اخبار زنده Coronavirus: CDC اولین واکسن ها را به متخصصان مراقبت های بهداشتی آمریکا ارائه می دهد. انگلیس بخشی از سیستم سطح است اخبار جهان

[ad_1]





00:52

اقتصاد استرالیا در ماه سپتامبر 3.3٪ رشد کرد

اقتصاد استرالیا آخرین حساب های ملی در سه ماهه سپتامبر 3.3٪ افزایش یافته است.

حساب های ملی صادر شده توسط اداره آمار استرالیا اخیراً نشان داده است که افزایش در اقدامات اندازه گیری شده فصلی پس از سقوط 7 درصدی در ماه ژوئن افزایش یافته است.

افت 7 درصدی بزرگترین افت از زمان شروع ثبت در سال 1959 در استرالیا بود.

در طی سال ، ABS گفت ، تولید ناخالص داخلی 3.8٪ کاهش یافت.

همچنین می گوید که شرایط تجارت 0.7٪ افزایش یافته و نسبت پس انداز خانوار اندکی کاهش یافته است.





00:34

در ایالات متحده ، یک هیئت دولت روز سه شنبه رسما توصیه کرد که دوزهای اولیه واکسن Covid-19 در درجه اول به کارکنان مراقبت های بهداشتی و ساکنان مراکز مراقبت طولانی مدت در ایالات متحده ، که معمولا به عنوان افرادی که در خانه های سالمندان زندگی می کنند و مراقبت می کنند ، انجام شود.

با هم ، این گروه حدود 23 میلیون آمریکایی را تشکیل می دهد که به طور نامتناسبی از زنان ، کارگران رنگارنگ و کم درآمد تشکیل می شوند که نیروی کار مراقبت های بهداشتی را تشکیل می دهند.

توصیه گروه مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) به این بستگی دارد که واکسن مورد استفاده اضطراری توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده تأیید شده و بعداً توسط گروه مشاوره توصیه شده است:





00:08

در انگلیس ، دولت جزئیات سیستم سه لایه جدید را اعلام کرده است که پس از چهار هفته محاصره ملی در سراسر کشور در تاریخ 2 دسامبر اعمال می شود.

فروشگاه های ضروری در همه مناطق می توانند ، مانند سالن های ورزشی ، آرایشگاه ها و سایر مراکز مراقبت شخصی ، با دستورالعمل رسمی برای ماندن در خانه ، بازگشایی شوند. “قانون شش” مجدداً برای جلسات بیرونی در همه مناطق اعمال خواهد شد.

مکانهای پرستش آزاد خواهد بود ، و در محدودیت های محلی عروسی مجاز خواهد بود.

این سیستم در پارلمان توسط کیر استارمر رهبر حزب کارگر مورد انتقاد قرار گرفته و گفته است که معرفی یک سیستم سه لایه بدون سیستم غربالگری و ردیابی موثر “خطر عمده” است.

صنعت مهمان نوازی همچنین هشدار داده است که یک سیستم درجه سخت تر “کریسمس” را برای رستوران ها ، هتل ها و میخانه های سخت خراب خواهد کرد:





23:57

خلاصه



[ad_2]