، سه امتیاز از پلی آف دریافت کرد. اما شش شکست پی در پی – پنج شکست در لیگ و خروج از جام حذفی در ناتینگهام فارست – به سلطنت هریس پایان داد ، و ثابت شد که امتیاز نهایی یک شکست 0-0 در خانه مقابل QPR در روز چهارشنبه است. سالها در کاردیف