اتریش آماده است تا تحت فشار قرار گیرد تا خطر ممنوعیت اسکی توسط کوید را تحت فشار قرار دهد اخبار جهان

[ad_1]

رسانه های اتریشی گزارش دادند ، به نظر می رسد دولت اتریش در برابر فشارهای آلمان ، فرانسه و ایتالیا و ممنوع کردن تعطیلات اسکی در تعطیلات کریسمس تسلیم شده است.

این تصمیم که انتظار می رود روز چهارشنبه به طور رسمی اعلام شود ، پس از اختلافات شدید بین برلین و وین است.

صبح روز سه شنبه وزیر گردشگری اتریش حتی پس از آنگلا مرکل که می خواست اسکی را ممنوع کند ، دولت آلمان را به دخالت در امور داخلی این کشور متهم کرد. مرکل حمایت دولت های ایتالیا و فرانسه و همچنین روسای 16 ایالت آلمان را تأمین کرده است.

براساس گزارش های اولیه ، استراحتگاه های اتریش از جمله هتل ها ، رستوران ها و مدارس اسکی تا ژانویه دایر نخواهند بود. انتظار می رود در برخی از استراحتگاه ها آسانسورها باز بمانند. اما به گردشگران گفته می شود که از این کار دور بمانند.

وزیر امور خارجه آلمان هفته گذشته گفت که او در اتحادیه اروپا کار خواهد کرد تا از تلاش های خود برای بستن پیست های اسکی حداقل تا سال جدید حمایت کند ، در میان ترس از تکرار زمستان گذشته ، به ویژه که اقامتگاه های اتریش یک نژاد واقعی است. خاک برای ویروس.

وی اذعان کرد که مقاومت شدید اتریش به معنای دشوار یافتن “راه حل آسان” است.

الیزابت کوستینگر ، وزیر گردشگری اتریش ، در مصاحبه ای با رادیو باواریایی گفت که کشورش قصد ندارد هیچ محدودیتی را رعایت کند ، با عصبانیت آلمان را به دخالت در سیاست اتریش متهم کرد.

وی گفت: “ما به كشور دیگری اجازه نمی دهیم كه تعیین كند چه موقع و چه چیزی را افتتاح خواهیم كرد ،” همانطور كه ​​ما هرگز به آلمان پیشنهاد نمی دهیم كه مثلاً مدارس یا آرایشگاه های خود را تعطیل كند. “

گرافیکی

کوستینجر گفت مردم “سال بسیار سخت” را پشت سر گذاشته اند و آنها پس از ماه ها محدودیت “از شهرها خارج می شوند ، استراحت می کنند و از ورزش لذت می برند” ناامید هستند. وی افزود: اسکی “نباید به یک گوسفند” برای شیوع ویروس تبدیل شود.

سوئیس نیز از ترس خسارت اقتصادی قابل توجهی با تعطیل کردن استراحتگاههایی مانند اتریش مخالف بود.

در ماه اکتبر ، یک کمیسیون مستقل دریافت که مقامات ملی و محلی اتریش “اشتباهات مهمی” در رابطه با شیوع مارس گذشته انجام داده اند ، که منجر به برداشت ده ها هزار گردشگر از ویروس و بازگشت آن به کشورهای خود شده است.

به ویژه Ischgl در تیرول به عنوان بزرگترین نقطه داغ مشخص شد و به عنوان “سطح صفر” اولین موج ویروس در اروپا شناخته شد.

روز دوشنبه ، انجمن اسکی اتریش (ÖSV) نامه ای سرگشاده به دولت خود نوشت و خواستار آن شد كه با تاخیر در شروع فصل تسلیم فشارهای فزاینده آلمان نشود.

پیتر شركسنادل ، رئیس انجمن نوشت: “ما به طور فزاینده ای نگران مبارزات بین المللی علیه ورزشهای زمستانی توسط رهبران سیاسی برجسته در کشورهای همسایه هستیم.”

وی گفت که گردشگری زمستانی برای پوشاندن اشتباهات گسترده سیاسی در مدیریت بحران “شیطان” بود ، و اصرار داشت که استدلال ممنوعیت “بر اساس شواهد نیست” و اسکی به اشتباه با “گردشگری مهمانی و وی از دولت اتریش خواست “در برابر فشارهای برلین ، مونیخ ، رم و پاریس تسلیم نشود”.

فرانکو لوکاتلی ، رئیس شورای بهداشت ایتالیا ، به La Stampa گفت که اگر قرار است پیست های اسکی فعالیت کنند ، کسانی که از آن بازدید می کنند باید “بازگشت خود را به خاطر عموم مردم جدا کنند”.

روز سه شنبه ، پس از هفته گذشته جوزپه کونته ، نخست وزیر ایتالیا ، اسکی بازان ایتالیایی را به ماندن در خانه دعوت کرد و از اروپا خواست تا توافق مشترک رویکرد.

وی گفت: اگر ایتالیا آسانسورهای خود را بدون حمایت فرانسه ، اتریش و سایر كشورها ببندد ، ایتالیایی ها می توانند به خارج از كشور رفته و بیماری را برگردانند.

وزیر امور خارجه لوئیجی دی مایو هفته گذشته گفت که تعطیل کردن استراحتگاه ها راهی موثر و آشکار برای قطع تجمعات گسترده و نجات جان انسان ها است.

وی به Rete 4 گفت: “کسانی که نمی توانند اسکی کنند ، قربانی نیستند.” این بحث در مورد تعطیلات زمستانی غیرواقعی است. برای از بین بردن این ویروس باید فداکاری کنیم. “

یک نظرسنجی در آلمان نشان داد که اکثر شهروندان طرفدار تعطیلی مراکز اسکی اروپا هستند. تقریباً 74٪ از م surveسسات مورد بررسی سیوی گفته اند كه برای كنترل شیوع ویروس “بدیهی” یا “ترجیحاً” استراحتگاه ها را تعطیل می كنند.

[ad_2]