از گوشت چرخ کرده به غیر از کیک چرخ شده چه چیزی می توان تهیه کرد؟ | غذا و نوشیدنی های کریسمس

[ad_1]


با گوشت چرخ کرده غیر از تهیه پای چرخ شده چه کاری می توانم انجام دهم؟
تام ، جنگل جدید

اگر قصد دارید از شیرینی خرد شده دور شوید ، تام ، باید این کار را با اعتقاد راسخ انجام دهید – می خواهید با چهره خود بپزید. خوشبختانه گوشت چرخ کرده یک چیز جهانی است ، بنابراین شما گزینه هایی دارید. سارا لمنسکی ، مالک مشترک و مدیر خلاق Nova Bakehouse در لیدز می گوید: “شما باید به آن به عنوان یک چاشنی نگاه کنید و از آن در هرجایی که آشپزی کنید استفاده کنید.”

به گفته وی ، این روش یک جایزه دارد (شاید) برای متقاعد کردن افراد بدبین با گوشت چرخ کرده. لمانسکی می گوید: “بسیاری از افراد شدت این مواد پرشده را دوست دارند یا از آن متنفرند ، اما گسترش آن از طریق چیز دیگری نمایه وی را كاملاً تغییر می دهد.” لیست خوب او را بالا می برد مادر بزرگ (قبل از بافندگی گوشت چرخ کرده را در خمیر شیرین بیرون بیاورید) و پودینگ نان و کره با گوشت چرخ کرده ، در حالی که شاهین پربهای ، سرآشپز / صاحب بلوار و شیرینی فروشی لندن Miel Bakery ، با این نام تجاری باقی مانده است: گوشت چرخکرده “.

سپس لمانسکی با فکر تبدیل پودینگ کلاسیک تابستانی به آرایش زمستانی از مسیر دور می شود ، هرچند که هنوز این کار را نکرده است. وی پیشنهاد می کند به جای پر کردن غذای سبک قدیمی با مظنونان معمول توت ، گوشت چرخ کرده ریخته شده با آجیل و میوه های فصلی مانند سیب خرد شده را پیشنهاد کند.

پای همچنین همراه خوبی برای گوشت چرخ کرده است. پربهای می گوید: “یک دستور بسته خوب و مرطوب تهیه کنید ، مخلوط را در یک قالب بریزید ، یک لایه گوشت چرخ کرده و سپس یک لایه ضخیم خرده ریز اضافه کنید.” برای پراکندگی از قطعات مساوی آرد و شکر دمرا و 40٪ کره استفاده می کند. همچنین ، با قرار دادن یک لایه گوشت چرخ کرده بر روی پایه ، سپس بالای کاستارد ، دروازه باسک را امتحان کنید. “بخشی از آن را می گیرد [mincemeat’s] لمنسکی می گوید.

برای به دست آوردن بالاترین جو کریسمس ، لمانسکی گوشت چرخ کرده را در خمیر می چرخاند. علاوه بر آنچه او می نوشد ، از آن بافت نرم تری نیز برخوردار می شود ، خصوصاً به گفته وی ، “اگر کمی چاشنی پر کنید.” برای یک ورق پخت معمولی 9 سانتی متر در 13 سانتی متر ، از 150 گرم گوشت چرخ کرده استفاده کنید (اگرچه لمانسکی اعتراف می کند “اصرار بیشتر است”) ، کمی داخل خمیر را وارد کنید و بقیه را روی آن بریزید. “شما می خواهید مطمئن شوید که هر بطری مربع مقدار کمی چرخ گوشت اضافه می کند.”

درست مثل پودینگ کریسمس باقیمانده ، گوشت چرخ کرده و بستنی یک ترکیب قاتل است. برای یک ماه ژوئیه خنک (متاسفم) ، Peerbhai برای انگلیسی خامه ای خود کرم و شیر خرد شده را دم می کند. مخلوط را قبل از زدن صاف کنید ، کشمش را بگذارید و دوباره مخلوط کنید. وی هشدار می دهد: “استفاده از دماسنج برای تهیه انگلیسی كرم مهم است.” “شما باید اطمینان حاصل کنید که به 83 درجه سانتیگراد برسد – یک درجه پایین تر و بستنی شما ضخیم ، خامه ای یا جوان نخواهد بود.”

لمنسکی پیشنهاد می کند ، از هر خالصی که محکم در جای خود بایستد ، شیرینی ها و گوشت چرخ کرده را مخلوط می کنند. “شیرینی شیرینی کوتاه آن را نگه دارید ، اما شاید در آن ادویه های اضافی ، آجیل آسیاب شده یا بخش کوچکی از آرد سبوس دار در آن قرار دهید. . کریسمس مطمئناً زمانی برای شکلات غنی است ، بنابراین برخی از دانه های کاکائو آسیاب شده نیز ایده بسیار هوشمندانه ای به نظر می رسد. “سعی کنید خیابان Pump Street را با این مشخصات میوه ای و تقریباً قابل نوشیدن تجربه کنید. این واقعاً پایهای چرخ کرده شما را بلند می کند. “

• آیا شما یک معضل آشپزی دارید؟ ایمیل [email protected]

[ad_2]