استرالیا – هند: اولین پخش مستقیم یک روزه بین المللی! | ورزش ها

[ad_1]





03:58





03:53





03:47





03:43





03:31





03:20

تیم ها

به روز شده





03:14

استرالیا در این تساوی پیروز می شود و شکست می خورد





02:48

مخاطب





02:16

مقدمه

مدت زمان زیادی گذشته است ، اما تیم مردان استرالیا به وطن خود بازگشته است. آخرین مورد اولین دیدار یک روزه با نیوزلند در ماه مارس بود ، در یک سری که با اعلام خبر بسته شدن قریب الوقوع مرز از ابر ابر سفید و سفید ، ناگهان متوقف شد و تیم برای جلوگیری از لغو پروازها و هفته ها قرنطینه مجبور شد به خانه خود برود. آن یک مسابقه پشت درهای بسته در یک استادیوم خالی برگزار شد ، اما آن مسابقه امروز با محدودیت های ویروسی می تواند شباهت زیادی به جمعیت داشته باشد.

طرف مطبوعاتی اینجا ، در زمین کریکت در سیدنی ، به طور محدود توسط شرکت کنندگانی که دور هستند (به معنای جسمی ، نه ذهنی) جمعیت دارند. چند سایه سبز در زمین وجود دارد ، اما من گمان می کنم از نظر هرگونه ضربه روی توپ خیالی باشد و زمین سخت و واقعی باشد. نقشه های مزرعه در اینجا کاملاً خشک به نظر می رسند ، رنگ سفید خوبی از میان چمن ها دیده می شود.

هند امروز یک رقیب است و چه مسابقه ای خواهد بود. ویرات کولی با زمان محدود قبل از رفتن به خانه از تور زودهنگام قبل از کریسمس تأثیر دارد. بازیکنان هندی پس از یک فصل طولانی IPL مستقر بودند ، اگرچه آنها باید 50 سال این روش را کمی برای کریکت تنظیم کنند. ما تیم اتفاق خواهیم افتاد و اتفاق می افتد.

[ad_2]