اخبار زنده کرونا ویروس: ایالات متحده به 10 میلیون عفونت جهانی بیش از 50 میلیون نفر نزدیک می شود اخبار جهان

[ad_1]





01:08

به روز شده





00:56

چین 33 مورد جدید را گزارش کرده است





00:46





00:43

افزایش استرس بر سلامت روحی و روانی جوانان از زمان معرفی اولین محاصره ویروس های کرونا ویروس در ماه مارس ، به سازمان خیریه کودکان NSPCC هشدار داده است.

بین ماه های مارس و اکتبر ، تعداد تماس با موسسه خیریه ChildLine نزدیک به 43000 نفر بوده است و مراقبت های بهداشت روان بیش از یک سوم مشاوره ها را تشکیل می دهد ، آمار جدید نشان می دهد.

NSPCC گزارش داد كه مشاوران آن از كودكانی كه پس از قطع ارتباط با شبکه های پشتیبانی اجتماعی منظم خود احساس انزوا ، اضطراب و ناامنی می كنند ، خبرهایی دریافت كردند.

برخی از کودکان ابتدا دچار اختلالات خوردن مانند پرخوری و پرخوری می شوند ، در حالی که برخی دیگر که دارای اختلالات خوردن هستند ، علائم وخیم تر یا عود را گزارش می کنند ،





00:20

اقتصاد انگلیس با وجود اقدامات دولت برای محافظت از تجارت در محدودیت های اخیر Covid-19 ، برای اوضاع پیش از کریسمس با کاهش شغل بیشتر و تعطیلی فروشگاه در نظر گرفته شده است.

نظرسنجی های فعالیت های تجاری نشان می دهد که در سراسر انگلستان در میان موج دوم ویروس کرونا ، کاهش شدید وجود دارد ، محدودیت های جدی جدیدی اعمال شده است که زمینه را برای زمستان سخت پیش بینی شده با کاهش اقتصاد فراهم می کند.

در حالی که خسارت وارده به بسیاری از صنایع نسبت به اولین محاصره کمتر خواهد بود ، شرکت حسابداری BDO گفت که اقدامات اطمینان تجارت و تولید برای اولین بار از ماه آوریل در ماه اکتبر کاهش یافت:





23:52

تاکنون ماه اکتبر بدترین ماه برای یک بیماری همه گیر بوده است

رویترز تخمین می زند که اکتبر بدترین ماه بیماری همه گیر ویروس کرونا تا به امروز بوده است ، موج دوم آن طی 30 روز یک چهارم کل موارد را تشکیل می دهد.

ماه گذشته ، انتشار ویروس به سرعت شتاب گرفت: حداقل 32 روز از 30 به 40 میلیون افزایش یافت ، فقط 21 روز طول کشید تا 10 میلیون دیگر اضافه شود.

مرحله سخت پس از آن است که ایالات متحده بیش از 100000 مورد جدید را در چهار روز متوالی گزارش کرده است. هفته گذشته ، این کشور رکورد خود را در موارد روزانه شکست.

اروپا همچنین به طور چشمگیری به افزایش جهانی موارد کمک کرده است. این منطقه 12 میلیون عفونت گزارش داده است که با پشت سر گذاشتن آمریکای لاتین ، به منطقه آسیب دیده تبدیل شده است. همچنین تقریباً یک چهارم (24٪) از مرگ ویروس کرونا را تشکیل می دهد.

تجزیه و تحلیل توسط رویترز نشان داد که تعداد موارد جدید آلودگی به ویروس کرونا در اروپا هر سه روز حدود یک میلیون نفر در حال افزایش است:





23:41

عواقب اقتصادی Covid-19 چشم انداز جنگ جهانی سوم را “خطر” می کند





23:35

خلاصه

به روز شده



[ad_2]