اخبار مربوط به ویروس کرونا به صورت زنده: منع رفت و آمد شب در ایتالیا آغاز می شود. برای هشتمین روز متوالی در ویکتوریا اخبار جهان

[ad_1]

نخست وزیر نیو ساوت ولز گلدیس برادجیکلیان فشار بر همتایان خود از واشنگتن و کوئینزلند را افزایش داده است تا از رهبری تاسمانی در بازسازی مرزها برای جلوگیری از “تأثیر مخرب” از دست دادن شغل پیروی کنند.

پرجمعیت ترین کشور این کشور تنها یک مورد جدید از ویروس را یک روز قبل از ساعت 8 شب ثبت کرده است و تنها 10 مورد – یک مورد با منبع ناشناخته – در هفت روز گذشته گزارش شده است.

اکنون ساکنان نیو ساوت ولز پس از آنکه تاسمانی برای اولین بار در هفت ماه گذشته مرز خود را با این ایالت باز کرد ، می توانند به جزیره اپل سفر کنند.

این تغییر نیاز به قرنطینه برای افرادی که از نیو ساوت ولز سفر می کنند ، لغو می شود ، که در 23 نوامبر مرز خود را برای افرادی که از ویکتوریا می رسند باز می کند.

“این در مورد افرادی است که خانواده ها ، مشاغل متوقف شده را نمی بینند و واقعاً جدی است. من فقط می خواهم این مشکل برطرف شود. ”خانم بردجیکلان روز جمعه به رادیو 2 گیگابایتی گفت.

در بیانیه روز جمعه شرکت هواپیمایی بودجه ای Jetstar آمده است که حدود 4800 بلیط بین نیو ساوت ولز و ویکتوریا در 48 ساعت اول پس از اعلامیه بردیکلین فروخته است – یک سوم آنها در هفت روز اول بعد از 23 نوامبر در پروازها.

در حالی که ویکتوریا روز شنبه هشتمین روز متوالی بدون هیچ گونه موردی را ثبت کرد ، نیو ساوت ولز در حال مبارزه با شیوع مرموز در ارتفاعات جنوبی ایالت است.

چهار مورد جدید که به صورت محلی بدست آمد و منجر به تعطیلی مدرسه و مرکز کودکان شد ، جمعه در ماس واله ثبت شد. NSW Health تاکنون قادر به تعیین منبع یک مورد نبوده است. سه مورد دیگر – و پرونده جدید اعلام شده در روز شنبه – همه تماس های شناخته شده پرونده هستند.

چهار مورد دیگر در قرنطینه هتل 24 ساعت قبل از ساعت 8 شب جمعه تشخیص داده شد.

[ad_2]