اخبار زنده کرونا ویروس: ایالات متحده روزانه 1800 کشته می کند زیرا NSW ارتباطات خدمه هواپیمایی را بررسی می کند | اخبار جهان

[ad_1]

روز جمعه ، عبرانی ها گفتند که نتایج مثبت آزمایش برای واکسن کرونا ویروس به معنای این است که جهان “می تواند رویای پایان دادن به همه گیری را ببیند” ، اما او گفت که کشورهای ثروتمند و قدرتمند نباید فقیر و حاشیه نشین “را در له شدن واکسن ها زیر پا بگذارند.”

وی هشدار داد که گرچه می توان ویروس را متوقف کرد ، “راه پیش روی همچنان خائنانه است”. وی با اشاره به “اعمال دلسوزانه و از خودگذشتگی ، اقدامات مهیج علم و نوآوری و تظاهرات قلبی همبستگی ، اما همچنین علائم نگران کننده منافع شخصی” به بشریت “بهترین و بدترین” را نشان داد. تغییر گناه و تقسیم ».

عبرانی ها با اشاره به افزایش فعلی عفونت ها و مرگ و میرها ، بدون نام بردن از کشوری گفتند: “جایی که علم با تئوری های توطئه خفه می شود ، جایی که همبستگی با تقسیم تضعیف می شود ، جایی که فداکاری با سود جایگزین می شود ، ویروس رشد می کند ، ویروس گسترش می یابد.”

وی در یک سخنرانی مجازی به اجلاس هشدار داد که این واکسن “با آسیب پذیری های ریشه آن مبارزه نخواهد کرد” ، از جمله فقر ، گرسنگی ، نابرابری و تغییرات آب و هوایی ، و به گفته وی باید با آنها مقابله شود پایان همه گیری.

وی گفت: “ما نمی توانیم و نباید به همان الگوهای بهره برداری از تولید و مصرف برگردیم ، همان بی توجهی به سیاره ای كه همه حیات را حفظ می كند ، همان چرخه وحشت و مداخله و سیاست های مشابهی كه این همه گیری را در اختیار دارند”. .

در مورد واکسن ها ، هبراس گفت: “نور انتهای تونل به طور قابل توجهی روشن تر است” ، اما واکسن ها “باید به همان اندازه کالاهای عمومی جهانی تقسیم شوند ، نه به عنوان کالاهای خصوصی که نابرابری را افزایش می دهند و دلیل دیگری برای عقب ماندن برخی افراد می شوند.”

وی گفت: برنامه تسریع كننده WHO-WHO برای توسعه سریع و توزیع واكسن “تهدید می كند كه چیزی بیشتر از یك عمل نجیب نخواهد بود” بدون بودجه قابل توجه جدید. وی گفت: 4.3 میلیارد دلار برای ایجاد زمینه خرید گسترده و تحویل واکسن ها باید فوراً ثبت شود و 23.9 میلیارد دلار نیز تا سال 2021 مورد نیاز است.

به گفته وی ، جهان سالانه 7.5 تریلیون دلار برای مراقبت های بهداشتی هزینه می کند. دلار ، تقریبا 10٪ از تولید ناخالص داخلی جهان ، اما بیشتر این پول در کشورهای ثروتمند صرف درمان بیماریها می شود تا “برای ارتقا and و محافظت از سلامتی”.

وی گفت: “ما باید به طور اساسی در نحوه مشاهده و ارزش گذاری در بهداشت تجدیدنظر كنیم.” “اگر دنیا بخواهد از بحران دیگری به این بزرگی جلوگیری کند ، سرمایه گذاری در عملکردهای اساسی بهداشت عمومی ، به ویژه در مراقبت های بهداشتی اولیه ، مورد نیاز است و همه راه ها باید با یک پایه مراقبت های اولیه قوی به پوشش بهداشتی جهانی منجر شوند.”

[ad_2]