استرالیا – هند: اولین آزمون ، روز سوم – زنده! | ورزش ها

[ad_1]





03:53





03:20





03:14





02:47

مخاطب





02:45

مقدمه

چه مسابقه آزمایشی داریم. من همیشه بولرها را در ارتفاع ترجیح می دهم زیرا دویدن را با ارزش تر می کند و باعث می شود رقابت نزدیک شود. آدلاید به طور مرتب ورزشکارترین ویکت در استرالیا بوده است زیرا به مسابقات شبانه روز و مکان های جدید منتقل شده است ، و امسال تعداد چند میلی متر چمنزار در زمین شماره گیری شد. به هر حال ، کریکت یک بازی میلی متر است.

به طور خلاصه: در دو روز اول ، 21 ویکت افتاد و ما در سومین ضربه سر خود را زدیم. (چندین خبرنگار به درستی خاطر نشان می کنند که وقتی آزمون ها در هند با چنین سرعتی برگزار می شود ، صداهای خارج از کشور کیفیت سطح را پایین می آورند).

هند 244 باریک بدست آورد ، اما با کاهش میزان جلب مواجه شد و همچنان توانست استرالیا را به 191 محدود کند ، این یک مزیت حیاتی 54 ران است. رقبای هندی مجبور شدند شش شوت بزنند و در این مدت 9 دوش انجام دادند و پریتوی شاو در این مسابقه دوم شد. بنابراین ، هند امروز فعالیت های مایانكو آگاروال را با مشاركت نگهبان شب شب جاسپر بومرا از سر می گیرد. باید شروع جالبی باشد.

میزبان – 62. ممکن است فکر کنید هر چیزی بیش از 150 ممکن است در گذشته محاکمه باشد. اگرچه ، البته ، هند خواهان افزایش این دو برابر است.

هر دو حمله بولینگ تاکنون عالی بوده است. بستگی به این دارد که کدام یک از آنها بتوانند آن را پشتیبانی کنند و کدام یک از خفاش ها بهتر می توانند مقاومت کنند. ما باید؟



[ad_2]