اسبهای ناطق: پارک پیسلی سفری طولانی را به چلتنهام آغاز می کند مسابقه اسب دوانی

[ad_1]

Fیا برای اولین بار از زمان موفقیت فراموش نشدنی خود در مانع برای بازیکنان 2019 در چلتنهام ، Paisley Park احتمالاً وقتی که جمعه ، هشت ماه پس از از دست دادن تاج خود به Lisnagar Oscar ، وارد عمل شد در Newbury شروع به تناقض کرد – 1 شلیک در یکی از بزرگترین موارد نقض جشنواره در سالهای اخیر.

تا حدی ، پیشنهاد اسپانسر 15-8 برای مانع از راه دور “Ladbrokes” نشان دهنده کیفیت زمینی است که در مقابل پارک Paisley برای یک رویداد هنری در روز اول کارناوال زمستانی Newbery صف کشیده شده است. چهار نفر از 9 حریف او برندگان کلاس 1 قبلی هستند و هر چهار نفر در روز جمعه قیمت بالاتری نسبت به مک فابولوس دارند که 5-2 شلیک کرد و آخرین بار هم از یک مانع نظامی درجه دو پارس بیرون آمد.

اما پیزلی پارک علاوه بر ضرب و شتم یک میدان قدرتمند برای اولین بار ، باید طرفداران زیادی را نیز متقاعد کند که ضربان قلب نامنظمی که باعث شکست آن در ماه مارس شد از گذشته است.

بعد از تقریباً دو فصل گذراندن همه چیز در مقابل او و ایجاد یک سری پیروزی ، بسیار ناامیدکننده بود که پسر هشت ساله را با فروتنی عنوان را به کسانی که باقی مانده اند تحویل دهد اما بسیار ناامیدکننده است ، اما اندرو جمل ، صاحب آن ، اطمینان دارد که پارک پیزلی پیر برمی گردد.

جامل گفت: “از زمان چلتنهام ، او به سختی از سختی ها و سختی هایش بیرون آمده است.” “اما [Lavelle, his trainer] بسیار خوشحال از آنها اثبات آن در پودینگ خواهد بود ، اما در خانه تاکنون همه چیز به خوبی پیش می رفت. او همچنین دو کفش از دست داد [at Cheltenham] و او خیلی عقبتر از برنده کار را تمام نکرد.

“این یک مسابقه فوق العاده در روز جمعه است ، با Thybor Hill ، McFabulus ، Lisnagar Oscar ، و اکنون ما تیراندازی می کنیم.

“مک فابولوس خیلی راحت برنده شد ، اما چند اسب دیگر دفعه بعد برای او خوب کار نکردند ، بنابراین من فکر می کنم که هیئت منصفه هنوز هم روی او است. من خیلی نگران تیبور هیل هستم [the Grade One Challow Hurdle winner] و سام اسپینر [also a former Grade One winner] همچنین وجود دارد ، که جای تعجب دارد. این یک مسابقه درجه یک است. “

با فرض اینکه همه چیز به خوبی پیش می رود ، پارک Paisley در ماه مارس مسیر آشنایی را به سمت چلتنهام طی می کند ، البته امیدوارم که بدون خراشیدگی در آخرین لحظه از اولین مانع در Ascot به دلیل سنگین بودن زمین در سال گذشته.

یک راهنمای کوتاه

مشاوره گرگ وود در روز پنجشنبه

نشان دادن

ساوت ول 11.50 قلعه گریم استورپ 12.20 دهان (چرت) 12.50 بیزانس 1.20 جاذبه زمین 1.50 گوشت بره 2.20 ملکه آتالانتا 2.50 معلم جغرافیا 3.20 پیانوی عالی

پارک لینگ فیلد 12.33 الکا کروک 1.03 شکوه قبایل 1.33 دیباج 2.03 دور از شیل 2.33 میک پرستون 3.03 لا راین پوتین 3.33 مرد ساکت

تانتون 12.41 خلیج رانسویک 1.11 نوبل جوشوا 41/1 لکس یازده 2.11 Kauta Kauta (nb) 2.41 دیو و برنی 3.11 سبد جو 3.41 سیشل

چلمزفورد 4.00 ایسلا ویستا 4.30 تورکی
5.00
بصری 30/5 بندر هوایی 6.00 کوسملی 30/6 تک شاخ 7.00 بازتاب مضاعف

“برنامه” راه رفتن طولانی “خواهد بود [in December]، صخره [Hurdle at Cheltenham in January] جمل گفت: “و سپس به محل اقامت خود بازگردیم.” او در مارس آینده 9 ساله خواهد شد ، اما این مشکلی نیست ، نه وقتی می بینید که اسبی مانند Unowhatimeanharry روز دیگر ساعت 12 در Aintree برنده می شود. “

بهبودی پارک پیسلی توسط سلیا مار ، قلب ، متخصص قلب و عروق انجام شد که از جمله بیماران مقدس Sprinter Sacre بود. جانشین نیکی هندرسون 10 پیروزی پیاپی به دست آورد هنگامی که در دسامبر 2013 پس از یک قلب پر از شور و اشتیاق در کمپتون قرار گرفت ، اما کار خود را با دو پیروزی در کلاس 1 در بهار 2016 به پایان برد.

وی گفت: “او مجبور شد چند هفته دستگاه قلبی را در حیاط و همه چیزهایی که در اختیار ما است کنترل کند [data] اگر در آینده به آن نیاز داشته باشیم ، “جمل گفت.

“سلیا کارشناس ارشد در نیومارکت است ، بنابراین او در دستان بسیار خوبی بود. من تعجب کردم که این صورتحساب برای یک متخصص قلب چقدر خواهد بود ، اما نصف آن چیزی که فکر کردم بد نبود و البته ارزشش را دارد. “

[ad_2]