اسبهای سخنگو: مهاجمان ایرلندی در صورت مجاز بودن یک روز سفر بوکس به کمپتون را امتحان می کنند | نکات پریدن

[ad_1]

نهنری د برومهد انتظار دارد روز سه شنبه بفهمد که آیا اجازه دارد حاضران را در جشنواره کریسمس در کمپتون بفرستد یا خیر ، اما اگر دولت ایرلند به اسبها و کارکنانش اجازه دهد سفر برگشت ، 48 ساعت ممنوعیت سفر باشد ، این کار را می کند. از انگلیس ، که روز یکشنبه معرفی شد. مربی واترفورد سال سختی را انتخاب کرده است تا اولین دونده خود را به کینگ جورج برساند ، اما اگر اجازه حضور در مانگالی را بدست آورد ، مانالی شانس آشکاری برای بازی در Boxing Day خواهد داشت. کمتر از دو بار مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

دو برومهد روز دوشنبه گفت: “آخرین نظر: صبر کنید و ببینید این پروتکل ها چیستند و ما مجاز به چه کاری هستیم و سپس تصمیم گیری می کنیم.” “من فکر می کنم فردا ایده خوبی خواهیم داشت.”

دی برومهد خودش در یک نشست معتبر کریسمس در لئوپارد حضور خواهد داشت ، اما قصد دارد دو کارمند از “مونالی” و “کتری را بگذار” ، صاحب “تروفی آرکل” بفرستد. هدف مادیان یکشنبه در تعقیب ارکیده صحرا است ، که در آن او به یک حریف جدی برای آلتیور تبدیل خواهد شد.

د برومهد در پاسخ به این س ifال که آیا با وجود ترس از شیوع ویروس کرونا و مشکلات مربوط به مسافرت ، آیا هنوز هم می خواهد اسب بفرستد ، گفت: “من فکر می کنم ما هستیم. من با تیم ما صحبت کردم و آنها با “هنگامی که ما می توانیم از همه قوانین پیروی کنیم و جهش در ایرلند و وزارت کشاورزی از رفتن خوشحال شوند ، خدمه من از رفتن خوشحال خواهند شد. اما من قبل از تصمیم نهایی باید منتظر تمام اطلاعات باشم.”

وی گفت مانالی “در شرایط عالی” قرار دارد و ماه گذشته برای اولین بار در تورلیس آماده خواهد شد که اولین مسابقه او از ماه مارس است. اما شک و تردید در مورد درگیری وی این فرصت را 9-1 کرد ، بنابراین برخی از بوک سازها او را در روز ششم در هفته گذشته نگه داشتند.

حتی اگر مانالی فرار کند ، در صورت وجود خطر مشکلات رسمی برای بازگشت به ایرلند ، راشل بلک مور نمی تواند برای عبور از آنجا پرواز کند. روزهای بعدی سفرهای بلک مور به Leopardstown شامل مینلا ایندو ، مورد علاقه Savilles Chase است و او در حال حاضر با اختلاف کمی در مسابقات جوکی قهرمانی نسبت به Paul Towend برتری دارد.

از طرف انگلیس ، هیچ مانعی جدید برای ورود اسبهای نژادی ایرلندی وجود ندارد و مقامات ایرلندی امیدوارند که دولت آنها اجازه دهد چنین سفرهایی ادامه یابد. این را برایان کاوانو ، مدیر عامل اسب دوانی ایرلند بیان کرد نیک خوش شانس پادکست“ما در افق ، تعطیلات کریسمس و فشار جدیدی Brexit داریم … همه چیز همزمان پیش می رود ، اما صنایع بیش از حد به هم پیوسته اند ، ما باید راه هایی برای ادامه حرکت اسب ها و افراد متصل بین دو کشور پیدا کنیم.”

یک راهنمای کوتاه

نکات مسابقه ای کریس کوک در روز سه شنبه

نشان دادن

لینگ فیلد 11.45 باید ایمان داشته باشد 12.15 روهان 12.45 نایجل گره (nb) 1.15 Campeo 1.45 Glory N Fortune 2.15 Si La Rosa 2.45 تبس 3.15 پاسخ تصادفی

هانتینگدان 12.05 “Paddy” Motorcycle 12.35 “Tin Miner” 1.05 Mr. Murchan (sleep) 1.35 “Malachis Girl” 2.05 Prince Levelin 2.35 “Rainy Woman” 3.05 “Happy News”

سیج فیلد 12.25 Camprond 12.55 Alaphilippe 1.25 Pottlereaghexpress 1.55 Road Warrior 2.25 Gavrocheka 2.55 Crackdeloust 3.25 Good Look Charm

برخی ترس از بسته نشدن اسبهای ایرلندی را در جشنواره چلتنهام در ماه مارس افزایش داده اند ، اما تصور کاوانا سخت است. “اسب ها در پنج ماه گذشته به عقب و جلو حرکت کرده اند ، برای مسابقه ، برای تولید مثل ، برای فروش … بین ایرلند ، انگلیس و فرانسه ، 25000 اسب هر ساله در اطراف حرکت می کنند ، و این بیشتر بدون وقفه است و بیماری را گسترش نمی دهد ، من فکر می کنم اگر مسابقات ایرلندی در چلتنهام ندارید ، پیش بینی وضعیت به سختی امکان پذیر است. رسیدن به آنجا و بازگشت ممکن است دشوارتر باشد ، اما من می گویم بیشتر مربیان ایرلندی از این کار لذت خواهند برد. “

کینگ جورج 10 شرکت کننده احتمالی دارد که روز دوشنبه مرحله بعدی را پشت سر گذاشتند. نیکی هندرسون توضیح داد: سانتینی برای این مسابقه اضافه شد: “ما فکر نمی کنیم که کامپتون مسیر عالی او باشد ، اما او احساس خوبی دارد و دیگر کاری برای انجام دادن نیست.”

مربی لامبورن ، هری ویتینگتون ، مربی سنت کالوادوس در “کینگ جورج” خواهد بود و تصمیم می گیرد که رشته اش از یک عفونت سطح پایین بهبود یافته باشد که باعث شده او دو هفته گذشته بدون دونده باشد. وی گفت: “من فقط مطمئن نبودم كه آنها مسابقات خود را به پایان می رسانند.”

“ما یک یا دو لاواژ کمی ابری از نای داشتیم. این چیزی بود و جای نگرانی نبود. اطراف حیاط احتمالاً چیزی از مسابقات آورده شده است و من فقط تصمیم گرفتم 10 روز بکشم و آنها را تازه کنم.

“ما آنها را در عرض دو هفته بررسی کردیم ، و بهبود قابل تشخیص نیست. آنها آنقدر تازه هستند که آماده رفتن دوباره هستند. “



[ad_2]