ادینسون کاوانی ممکن است با محرومیت از سه بازی روبرو شود زیرا اتحادیه فوتبال انگلیس در مورد پست خود در شبکه های اجتماعی تحقیق می کند | منچستر یونایتد

[ad_1]

اگر اتحادیه فوتبال متوجه شود که وی در داستان اینستاگرام که یکشنبه شب از حساب کاربری خود منتشر کرده است ، از زبان تبعیض آمیز یا نژادپرستانه استفاده می کند ، ادینسون کاوانی ، مهاجم منچستر یونایتد ممکن است با محرومیت از 3 بازی روبرو شود.

اتحادیه فوتبال انگلیس تأیید کرد که در حال بررسی پستی است که اندکی پس از پیروزی 3-2 یونایتد مقابل ساوتهمپتون منتشر شد ، در آن کاوانی دو گل به عنوان تعویض برای این نیمه به ثمر رساند.

در پیام – بعداً حذف شد – کلمات “gracias negrito!” قبلاً از پیروانی که به بازی کاوانی در مسابقه St. Mary’s تبریک می گوید ، تشکر می کند.

ارسال در شبکه های اجتماعی به قانون E3 FA اعمال می شود و اگر در یک نظر قومیت ، رنگ پوست ، نژاد یا ملیت در نظر گرفته شود ، به عنوان یک تشدید احتمالی برای هر مجازاتی تلقی خواهد شد. این قوانین همچنین روشن می کند که دارندگان حساب شبکه های اجتماعی مسئول هر محتوایی هستند که از حساب آنها ارسال می شود ، یا توسط آنها یا توسط اشخاص ثالث.

بعلاوه ، حذف موقعیت نامناسب لزوماً مانع اعمال مجازات نمی شود. سال گذشته ، برناردو سیلوا از منچستر سیتی پس از انتشار و سپس حذف یک توییت در مقایسه با هم تیمی خود بنیامین مندی با یک شخصیت کارتونی از یک مارک شکلاتی اسپانیا ، برای یک مسابقه محروم شد. اگر اتحادیه فوتبال انگلیس تصمیم به ادامه پرونده بگیرد ، او طی چند روز آینده با کاوانی نامه می نویسد و نظرات کتبی خود را درخواست می کند. هر گونه هزینه باید تا دوشنبه آینده ارسال شود.

کلمه مورد نظر – “Negro” – توسط دوست کاوانی و هم تیمی از اروگوئه لوئیس سوارز پاتریس یوره در جریان بازی “لیورپول” و “منچستر یونایتد” در سال 2011 استفاده شد. در آن زمان ، سوارز ادعا کرد که این کلمه کلمه ای مهربان بود و به عنوان نوعی خشونت نژادی تصور نمی شد. با این حال ، هیئت انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس این توضیح را رد کرد و سوارز به مدت هشت مسابقه محروم شد.

در اوایل این فصل ، اتحادیه فوتبال انگلیس توصیه های جدیدی راجع به زبان و رفتار نژادپرستانه در شبکه های اجتماعی صادر کرد که در آن تخلفات حداقل محرومیت از سه مسابقه وجود داشت. منچستر یونایتد یکشنبه شب برای اظهار نظر در دسترس نبود.

[ad_2]