اسبهای صحبت کننده: Southwell هنگام بازگشت پرش ها زیر میکروسکوپ قرار می گیرد ورزش ها

[ad_1]

نمسابقه ملی شکار در روز جمعه به ساوتول باز خواهد گشت ، بیش از دو ماه پس از تصمیم سوارکاری انگلیس در تصمیم غیر معمول برای متوقف کردن پرش روی مسیر برای بررسی هشت آسیب دیدگی اسب از اول ژوئیه. تمام نرده های آن حداقل اندکی تغییر کرده و دو مورد نیز برای تغییرات چشمگیر تر در نظر گرفته شده بود ، اما تحقیقات نتیجه گرفت که ماهیت سفت و سخت و سریع این دوره عاملی در تعداد مرگ و میرها نیست.

مربیان و مالکان این هفته در پیست رای اعتماد صادر کردند که تقریباً 150 ورودی اولیه برای هفت مسابقه از جمله سه مسابقه در طول مسابقه دریافت شد. پنج اسب از هشت اسب کشته شده در این پیست در تابستان در حال تعقیب و گریز بودند ، از جمله Croc Bay ، برنده بزرگ تعقیب سالانه در جشنواره چلتنهام در مارس 2019.

نرده های دو طرف پیچ به سمت خانه مستقیم ساوتول مورد توجه ویژه قرار گرفتند ، “شانه” به جلو حصار اضافه شد تا اسبها را تشویق کند تا دقیق تر جهش های خود را شکل دهند. در همین حال ، اولین حصار در سمت راست خانه “تا حد امکان از خم پایین” قرار داشت.

تحقیقات BHA پس از تجزیه و تحلیل میزان سقوط در موانع – مقصر دو نفر از هشت مصدوم منجر به فوت – بر روی وقایع تعقیب و گریز متمرکز شد ، نشان داد که سطح ساوتول برای مدت طولانی کاهش یافته است. وی همچنین نتیجه گرفت که اگرچه ساوتول در تابستان چندین جلسات اضافی را در مقایسه با سالهای اخیر ترتیب داده بود ، اما مسیرهای برنامه ریزی شده اولیه را اتخاذ کرد ، “هیچ مدرکی برای توضیح وضعیت زمین به عنوان علت مرگ یافت نشد.” .

با این حال ، گزارش شده است که دستگاه های بیشتری منجر به تولید اسب های کم ظرفیت تر می شوند که احتمال اشتباه یا سقوط در هنگام دویدن در پیست بیشتر است. در نتیجه ، گزارش “در نظر گرفتن حجم مسابقات از جولای تا سپتامبر” و ایجاد تغییراتی در برنامه Southwell “برای اطمینان از توزیع یکنواخت تر در تمام سطوح توانایی” توصیه می کند.

رابین ، مدیر رسانه ای BGA ، روز سه شنبه گفت که اعلامیه های نهایی در این نشست – که البته در حال حاضر دوره آن به آرامی پیش می رود – صبح روز چهارشنبه اعلام می شود ، اما 142 برنامه پنج روزه “اطمینان به دوره و کار انجام شده در بین مربیان و صاحبان” را نشان می دهد. موش

هوا

12.35 پاهای ببر

1.10 ولاسکا

1.45 مکالمه را تمام کنید

2.20 الویس ایمیل

2.50 کاوندا

3.25 زندگی منظم

بانگور

12.45 رئیس بزرگ بنی

1.20 ایرلند طوفانی

1.55 کاپیتان تامی (nb)

2.28 مکان هرم

3.00 چقدر ساده است

3.33 شرایط نعنا (خواب آلودگی)

4.05 پرونده Illico

اکستر

12.55 شاهین خوب

1.30 مزرعه دستی

2.05 سختگیرانه

2.36 از تمام اتصالات اولیه

3.10 ورزشی جان

3.41 Brefniboy

4.11 پیاده روی بورن

کامپتان

4.00 بولات

4.35 تیرانداز

5.05 Flyer Flyer

5.35 هزارانا

6.05 کمپین

6.35 اولی درخشان

7.05 Letmelivemylife

7.35 آلمینور

8.05 امپراتوری ها

ماوسي افزود: “شما هرگز نمي توانيد مواردي را كه رخ داده كاملاً رد كنيد و همچنين نمي توانيد نتيجه گيري كنيد.” [when they do]. به همین دلیل است که ما از داده ها و روندهای بلندمدت استفاده می کنیم به جای اینکه بیش از حد آنها را بر اساس مجموعه های کوتاه مدت حوادث قرار دهیم ، اما اگر این نرخ برای سه تا چهار سال در بالا یا نزدیک به آن باشد ، آن را در نظر می گیریم.

“Southwell مورد توجه قرار گرفت زیرا ما در آنجا مسابقه را متوقف كردیم و گفتیم كه در حال بررسی آن هستیم ، اما موارد دیگری نیز وجود دارد كه ما در حال بررسی پیست اتومبیلرانی و ایجاد تغییراتی مشابه تغییرات در Southwell هستیم. این یک روند مداوم ارزیابی و بهبود است. “

[ad_2]