اخبار مربوط به ویروس کرونا به صورت زنده: چین 1 میلیون نفر را به واکسن Sinopharm معرفی کرده است. هشدار CDC ایالات متحده در مورد سفر شکرگذاری اخبار جهان

[ad_1]





01:04





00:50

WHO نسبت به مصرف remdesivir هشدار می دهد

سازمان بهداشت جهانی گفت ، Remdesivir ، یکی از داروهایی که دونالد ترامپ هنگام تولید Covid-19 مصرف کرد ، نمی تواند در بیمارستان ها استفاده شود ، زیرا هیچ مدرکی در مورد اثر آن وجود ندارد.

رئیس جمهور ایالات متحده عاشق مشتاق مواد مخدر بود و در ماه ژوئیه به خود می بالید که کل موجودی دنیا را برای آمریکایی ها خریده است. کمیته راهنمای WHO ، با این حال ، گفت که بیماران Covid بدون آن وضعیت بهتری دارند.

سازمان بهداشت جهانی آنچه را “نقطه عطف زنده” می نامد و عمدتا در نتیجه دادگاه همبستگی ، كه در چندین كشور انجام شده است ، منتشر می كند كه می تواند با در دسترس قرار گرفتن مدارك به روز شود. همبستگی بیماران را به طور تصادفی به چندین دارو از جمله رمدزیویر تقسیم کرد و دریافت که کسانی که این دارو را مصرف می کنند بیشتر از کسانی که این ماده را مصرف نمی کنند زنده می مانند.

مشکلات دیگری در رابطه با remdesivir وجود دارد. ساخت شرکت آمریکایی Gilead بسیار گران است و باید به صورت داخل وریدی تجویز شود. این راهنما ، که در مجله پزشکی بریتانیا منتشر شده است ، نتیجه گرفت که “اکثر بیماران با توجه به شواهد پایین قابل اطمینان ، درمان داخل وریدی با رمدزویر را ترجیح نمی دهند. هر اثر مفید رمدزیویر ، در صورت وجود ، به احتمال زیاد کم و به احتمال زیاد خواهد بود. “:





00:37

NHS در حال آماده سازی ده ها مرکز واکسیناسیون دسته جمعی در سراسر انگلیس برای واکسیناسیون افراد در برابر Covid-19 است.

بر اساس گزارش سرویس بهداشتی ژورنال ، این مرکز حداقل 42 مرکز را در مکانهایی مانند مراکز همایش در خود جای داده است و NHS قصد دارد دهها هزار کارمند برای مدیریت آنها استخدام کند.

اطلاعات به روز در مورد نحوه دریافت واکسن در حالی است که NHS انگلیس آماده انتشار “طرح استقرار” در مورد نحوه ذخیره ، توزیع و تجویز واکسن می شود:





00:26

کالیفرنیا برای بیشتر 40 میلیون ساکن این ایالت ممنوعیت رفت و آمد برقرار کرده است





00:15

CDC سفر در روز شکرگذاری را توصیه نمی کند

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها به آمریکایی ها توصیه کرده است که به دلیل شیوع موارد جدید ویروس کرونا در کشور هفته آینده به شکرگذاری نروند.

دکتر هنری واک ، رئیس حادثه ویروس کرونا در CDC ، امروز در جلسه توجیهی گفت: “CDC توصیه می کند سفر در روز شکرگذاری ممنوع شود.”

واک افزود: “برای آمریکایی هایی که مسافرت را انتخاب می کنند ، CDC توصیه می کند که این کار را تا حد ممکن با رعایت همان دستورالعمل های زندگی روزمره انجام دهید.”

واک خصوصاً نگران احتمال شیوع ویروس کرونا به آمریکایی ها به اعضای خانواده بود و گفت ، “یکی از نگرانی های ما این است که با هم رفتن در فصل تعطیلات ، آنها در واقع می توانند عفونت را در این اجتماع کوچک ایجاد کنند و حتی آن را نمی دانم. “

CDC در مجموعه ای از توصیه های به روز شده ، جشن شکرگذاری را فقط یا فقط با اعضای خانواده خود توصیه کرد.

در این راهنما آمده است: “جلسات شخصی که اعضای خانواده یا دوستان از خانواده های مختلف را جمع می کند ، از جمله دانش آموزانی که به خانه بازمی گردند ، سطوح مختلفی از خطر را به همراه دارد.

این خبر یک روز پس از مرگ تعداد ویروس کرونا در ایالات متحده بیش از 250،000 نفر اعلام شد که بسیار بیشتر از هر کشور دیگر در جهان است:





23:54

چین 1 میلیون نفر را به واکسن سینوفرم معرفی می کند





23:40

خلاصه



[ad_2]