اخبار جهانی گرانت شاپس می گوید ، ممنوعیت حمل و نقل فرانسه توسط انگلیس غافلگیر کننده بود

[ad_1]

وزیر حمل و نقل انگلیس در میان هرج و مرج پیش بینی شده در بنادر انگلیس گفت: ممنوعیت حمل و نقل 48 ساعته فرانسه از انگلیس “عجیب بود”.

گرچه گرانت شپس گفت این اختلال “مشکل خاصی” به دلیل کمبود غذا و دارو در کوتاه مدت نیست ، اما هدف دولت “رسیدگی به آن در اسرع وقت” بود.

شپس صبح روز دوشنبه به اسکای نیوز گفت: “به محض اینکه فرانسوی ها ، شاید تعجب آور باشد ، که آنها حمل و نقل را متوقف می کنند ، نه فقط مسافران ، ما با یک گروه معروف به مجمع پایداری کنت تماس گرفتیم.”

“آنها به خوبی برنامه ریزی چنین شرایطی را دارند.”

وی افزود که بحث ها بین دولت های انگلیس و فرانسه در جریان است و فرودگاه مانستون در کنت روز دوشنبه به عنوان ناوگان کامیون افتتاح می شود.

حداکثر 4000 کامیون در محل مستقر خواهند شد ، اما به دلیل سطح اختلال پیش بینی شده ، وزارت حمل و نقل به مسافران توصیه کرده است تا اطلاع ثانوی از سفر به بنادر کنت خودداری کنند.


این اظهارات پس از آن اعلام شد که فرانسه همچنین ممنوعیت سفر مسافران وارد شده از انگلیس و همچنین کشورهایی از جمله دانمارک ، آلمان ، ایتالیا ، بلژیک ، ایرلند ، ترکیه و کانادا را اعلام کرد ، به دلیل نگرانی در مورد شیوع سویه جدید – 19 ، که به سرعت در حال گسترش است. .

صبح دوشنبه در نشست اضطراری مقامات عالی رتبه کشورهای عضو اتحادیه اروپا ، واکنش اتحادیه هماهنگ خواهد شد ، یکی از گزینه ها ممنوعیت مسافران از انگلیس تا 6 ژانویه است. کارشناسان آزمایش ماشین های حمل و نقل جاده ای را برای محافظت از زنجیره های تأمین بین انگلیس و قاره در نظر خواهند گرفت.

در یک کنفرانس تلفنی مشاوران 27 رئیس دولت و دولت اروپا در یکشنبه شب ، پایتخت جزئیات ممنوعیت سفر را به اشتراک گذاشت. جلسه رهبران اتحادیه اروپا در روزهای آینده توسط یک منبع در بروکسل مورد توجه قرار نگرفته است ، و Brexit ، که در حال انعقاد توافقنامه نیست ، نیز ممکن است نزدیک شود.

سخنگوی 10 پوندی گفت نخست وزیر بوریس جانسون روز دوشنبه در جلسه کبرا که به “جریان ثابت بار به و از انگلیس وارد می شود” ریاست خواهد کرد.

کلمنت بن ، وزیر اروپا فرانسه گفت تصمیم یکشنبه شب پاریس در تعلیق ارتباطات حمل و نقل با انگلیس به مدت 48 ساعت “به عنوان یک اقدام اضطراری و پیشگیرانه” گرفته شده است.

وی گفت: “فرانسه آخر هفته از مقامات انگلیس ، از جمله بوریس جانسون ، اطلاعاتی را برای توجیه محدودیت های اضافی در انگلیس دریافت کرده است.”

“ما با شرکای اروپایی خود گفتگو کردیم – رئیس جمهور ماکرون ، به ویژه ، با صدراعظم مرکل صحبت کردیم – و تصمیم گرفتیم که برای جمع آوری هرچه بیشتر اطلاعات ، باید این اقدامات اضطراری را انجام دهیم.

“این اقدام سختی است زیرا در مورد محافظت از سلامت مردم است. ما تصمیم گرفته ایم ، مانند بسیاری از کشورهای اروپایی ، مانند بلژیک ، که جریان بسیار قابل توجهی نیز از انگلستان دارد ، کلیه ارتباطات حمل و نقل از انگلیس را برای این مدت 48 ساعت متوقف کنیم. “

وی افزود که دولت فرانسه به دنبال راه حل برای شهروندان خود در انگلیس است كه می خواهند “به طور قانونی در تعطیلات به خانه خود برگردند” و به آنها توصیه كرد از PCR استفاده كنند زیرا برای بازگشت آنها نتیجه منفی لازم است.

شپس گفت: ممنوعیت حمل و نقل فرانسه از انگلیس نیز “برای آنها ناخوشایند” است ، بنابراین “تحریک مشوق ها” وضعیت را حل می کند.

وی افزود كه این كشور “فراتر از كشورهای دیگر پیش رفته است ، كاملاً به دنبال احتیاط در مورد رویكرد خود است” ، اما واقعیت این است كه شاخه جدیدی از ویروس كرونا “احتمالاً در جای دیگری” است.


وی همچنین با بیان اینکه برنامه واکسیناسیون انگلیس بر ممنوعیت حمل و نقل فرانسه از انگلیس تأثیری نخواهد داشت ، گفت: بیشترین زایمان ها توسط کامیون داران نبود بلکه از طریق کانتینر انجام می شد.

وی گفت: “برای در نظر گرفتن این موضوع ، انتظار می رود حدود 6000 اتومبیل ، دقیقاً در زیر دوور امروز باشد ، احتمالاً می توانم بگویم 4000 از جاده دوور عبور می كنند ، یعنی كمتر از 2،000 در یوروتونل.”

“اما احتمالاً چیزی در حدود 32000 واحد وجود دارد که می تواند کل روزانه را تشکیل دهد ، بنابراین اکثریت قریب به اتفاق ، از جمله تقریبا کل واکسن ، در واقع از طریق یک ظرف است.”

[ad_2]