ادی جونز معتقد است که وقفه های کمتر در بازی منجر به حمله راگبی می شود اتحادیه راگبی

[ad_1]

ادی جونز خواستار وقفه های کمتر و داوری مداوم تر به عنوان بهترین راه برای تقویت اتحادیه راگبی مدرن به عنوان یک نمایش است. سرمربی انگلیس لزوم تشویق به اهداف بلند حمله را قبول می کند ، اما معتقد است که بدون بازنویسی بخشهای زیادی از قانون می توان به این مهم دست یافت.

جونز در حین بحث در مورد تاکتیک های منفی مربیگری ، ضربات زیاد ، درگیری های مکرر و سرگرمی های بی کیفیت ، پیشنهاد می کند که می توان با افزایش زمان بازی توپ ، تقویت وظایف رسمی و تنظیم سه جنبه از بین بردن راه حلی.

جونز که با استیو پرایس ، مربی وارینگتون صحبت کرد ، گفت: “من همیشه گفته ام که باید بازی را خسته کننده تر کنیم.” “او در مورد اینکه چطور در سوپرلیگ زمان توپ آنها 68 دقیقه است صحبت کرد ، که این دو برابر یک مسابقه تست راگبی است. توقف بیش از حد داریم. اگر بچه های 120 کیلوگرم داشته باشید ، اگر توپ در بازی طولانی تر شود ، آنها خسته می شوند. این بدان معنی است که فضای بیشتری وجود خواهد داشت. “

جونز بدون معرفی داوران منفرد به نام ، احساس می کند که داوری ناسازگار و تأثیرات مخرب Covid-19 در بازی سود چندانی ندارد. “تصادفی نیست که جام های جهانی 2015 و 2019 راگبی خوبی دادند. طیف وسیعی از بازی ها وجود داشت و عامل مشترک این بود که قضات در کنار هم بودند و در اجرای قانون سازگار بود. من فکر می کنم یکی از دلایل دشوار بودن در حال حاضر کمبود توصیه های شخصی است. “

به طور خاص ، جونز اظهار داشت که نیاز فوری به تمرکز بر روی سه قسمت در اطراف آستین وجود دارد: بازتابنده ای که به بازیکن مهاجم می رسد روی پاهایش می ماند و کمک به وضوح حامل توپ را آزاد می کند ، “که این اصلاً چنین نبود.”

وقتی جو اشمیت ، مربی سابق ایرلند به عنوان مدیر راگبی و راگبی جهانی با عملکرد بالا منصوب شده است ، جونز استدلال می کند که قبل از فینال 2020 مقابل فرانسه ضعیف شده در توئین کنهام روز یکشنبه ، دیگر نیازی به وحشت نیست.

“برای من ، این همیشه در مورد وضوح قوانین است. چه بازی ای می خواهیم؟ چگونه می توان در اجرای قانون ثبات قائل شد؟ می خواهیم 20 سال دیگر بازی کجا باشد؟ من فکر می کنم تقریباً باید در دو جهت کار کنیم: چگونه بازی را یک باره بهتر کنیم و سپس در طولانی مدت به هر تغییری که باید ایجاد کنیم ، نگاه کنیم تا در آینده به رشد خود ادامه دهد. “

در پس زمینه ، جام ملت های پاییز طرفداران جدید زیادی را به خود جلب کرد ، اما جونز اطمینان دارد که دفاع به طور نامحدود حاکم نخواهد بود. “بازی دائما در حال پیشرفت و تغییر است. در این زیبایی بازی ما ، بی حرکت نمی نشیند. من فکر می کنم همه این مکالمات بسیار نگران کننده و کاملا احمقانه است. اکثر دیگر بازی های توپی برای ساده سازی آن رقابت زیادی را به خود اختصاص داده اند ، اما ما یک بازی ساده نمی خواهیم … ما می خواهیم بازی به روش های مختلف برنده شود. “

جونز همچنین پس از برکناری پابلو ماتر کاپیتان آرژانتین و دو نفر از هم تیمی های خود به دلیل ارسال پست “تبعیض آمیز و بیگانه هراسی” در شبکه های اجتماعی ، به راگبی “یک راه طولانی را برای ریشه کن کردن نژادپرستی” ارائه داد. جونز گفت: “راگبی دنیای خرد جامعه است.”

در همین حال اسکاتلند اعلام کرده است که آفریقای جنوبی ، استرالیا و یک تیم دیگر که نام آنها مشخص نیست آخر هفته آینده در نوامبر سال آینده در موریفیلد بازی خواهند کرد.

[ad_2]