از روز یکشنبه ، میلیون ها نفر در منطقه خلیج سانفرانسیسکو منتظر سفارش خانه ای در سانفرانسیسکو هستند

[ad_1]

مقامات بهداشتی روز جمعه گفتند که میلیون ها نفر در منطقه خلیج سانفرانسیسکو مشمول دستورالعمل جدیدی برای ماندن در خانه می شوند ، این آخر هفته ، زمانی که عفونت های ویروس کرونا افزایش می یابد و بیمارستان ها دوباره پر می شوند.

روز پنجشنبه ، گاوین نیوسوم ، فرماندار کالیفرنیا ، دستور منطقه ای “در خانه بمان” را با توجه به ظرفیت بخش مراقبت های ویژه در بیمارستان ها صادر کرد. هنگامی که پتانسیل مراقبت های ویژه در منطقه به زیر 15٪ می رسد ، دستور “در خانه بمانید” راه اندازی می شود و انتظار می رود اکثریت قریب به اتفاق کالیفرنیا طی چند روز آینده این معیارها را برآورده کند.

انتظار می رفت که منطقه خلیج فارس تا اواسط دسامبر به این آستانه برسد ، اما سانفرانسیسکو و چهار شهرستان دیگر – آلامدا ، کنترا کوستا ، مارین و سانتا کلارا و همچنین شهر برکلی – تصمیم گرفتند نظم خود را حفظ کنند و سعی در مهار موج جهش داشتند.

این دستور شدیدترین محدودیت اعمال شده توسط دولت از بهار است. آنها ملزم به داشتن رستوران در نزدیکی اتاق ناهار خوری در داخل و خارج از منزل هستند. کافه ها و کارخانه های شراب سازی ، آرایشگاه ها و سالن های ناخن و زمین های بازی نیز باید بسته شوند. فروشگاه های خرده فروشی و مراکز خرید فقط با 20٪ پتانسیل مشتری می توانند فعالیت کنند. ملاقات در هر اندازه با افراد خارج از خانه ممنوع است.

این تغییرات از روز یکشنبه اعمال می شود و تا 4 ژانویه ادامه دارد. مقامات گفتند که در صورت اجرای دستور نیوشام ، سیستم بیمارستانی منطقه تا پایان دسامبر بارگیری خواهد شد.

“ما فکر نمی کنیم منتظر بمانیم تا محدودیت های جدید در ماه جاری اعمال شوند. این یک وضعیت اضطراری است. ”گفت:” کریس فارنیتانو ، پیمانکار شهرستان کنترا کوستا.

شهردار لندن ، شهردار سانفرانسیسکو ، گفت: “با توجه به افزایش چشمگیر موارد Covid-19 در سانفرانسیسکو ، ما برای کنترل ویروس باید هر آنچه لازم است انجام دهیم.” “این در مورد محافظت از زندگی مردم است. ما می بینیم که سرعت آن چقدر سریع است و عواقب آن ویرانگر است. ما باید همه کارها را انجام دهیم تا اطمینان حاصل شود که سیستم بیمارستان ما از بین نرفته و جان افراد را نجات می دهد. “

انتظار می رود طی چند روز آینده چهار منطقه دیگر این ایالت – شمال کالیفرنیا ، بیشتر ساکرامنتو ، جنوب کالیفرنیا و دره سن خواکین – به آستانه زیر 15 درصد برسند.

اقامت در خانه به شدت به پردرآمدترین فصل خرید تبدیل خواهد شد و زیان مالی را برای مشاغل پیش از این پس از 10 ماه مشارکت ، محدودیت های جدید و فروش آهسته به دلیل همه گیر شدن ، تهدید می کند.

آسوشیتدپرس گزارش داد



[ad_2]