اخبار زنده Coronavirus: ایالات متحده به 300000 مرگ نزدیک می شود. روز دوشنبه ، ترامپ “واکسن ارائه داد”. اخبار جهان

[ad_1]





01:12





00:57





00:40

دولت ولز گفته است که به عنوان اولین برنامه در انگلیس ، به همه مدارس و کالج های ولزی آزمایش ویروس کرونا سریع ارائه می شود.

آزمون های 30 دقیقه ای از ماه آینده در ابتدای روز مدرسه برای دانش آموزان یا کارکنانی که از نزدیک با فرد آلوده در ارتباط بوده و در معرض خطر انتقال Covid-19 هستند در دسترس خواهد بود.

این طرح اولین برنامه آزمون مدارس سراسری در انگلستان است و گسترش آزمون توده ای در چندین خانه و دانشجویان دانشگاه قبل از تعطیلات کریسمس را فراهم می کند:





00:10

کامیون های حامل تریلرهای پر از چمدان واکسن Covid-19 ، به اندازه یک چمدان ، روز یکشنبه از کارخانه تولید فایزر در کالازامو ، میشیگان به زمین زده و اجرای بزرگترین و پیچیده ترین پروژه توزیع واکسن در ایالات متحده را آغاز کردند.

توسعه مورد نظر مدتها در میان یک بیماری همه گیر خشونت آمیز رخ داده است که باعث کشته شدن نزدیک به 300000 آمریکایی در میان واکنش ناکام دولت توسط دولت ترامپ شده است که ایالات متحده را به آسیب پذیرترین کشور در جهان تبدیل کرده است.

اگرچه در واکسیناسیون در سراسر آمریکا پیشرفت حاصل شده است ، اما این امر در پس زمینه نگرانی های ایمنی و ترس از احساسات ضد واکسن ایجاد می شود که می تواند مانع شیوع آن شود. همچنین به دلیل ایجاد هرج و مرج در برنامه های توزیع واکسن محلی ، مشکلاتی وجود دارد که بسیار متفاوت هستند ، بودجه فدرال ندارند و حتی در جمعیت های محدود و اولیه به همه دسترسی ندارند.

اما علی رغم این نگرانی ها ، سرانجام چشم کامیون های پر از واکسن به راه افتاد و سرانجام ملت زندانی مبتلا به ویروس را تشویق کرد:





00:00





23:31

خلاصه



[ad_2]