اخبار زنده کرونا ویروس: ایالات متحده با ثبت 16 روز بدون عفونت ، ثبت جهانی پرونده های روزانه را تأیید می کند | اخبار جهان

[ad_1]

درباره موفقیت استرالیا در مبارزه با همه گیری بیشتر بخوانید:

هنگامی که نخست وزیر کوئینزلند در روز جمعه به روزرسانی دیگری را برای Covid-19 انجام داد ، او نتوانست کمک کند اما لبخندی بر چهره او خزیده است.

آناستازیا پالاشچوک به خبرنگاران گفت: “حالا خوب است.” “من فکر می کنم همه کوئینزلندها از این موضوع خوشحال خواهند شد.”

وی همچنین گزارش داد که ورزشگاه سانکورپ در بریزبن می تواند 520000 نفر را برای تصمیم گیری در مورد لیگ راگبی در ایالت مبدا هفته آینده مقابل نیو ساوت ولز بگیرد.

وی گفت: “دیگ بخار را می توان تا 100 filled پر کرد.”

در میان یک بیماری همه گیر ، ایده رهبران مسئول که شهروندان را مجبور می کنند که در انبوهی از مردم برای نشستن یا ایستادن شانه به شانه غریبه ها جمع شوند ، به نظر می رسد یک مورد بی احتیاطی شدید است.

اما در استرالیا ، که همه گیر Covid-19 پس از ماهها محاصره ، بسته شدن مرزها و محدودیت های شدید در مجامع تا حد زیادی کنترل می شد ، چنین لحظاتی روز به روز رایج تر می شوند.

ماه گذشته ، فیلم هایی از یک کلوپ شبانه شلوغ در استرالیای غربی ویروسی شد و تصویری سورئال از عادی بودن به کوید ارائه داد ، حتی در حالی که کشورهای نیمکره شمالی در میان موارد افزایش یافته به محاصره بازگشتند. در سیدنی ماه گذشته حدود 40،000 هوادار در فینال بزرگ لیگ راگبی شرکت کردند.

این کشور دلیل بی ادبی نسبت به موفقیت های خود دارد. روز جمعه ، استرالیا هیچ مورد جدیدی از ویروس را برای پنجمین روز متوالی ثبت نکرد. در ویکتوریا ، جایی که شیوع ویروس موج دوم باعث شد ملبورن ماهها طولانی ادامه یابد و صدها نفر را به کام مرگ بکشد ، روز جمعه چهاردهمین روز متوالی بود و هیچ مورد جدیدی رخ نداد.

روند نزولی ویروس با دقت مشاهده شده حتی باعث ایجاد یک عبارت جدید شده است – “روز دونات” ، که به معنای یک روز بدون عفونت های جدید Covid-19 است ، که مترادف با موفقیت کشور در مبارزه با همه گیری است:

[ad_2]