ارل اسپنسر به دنبال مطالعه گسترده تری درباره مصاحبه بی بی سی با دیانا است اخبار انگلستان

[ad_1]

کنت اسپنسر گفت که “از انجام تحقیقات بی بی سی در مورد مصاحبه پانوراما در 1995 با خواهرش پرنسس دیانا” کاملاً خوشحال نیست

این خبر هنگامی منتشر شد که یک منبع نزدیک به پرنس هری گفت او “به طور منظم اطلاعاتی درباره تحقیق درباره رفتار روزنامه نگار مارتین بشیر هنگام سازماندهی این نمایش نمادین دریافت می کند.

تحقیقات بررسی خواهد کرد که آیا اقدامات انجام شده توسط این شرکت و بشیر مناسب بوده است و این اقدامات تا چه اندازه در تصمیم پرنسس دیانا برای مصاحبه ای تأثیرگذار بوده است که وی مشکلات زناشویی خود را با پرنس چارلز سال قبل از طلاق نشان داد.

دانش بی بی سی در سال 1995 و 1996 در مورد “قلدری اظهارات بانکی برای نشان دادن پرداخت به کارمند سابق ارل اسپنسر” نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت. [and] پرداخت های تخمینی به اعضای خانواده های سلطنتی ، “شرکت گفت.

صدا و سیما قاضی بازنشسته ، لرد دیسون ، استاد سابق مسئول تحقیقات را منصوب کرده است.

پیش از این ، اسپنسر ادعا کرد که بشیر “اظهارات بانکی جعلی” را به او نشان داده است و از آنها برای کمک به خبرنگار در دیدار شاهزاده خانم استفاده شده است.

جمعه شب وی در توییت خود نوشت: “همانطور که امشب به بی بی سی گفتم ، من از پارامترهایی که آنها در مورد درخواستشان در مصاحبه امشب بی بی سی پانوراما با دیانا 25 سال پیش تنظیم کرده اند ، راضی نیستم. لرد دایسون باید بتواند همه جوانب موضوع را از سال 1995 تا به امروز که صلاح می داند در نظر بگیرد. “

یک منبع نزدیک به پرنس هری گفت که گزارش های مطبوعاتی در مورد سکوت عمومی وی هنگام مصاحبه پانوراما تلاش برای “کشتن گوه” بین او و برادرش ، دوک کمبریج بود.

یک منبع در اظهار نظر برای چندین رسانه گفت: “هری اخبار را به طور منظم دریافت می کند و از همه اتفاقات می داند.

“شما تصور نمی کنید که او چه احساس خصوصی دارد ، به بیانیه عمومی نیاز ندارید ، مردم می دانند که مادرش برای او چقدر معنی دارد.”

این منبع افزود: “او در گذشته جسورانه در مورد از دست دادن و اندوه و تأثیر بسیار زیاد بر او صحبت کرده است.

“متأسفانه ، برخی از مردم این مسئله را فقط به عنوان جستجوی حقیقت نمی دانند ، بلکه سعی می کنند از آن به عنوان فرصتی برای تلاش برای از بین بردن گوه بین برادران استفاده کنند.”

روز پنجشنبه ، پرنس ویلیام به طور علنی از تحقیق در مورد مصاحبه استقبال کرد و آن را “یک گام در مسیر درست” خواند.

بی بی سی اصرار دارد که تحقیقات نسبتاً گسترده ای است. سخنگوی گفت: “بررسی کاملاً مستقل است و شرایط کاملاً گسترده و گسترده ای است.

“ما امیدواریم که همه از کار لرد دایسون در جهت اثبات حقیقت حمایت کنند.”

هفته گذشته ، این شرکت گفت که یادداشتی از پرنسس دیانا پیدا کرده است که می گوید او اظهارات بانکی جعلی را ندیده است و آنها هیچ نقشی در تصمیم او برای مصاحبه با بشیر نداشته اند.

بی بی سی گزارش داد که اوایل سال جاری ، بشیر ، سردبیر امور مذهبی ، از کار مربوط به عفونت ویروس کرونا و جراحی بای پس چهار قلبی اخراج شد. در نتیجه ، او قادر به پاسخگویی به س questionsالات مربوط به حادثه نیست.

[ad_2]