استرالیا – هند: میچل استارک پس از بیماری خانوادگی به دوره آزمایشی بازگشت تیم کریکت استرالیا

[ad_1]

جوش هازلوود ، همکار در سرعت بولینگ ، اطمینان دارد که میچل استارک در اولین آزمایش در آدلاید این هفته حق ورود به تیم باتلاق در هند را خواهد داشت.

لیست چپ ارتش قرار است پس از یک دوره مرخصی دلسوزانه به دلیل بیماری خانوادگی ، روز دوشنبه به تیم استرالیا بپیوندد.

استارک هفته گذشته پس از اولین T20 برابر سرخپوستان در کانبرا تیم را ترک کرد ، اما روز یکشنبه اعلام شد که سرعت پویایی برای بازگشت آماده است.

هیچ کماندار در جهان در کریکت نمی تواند با داشتن یک توپ صورتی رکورد آزمون بهتری نسبت به استارک داشته باشد ، که در 19.23 سال در هفت مسابقه شبانه روز کشورش 42 گل به ثمر رسانده است.

هزل وود شک نداشت که این خبر کل تیم را به همراه خواهد داشت.

هازلود گفت: “همه می دانند که تعداد او با توپ صورتی کاملاً خاص است ، بنابراین ما با آغوش باز از او استقبال می کنیم.”

“اگر از امسال چیزی یاد گرفته باشیم ، هیچ چیز برنامه ریزی شده ای نیست و ما همیشه با برنامه ها ، مسافرت ها و چیزهای مختلف دست و پنجه نرم می کنیم.

“من مطمئن هستم که این سکسکه هیچ تفاوتی با استارکی نخواهد داشت. او یک حرفه ای است و در هفته آخر هر کاری از دستش برمی آید انجام می دهد … به محض آمدن به اردو ، او فقط زمین می خورد و آماده کار است. “

بازگشت استارک تغییر لحنی برای استرالیا پس از ساخت مجموعه “Border-Gavascar” است که تحت الشعاع رفع آسیب ها و مشکلات قرار گرفت.

این بدان معناست که استرالیا اولین آزمایش را با تمام قدرت آغاز خواهد کرد ، از جمله استارک ، هازلوود ، نائب کاپیتان پت کامینز و چرخنده ناتان لیون.

این یک ترکیب تنظیم شده بر خلاف ترکیب خمیر ، به ویژه ، مرتبه بالاتر است. کاشف دیوید وارنر (کشاله ران) و تپانچه جوان Will Pukowxi (ضربه مغزی) مصدوم شدند ، در حالی که کامرون گرین هفته گذشته پس از مصدومیت در جریان یک مسابقه تور در استرالیا A مقابل هندی ها در سیدنی مصدوم شد.

روز شنبه ، استرالیا پس از آزادی وارنر و پوکوفسکی ، تیم جدیدی به مارکوس هریس اضافه کرد.

با وجود تمرین ناموفق ، هازلود گفت که برای آن دسته از بازیکنانی که قبلا در ترکیب آدلاید بودند ، پیشرفت در اولین آزمون که از روز پنجشنبه آغاز شد ، نسبتاً روان بود.

هازلود گفت: “ما چند روز در اواسط آدلاید بودیم ، و هنوز چند جلسه قبل از بازی وجود دارد.” “همه ما آماده کار خواهیم بود و تاکنون آماده سازی بسیار خوبی بوده است.”

[ad_2]