اداره می شود؟ ثبت نام کردید؟ پایین حفره خرگوش کوید با هانکوک مت هنکوک

[ad_1]

تبارها باید اتفاق بیفتد که مت هنکوک تعجب کند که در زندگی قبلی چه کاری انجام داده است تا سزاوار حال خود باشد. بیایید به آن فکر کنیم ، بسیاری از اوقات بسیاری از ما باید تعجب کنیم که چه کاری در زندگی قبلی انجام داده ایم تا مستحق رسیدن به هدف هاناکوک باشیم. در حال حاضر ، زندگی یک دبیر بهداشت متشکل از بدبختی های بی وقفه است که در آنجا وی تشویق می شود چیزهایی درباره ویروس کرونا را توضیح دهد که از طرف او چیزی جز امید و حدس نیست. فقط در روز دوشنبه ، روز آزادی که تصور می کرد ، مجبور شد 45 دقیقه هنگام تعطیل شدن مرکز عصبی داونینگ استریت ، به بوریس جانسون دسترسی مشترک بدهد.

روز سه شنبه ، هنکاک برای یک بازجویی دو ساعته “در کلاس” بازگشت. متأسفانه ، این یک درمان طولانی برای مسائل عمیق و وجودی روان مت مت نبود. بنابراین ما هرگز نمی دانیم که آیا هنکاک درس تحقیر خود را آموخته است یا خیر ، و هرگز اجازه نخواهیم داد که جاه طلبی هایش بیش از توانایی هایش باشد. درست زمانی که کشور به یک دبیر بهداشتی واقعاً توانمند احتیاج داشت ، کسی را در اختیار داریم که اشتیاق و علاقه او را به عنوان رئیس یک سالن عالی رتبه می بیند.

نه اینکه مت یک مسافر نیست. هیچ کس نمی تواند انکار کند که منظور او قضاوت خوب است – حتی اگر واضح باشد که در عمق او نیست – و این همان چیزی است که او را بسیار رقت انگیز می کند. اما حتی هنکاک در لبه ها شروع به جنگ می کند. به گذشته می توان انتظار داشت که او یک ببر پر از خوش بینی و انرژی بی حد و حصر باشد ، اما اکنون او شروع به ظاهر دفاعی و خراب کرده است. بین اینکه نمی خواهم فکر کنم شکست خورده است و آرزو می کنم روزی که نخست وزیر او را به یک کار کمتر سخت گیر منتقل می کند.

بنابراین ، مبادلات اولیه بین جرمی هانت ، رئیس کمیته منتخب و دور مت ، به وضوح بی جا بود. پس از كوتاه ترين اعتراف به اينكه اميد در قالب سه واكسن بالقوه در افق است ، هانت از هنكوك پرسيد آيا هميشه علم را دنبال كرده است؟ مت گفت: “من ترجیح می دهم بگویم که ما همیشه توسط علم هدایت می شویم.”

هانت اظهار داشت: “اما شما گفتید كه مشغول تماشای علم هستید.”

هانكوك گفت: “من در آن موارد فقط پرحرف بودم.”

حالا ما سوراخ خرگوش معنایی را پایین کشیدیم. یکی از مواردی که در آن مشخص نبود که آیا دولت در حال بهتر شدن علم است و آیا هنگام خراب شدن علم او را راهنمایی می کند. یا برعکس. حتی Door Matt نمی توانست به چاره ای برای حل این مسئله بیندیشد ، زیرا پاسخ وی به این س ofال که آیا ما خیلی دیررس در ماه مارس مسدود شدیم یا نه این بود که ما واقعاً زودتر از انحراف در مقایسه با برخی از کشورهای اروپایی حبس شده ایم.

که واقعاً به این س answerال پاسخ نداد که چرا برخی از کشورهای آسیایی با استفاده از یک سیستم کار آزمایش ، ردیابی و ردیابی جامعه ، همه گیر شدند و چرا شماره های مونتاژ کیف را در ایتالیا به عنوان نوعی هشدار برای سریعتر عمل نکردیم. این احساس به شما دست می دهد که هنکوک هنوز هم یک معما کامل است که چرا انگلیس بالاترین میزان مرگ و میر را در اروپا دارد.

وزیر بهداشت همچنین سعی کرد توضیح دهد که چرا Sage یک سیستم آزمایش و تأیید را که هزینه آن در حال حاضر 12 میلیارد پوند بود ، به عنوان یک اثر حاشیه ای توصیف کرد. بهترین چیزی که فکرش را می کرد این بود که سیج حتماً در مورد یک محقق رذیل صحبت کرده است و اگر کسی بتواند آماری را که دپارتمانش ارائه داده باور کند ، کار اشتباهی است.

دور مت با زور گفت: “یکی از درسی که ما آموخته ایم این است که شما باید بیماری را سخت تحت تأثیر قرار دهید و زود آن را آلوده کنید.” در آن لحظه ، فک اکثر مردم پایین آمد زیرا آشکار بود که او و دولت در این کار کوتاهی کرده اند. وی به جای استفاده از توصیه های سیج در مورد تعویض دو هفته ای در ماه سپتامبر ، یک رویکرد منطقه ای سه مرحله ای را حفظ کرد که اثبات نشد.

هنکاک خیلی زود خودش را به گره گره زد: ابتدا با این استدلال که یک قطع کننده مدار دو هفته ای کافی نیست ، سپس با تمسخر اصرار داشت که در عرض چهار هفته قفل مطمئناً کار خواهد کرد – حتی اگر از کار بیفتد و خیلی دیر معرفی شود. هنوز مشخص نبود كه مات به علم پايبند است يا از سوي آن هدايت مي شود. یا او بی کفایتی را تماشا می کرد یا توسط آن هدایت می شد.

گرگ کلارک و نه رئیس کمیته مشترک مانند توری ها وفادار آنها خیلی مشتاق نبودند که بفهمد آیا یکی از درس های آموخته شده این است که توافق نامه های گران قیمت به دوستان می تواند هدر دادن پول عمومی در طی یک بیماری همه گیر باشد. بیشتر اجتناب می شود اگرچه هانکوک به درستی اظهار داشت که از اینکه 44000 پوند برای پیتزا برای کارمندان شبانه روزی هزینه کرده پشیمان نیست. حیف است که او در تعطیلات در مورد وعده های غذایی رایگان مدرسه همان موضع انسانی را اتخاذ نکرد.

لوک ایوانز محافظه کار سعی داشت جلسه را در سطح بالایی به پایان برساند. مطمئناً چیزهای خوبی وجود داشت که از تمام حسرت ها یاد گرفتیم؟ دور مت گفت ، ما برای دومین بار مدارس را باز نگه داشتیم. خوب ، همه سر تکان دادند. چیز دیگری مد نظر دارید؟ هانکوک فریاد زد: “بله.” وقت آن رسیده است که انگلیسی ها از عادت لحیم کاری در محل کار خلاص شوند و استراحت بیشتر را یاد بگیرند. بنابراین هنگامی که بیماری همه گیر ویروس کرونا کنترل شد ، او می خواست همه مراکز آزمایش را باز نگه دارد تا حتی هر کسی که بویایی می دهد با تشخیص “سرماخوردگی” همراه شود و بیمار مرخص شود. من مطمئن نیستم که این دقیقاً درسی است که NHS امیدوار بود از همه گیری فرا گیرد.

[ad_2]