استرالیا – هند: اولین آزمون ، روز اول – زنده! | ورزش ها

[ad_1]





03:45





03:40

به روز شده





03:34

تیم استرالیا

به روز شده





03:32

انداختن

به روز شده





03:28

تیم هند





03:24





03:23





03:20





03:15

به روز شده





02:52





02:51

مقدمه

به سختی می توانستید آن را بدهید ، اما – وقت یک مسابقه آزمون است. از 6 ژانویه ، شاهد مسابقه آزمایشی در سواحل استرالیا نبودیم. 6 ژانویه! ما همچنین در هیچ جای دیگری بازی استرالیا را ندیدیم. در این وحشتناک ترین مقعد (متاسفم برای زبان لاتین) ، همه چیز قدرت بین ستاره ای باورنکردنی MegaMaid را مکید. و یک قسمت کوچک از این مکش ، کمبود نسبی بازی بود که برخی از ما دوست داریم ، ساعتهای طولانی استقرار ، صدای خواب رویای جمعیت که اجازه می دهد قسمتهایی از مغز ما خاموش شوند و به هوای بزرگ هوشیاری جهانی بچرخند ، اما وقتی دوباره تمرکز می کنیم برخی از نقاط روشن ما را به سمت خود می کشاند. کریکت تست. روزها و روزهای آن. شب و شب هم. زمان.

این به معنای دقیق تر چیست؟ ما در آدلاید هستیم. استرالیا به مصاف هند می رود. دو سال پیش ، هندی ها در یک مسابقه عالی به پیروزی رسیدند که به لطف یک ضربه شجاعانه از دم استرالیا ، که در نهایت هند به لطف تیغ درخشان Che Pujara و تلاش گروهی با توپ ، بیش از آنچه که حقشان بود ، پیروز شد.

این بار روز است. خیلی دیرتر از فصل نسبت به دیگران داشتیم. عمیق در تابستان واقعی. آدلاید معمولاً با این مسائل همکاری می کند ، ابری و خنک را انتخاب می کند ، امشب تا 11 درجه پایین می آید. جین و مقوی خود را خنک کنید! عالی

اما ببینید چه کسی به فریزرهای کوچک مانند دمای بدن اهمیت می دهد که قادر به حفظ زندگی هستند. ما کریکت داریم ، جمعیت مناسبی برای دیدن آن خواهیم داشت و برای مدتی می توانیم آزاد شویم و اجازه دهیم ریتم بازی به جلو حرکت کند.

[ad_2]