اخبار زنده Coronavirus: ایالات متحده 1 میلیون مورد در هفته را تأیید می کند. بوریس جانسون خود را جدا می کند اخبار جهان

[ad_1]

مسابقه برای واکسن همچنان ادامه دارد ، همچنین تلاش برای ایجاد یک زنجیره تدارکاتی برای رساندن آن به مردم سراسر جهان. رئیس تولید کننده دارو سانوفی می گوید ، “ما باید در پایان این مسابقه چند برنده داشته باشیم.”

خبرگزاری فرانسه گزارش ها:

یک واکسن ویروس کرونا در حال تولید است سانوفی بدون نیاز به بیش از حد سرد کردن ، و به اندازه کافی یخچال معمولی ، رئیس تولید کننده دارو فرانسه در پاریس خواهد بود اولیویه باجو گفت یکشنبه.

اظهارات وی چند روز پس از غول دارویی آمریکا بیان شد فایزر و شریک آلمانی او BioNTech اعلام کرد که واکسن آنها 90 درصد در پیشگیری از عفونت های Covid-19 در آزمایش فاز 3 که بیش از 40،000 نفر را شامل می شود ، اثبات کرده است.

این شرکت ها اظهار داشتند که انتظار دارند در سال 2020 تا 50 میلیون دوز واکسن در سراسر جهان و در سال 2021 تا 1.3 میلیارد دوز واکسن را تحویل دهند.

با این حال ، واکسن Pfizer باید در دمای 70- درجه سانتیگراد (-94 درجه فارنهایت) نگهداری شود ، در غیر این صورت از بین می رود ، که بیش از توانایی اکثر فریزرهای بیمارستانی است ، بدون ذکر لوازم خانگی.

راشل سیلورمن، یک افسر سیاسی در مرکز توسعه جهانی، پیش از این هشدار داده بود که نگه داشتن “زنجیره فوق العاده سرد” گیاه Pfizer از گیاه به دست بیماران “یک مشکل بزرگ لجستیکی حتی در غرب است.”

باگیلا به سی نیوز گفت: “واکسن ما شبیه” واکسن آنفولانزا “خواهد بود. شما می توانید آن را در یخچال نگهداری کنید.”

وی افزود: “این برای برخی کشورها یک مزیت خواهد بود.”

باگیلا افزود ، واکسن Sanofi ، یکی از واکسن های در حال تولید ، برای توزیع در ژوئن سال آینده در دسترس خواهد بود.

محقق بخش واکسن کارخانه تولید کننده داروی پاستور فرانسوی Sanofi در مارسیل اتیول ، نزدیک لیون ، فرانسه.

محقق بخش واکسن کارخانه تولید کننده داروی پاستور فرانسوی Sanofi در مارسیل اتیول ، نزدیک لیون فرانسه. عکس: گونزالو فوئنتس / رویترز

وی افزود: نتایج آزمایشات فاز 2 ، که صدها نفر را درگیر می کند ، در اوایل دسامبر رونمایی می شود. اگر این نتایج مثبت باشد ، همراه با تولید انبوه آزمایشات در مرحله 3 آغاز می شود ، که هزاران نفر را درگیر خواهد کرد.

یازده واکسن در دست تولید ، آزمایشات مرحله 3 را آغاز کرده اند.

واکسن Pfizer در روند توسعه “کمی پیشرفته تر” است ، Bogilio گفت ، اما “یک آزمایشگاه قادر به ارائه دوز به کل کره زمین نخواهد بود.

“در پایان این مسابقه به چند برنده نیاز خواهیم داشت.”

وی گفت ، محصول Sanofi نیز با جزئیات “مقرون به صرفه” در دسترس خواهد بود.

[ad_2]