اخبار زنده در مورد ویروس کرونا: آلمان به دلیل تجربه روزانه مرگ و میر ناشی از Covid ، محاصره جزئی را ادامه می دهد | اخبار جهان

[ad_1]

آنگلا مرکل ، صدراعظم روز سه شنبه گفت که آلمان در حال گسترش محدودیت های بیماری همه گیر ، از جمله تعطیلی مدارس و مغازه ها ، تا اواسط ماه فوریه در میان ترس از جهش های جدید در ویروس کرونا می تواند شیوع جدیدی ایجاد کند.

AP: در روزهای اخیر ، سطح عفونت در آلمان تثبیت شده است ، که نشان می دهد محدودیت های موجود می تواند در کاهش تعداد مثر باشد. روز سه شنبه ، مراکز کنترل بیماری گزارش دادند که 11369 مورد اخیراً عفونت و 989 مورد مرگ و میر را تأیید کرده اند که تعداد کل آنها 47622 نفر بوده است.

مرکل به خبرنگاران در برلین گفت: “تمام تلاش های ما برای مهار شیوع ویروس با تهدیدی جدی روبرو است” ، و خاطرنشان کرد: کارشناسان علت افزایش آلودگی در انگلیس و ایرلند را ظهور نسخه مسری تری از ویروس می دانند.

وی گفت: “اکنون زمان آن است که از خطرات ناشی از این ویروس جهش یافته محافظت کنیم.”
وی افزود ، اگرچه موارد جداگانه ای از گزینه های جدید در آلمان یافت شده است ، دانشمندان گفته اند که هنوز این گزینه غالب نیست.

مرکل گفت: “بنابراین ، به اصطلاح ، هنوز زمان برای مهار خطر وجود دارد.”

علاوه بر تمدید تعطیلی رستوران ها ، اکثر مغازه ها و مدارس تا 14 فوریه ، مرکل و فرمانداران 16 ایالت آلمان توافق کرده اند که مردم را ملزم به استفاده از ماسک های FFP2 یا KN95 موثرتر در حمل و نقل عمومی و مغازه ها کنند. همچنین به کارفرمایان دستور داده خواهد شد تا برای جلوگیری از عفونت ناشی از اداره ، کارمندان را در صورت امکان از خانه کار کنند.

مرکل گفت که هدف همچنان داشتن کمتر از 50 مورد ویروس کرونا در هفته در هر 100000 نفر جمعیت است. میانگین کشوری 131 است.

فرماندار ایالت زاکسن شرقی ، که تا همین اواخر بالاترین میزان آلودگی را در این کشور داشت ، گفت: کاهش بیشتر موارد جدید بسیار مهم است.

[ad_2]