اخراج گابریل به ساوتهمپتون کمک می کند تا آرسنال را از جام حذفی خارج کند | جام حذفی

آرسنال تاکنون برچسب “کاپ تیمی” را تکان داده است ، اما نه آنطور که دوست داریم. مالکان باید پس از شکست به دنبال عملکردی در جای دیگر باشند که شکنندگی ذخیره آنها را تا حدی نشان دهد که باید بر Mikel Arceta تأثیر بگذارد.

ساوتهمپتون با قدرت نیمه اول مسلط و پایان موثر عقب کاملاً مستحق پیروزی بود. آنها در دور پنجم راهی گرگ ها می شوند و اگر با جدیت نشان داده شده در اینجا ادامه دهند ، باید از یک مسابقه قدرتمند در این رقابت اطمینان داشته باشند.

در حالی که هر دو تیم به دنبال فشار از جلو بودند ، میزبان با انسجام و درک واقعی این کار را انجام داد. آشفتگی آنها قبل از وقفه به یک مانع ثابت برای آرسنال تبدیل شد و این مستقیماً منجر به گل برتری شد که در دقیقه 24 به ثمر رسید و اطمینان حاصل کرد که شروع ناموفق بازی گابریل مگالهاس به طور قابل توجهی خراب خواهد شد.

آنها در حالی صاحب مالکیت شدند که ابراهیم دیالو ، در تمام مدت برجسته ، و استوارت آرمسترانگ محمد الننی را به عنوان مدافع راست آرسنال شکار کرد. توپ به سرعت به کایل واکر-پیترز منتقل شد و بازیکن سابق تاتنهام به گل رسید. ضربه متقاطع او از سمت راست زمین عبور نمی کرد ، اما حضور طوفانی Che Adams نیاز به مداخله داشت و این ضربه به شکل ناخوشایندی از انگشتی کشیده گابریل رخ داد که توپ را به زیر Bernd Len رساند.

رالف هازنهوتل در مورد اشتهای شرم آور بازیکنانش برای پیگیری کارها گفت: “اگر این کار را درست انجام دهید ، همیشه فرصت پیروزی در برابر هر دو طرف را دارید.” “این کار زیادی است ، دانش و اتوماسیون زیادی از بازیکنان دارد و دیدن اینکه آنها بهتر و بهتر می شوند بسیار خوب است.”

قبل از آنکه آدامز از کنار گابریل بی دست و پا عبور کند و یک محکم با یک دست از لنو نجات دهد ، ساوتهمپتون می تواند از این رو پیش باشد ، جیمز وارد-پرووز با کرنر بریده ای متخلل به تیر دروازه برخورد کرد.

پس از پایان بازی ، رالف هازنهاتل به بازیکنان خود تبریک گفت.
پس از پایان بازی ، رالف هازنهاتل به بازیکنان خود تبریک گفت. عکس: اندرو بویرز / تصاویر اکشن / رویترز

تصمیم Hazenhuttl برای میدان دادن به قوی ترین از همه ، مقاومت در برابر هر وسوسه ای برای رفتن با مردان جوان که در شکست سوم Shrewsbury در دور سوم روز سه شنبه ، در مقابل مزیت Arteta قرار می گیرد بصیرت به نظر می رسد برای حفظ برخی از بهترین عملکرد خود را در ذخیره. وی گفت: “ما می خواهیم تا آنجا که ممکن است پیش برویم و این برای من قسمت مهمی از فصل است.”

دنی اینگس که پس از یک آزمایش مثبت Covid-19 دو بازی را از دست داد ، با هکتور بلرین گلزنی کرد و آرسنال می توانست خوش شانس باشد که در وقت استراحت در این مسابقه بماند. آنها موقعیت آشکار خود را از دست دادند ، گابریل مارتینلی وقتی با ضربه آزاد عمقی ویلیان در دقیقه 16 مقابل دروازه قرار گرفت ، کاملاً اشتباه می کرد ، اما با فشار فاحش خود را قادر به بازی می کرد.

آرتتا گفت: “ما گلی را كه به آن نیازی نداشتیم از دست دادیم و وقتی موقعیت ها را ایجاد می كردیم ، به هدف نخوردیم.” او خانه های کایران تیرنی و امیل اسمیت رو را ترک کرد و پیر امریک اوبامیانگ در یک رابطه شخصی دیر خارج شد.

در حالی که آرسنال پس از معرفی بوكایو ​​ساكو و توماس پاریته ، كاملاً با الكساندر لاكازت تصادف كرد ، سرعت خود را افزایش داد ، آنها فقط یك فرصت واقعی را برای تساوی به نمایش گذاشتند.

این زمانی بوجود آمد که نیکولاس په په در اثر شلیک فریزر فورستر نقش ادی نکتی را بازی کرد. در غیر این صورت ، عمدتاً تصادفی نبود: شهرت غیر حضوری اسمیت روو با ناکارآمدی ویلیان در شماره 10 تقویت شد ، در حالی که په په ، به وضوح فاقد اعتماد به نفس ، تا حدی عقب نشینی کرد که آینده اش مورد تردید قرار گرفت.

آرکتا گفت: “شما می توانید ببینید که آنها چقدر تلاش می کنند ، گاهی اوقات با کیفیت کم و بیش با کیفیت ، اما قصد و تمایل وجود دارد.”

Fiver: نامه فوتبال روزانه مشترک شوید و دریافت کنید

این عادلانه بود ، اما اگر پپه یک ضربه آزاد خوب از ضربه آزاد در انتها بدست آورد ، وقتی که همه سواره نظام آمدند ، مدیر می توانست از این رنج جان سالم به در برد.

لاکازت در هنگام مرگ رعد و برق کرد ، اما آرسنال باید تا روز سه شنبه وقتی دستگاه به لیگ برتر بازگردد ، پیشرفت کند. آنها هنوز در تلاش هستند تا مارتین ادگارد ، بازیکن ساز رئال مادرید را به خدمت بگیرند ، هرچند آرتتا فقط گفته است که امیدوار است “چند تماس تلفنی” بگیرد تا به او در مورد معاملات احتمالی اطلاع دهد.

بزرگترین نگرانی Hasenhüttl این خواهد بود که بازیکنانی که این بار از دیوارهای آجری عبور کرده اند می توانند ترفند را تکرار کنند. وی گفت: “ما در تمام فصل ها نشان داده ایم که چرا در خانه بسیار متعهد هستیم ،”. “امیدوارم که دوباره بتوانیم این کار را انجام دهیم.”