اخبار مربوط به ویروس کرونا به صورت زنده: بیمارستان های ایالات متحده تا حد مجاز کشیده شده اند. Pfizer به دنبال تأیید واکسن “در چند روز” است | اخبار جهان

[ad_1]

لیست کشورهایی که همه گیری ویروس کرونا را از مرزهای خود نجات داده اند ، با یک مورد دیگر کاهش یافته است: ساموآ اولین آزمایش مثبت خود را برای Covid-19 ثبت کرد، بن دوهرتی ، سردبیر اقیانوس آرام می نویسد

در بیانیه ملی پخش شده از تلویزیون و رادیو در سراسر کشور ، نخست وزیر توایلاپ ، سایلل مالیلگائی اعلام کرد که ملوان که با پرواز بازگشت از نیوزیلند برگشته بود ، در یک مرکز قرنطینه در پایتخت ، اپیا ، آزمایش مثبت را پشت سر گذاشت. وی از آن زمان به بیمارستان توپوآ توماسه موتووتاو منتقل شده است.

“اکنون ما یک مورد داریم ، و [Samoa] همچنین به کشورهایی که ویروس کرونا دارند اضافه خواهد شد “، نخست وزیر گفت.

“در چهار روز [in quarantine] آزمایشات انجام شد … ملوان [tested positive] و بلافاصله منزوی شد. “

نخست وزیر ساموآ Tuilaepa Sailele Malilegai به ملت گفت که پس از پرونده اول کاوید آرامش خود را حفظ کنند.

نخست وزیر ساموآ Tuilaepa Sailele Malilegai به ملت گفت که پس از پرونده اول کاوید آرامش خود را حفظ کنند. عکس: AP

مالیلگو خواستار آرامش شد.

“بیایید ایمان خود را حفظ کنیم ، ماسک بزنیم و دستهایمان را طبق توصیه توصیه کنیم.”

هفده ملوان ساموایی که خود را در بنادر خارجی یافتند روز جمعه وارد پرواز شدند و با نزدیک به 300 مسافر دیگر که در حال بازگشت بودند قرنطینه شدند.

مقامات روند ردیابی تماس کسانی را که با این مرد در تماس بوده اند آغاز کرده اند.

ساموآ اخیراً یک دستگاه PCR برای آزمایش ویروس کرونا خریداری کرده است. پیش از این ، نمونه ها باید به نیوزیلند و استرالیا ارسال می شدند.

قرار است جلسه کابینه ساموآ برای بحث در مورد اقدامات امنیتی بیشتر و محدودیت های احتمالی و همچنین بررسی اولین پرواز بازگشت به خارج از لس آنجلس در هفته آینده در روز پنجشنبه برگزار شود.

اقیانوس آرام کمترین منطقه آلوده کوید روی زمین است. فرض بر این است که کشورهای کوچک و دورافتاده جزایر کیریباتی ، میکرونزی ، نائورو ، پالائو ، تونگا ، تووالو ، جزایر کوک ، نیوئه ، توکلائو ، جزیره نورفولک و پیت کیرن هنوز ویروس نیستند.

[ad_2]