اخبار ویروس کرونا ویروس: آمریکا ممکن است واکسیناسیون را قبل از کریسمس آغاز کند. ویتنام اولین پرونده را در سه ماه گذشته می بیند اخبار جهان

[ad_1]

دو مورد مثبت Samada-19 در ساموآ تاریخی اعلام شده و عفونی نیستند.

موارد در یک پیرمرد 70 ساله که از استرالیا به ملبورن آمده بود و در یک ملوان که از ایتالیا بازگشت پیدا شد. هر دو تبعه ساموآ در 13 نوامبر با پرواز بازگشت به اپیا وارد شدند و پس از آن آزمایش ویروس کرونا جدید مثبت شد.

اما مطالعه بیشتر در مورد موارد آنها نشان داد که هر دو تاریخی هستند: ملوان در ماه مه و مرد استرالیایی در ماه اوت ویروس داشتند.

نمونه های خون از دو مورد به نیوزیلند ارسال شده است: نتایج نشان داد که سطح ویروس کمی برای هر دو وجود دارد و موارد غیر عفونی است.

لوئیس دکتر ناکری ، مدیر کل سلامت ساموآ گفت که دو مورد مثبت وجود دارد و 274 مسافر باقی مانده که برای احتیاط احتیاطاً با همان پرواز وارد ساموآ می شوند ، باید 7 روز دیگر قرنطینه شوند.

هتلی در آپیا در ساموآ ، جایی که اولین مورد این کشور ، اکنون به عنوان تاریخی شناخته شده است ، تأیید شده است.

هتلی در آپیا در ساموآ ، جایی که اولین مورد این کشور ، اکنون به عنوان تاریخی شناخته شده است ، تأیید شده است. عکس: نادیا واا / گاردین

لواس گفت همه کارگران فرودگاه در خط مقدم ، از جمله کادر پزشکی ، پلیس و خدمه فرودگاه ، مورد آزمایش قرار گرفتند و از ویروس کرونا پاک شدند.

هیچ مورد دیگری از عفونت ویروس کرونا در ساموآ گزارش نشده است.

در سایر مناطق اقیانوس آرام ، جزایر ماریانا 106 مورد را ثبت کرده است که 80 مورد از آنها به جزایر آورده شده اند که بیشتر آنها از سرزمین اصلی آمریکا و گوام بوده اند.

چهار مورد دیگر در فیجی گزارش شده است که همه در قرنطینه مرزی هستند.

اما پلینزی فرانسه ، یکی از مناطق آسیب دیده در اقیانوس آرام ، از 14000 مورد و 73 مرگ و میر فراتر رفته است. 82 نفر در بیمارستان باقی مانده اند ، از جمله 21 نفر در مراقبت های ویژه. فرانسه کادر پزشکی اضافی را برای کمک به افزایش موارد اعزام کرده است.

همه موارد به جز 62 مورد از 14،096 مورد تأیید شده در سراسر پلینزی فرانسه پس از بازگشایی مرزهای مجمع الجزایر در ماه جولای و برداشتن قرنطینه اجباری رخ داده است.

[ad_2]