اتحادیه اروپا می گوید ، معامله تجاری Brexit ظرف چند روز پس از امتیاز جانسون امکان پذیر است سیاست

[ad_1]

میشل بارنیر ، مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا به سفیر اتحادیه اروپا در بروکسل گفت که توافق نامه تجارت و امنیت پس از Brexit می تواند در اوایل این هفته امضا شود پس از آنکه بوریس جانسون امتیاز اساسی را در آخر هفته داد.

بارنیه گفت که پذیرفتن نخست وزیر از نیاز به مکانیزمی در سطح معاهده برای اطمینان از رقابت عادلانه چون استانداردهای نظارتی با گذشت زمان متفاوت می شوند ، مذاکرات را از انسداد خارج کرده است. اظهارات وی علی رغم نظرات داونینگ استریت مبنی بر احتمال خروج بدون توافق صورت گرفت.

با این حال ، بارنیه گفت که مذاکرات در مورد دسترسی اتحادیه اروپا به شیلات انگلیس عقب مانده است. وی گفت: انگلیس روز دوشنبه سند ماهیگیری را ارائه داد تا پنجشنبه آن را از میز مذاکره خارج کند.

به سفرا و نمایندگان پارلمان اروپا در بروکسل توصیه شد که انتقال انگلیس به اصطلاح “رزرو تکاملی” ، اطمینان از مراجعه به تعرفه های یک جانبه در صورت اختلاف چشمگیر استانداردها ، همچنین کار “معماری” را به عنوان عملی انجام می دهد.

بارنیه گفت که سه سناریو وجود دارد: معامله ای که در پایان این هفته منعقد شد و اجازه تصویب توسط پارلمان اروپا در 28 دسامبر را می دهد. عدم مذاکره ؛ یا توافقی که در پایان سال پیدا شود و معامله “به طور موقت اعمال شود” تا از توافق خارج نشود ، و نمایندگان پارلمان اروپا موافقت خود را در سال 2021 اعلام خواهند کرد.

این دیپلمات اتحادیه اروپا گفت: “اکنون راه باریکی برای دستیابی به توافق قابل مشاهده است – اگر مذاکره کنندگان بتوانند موانع باقیمانده را در چند روز آینده برطرف کنند. در چند روز گذشته پیشرفت هایی صورت گرفته است ، اما – گاهی اوقات قابل توجه” – هنوز باید شکاف ها را در چنین موارد مهم برطرف کرد. مناطقی مانند شیلات ، حاکمیت و شرایط بازی برابر.

“اتحادیه اروپا با رویکرد سازنده ، آرام و نتیجه گرا خود به مذاکره ادامه خواهد داد. موفقیت به این بستگی دارد که آیا لندن نیز خواهان یک معامله عادلانه است و مایل به پذیرش سازش های ذاتی است. “

منابع در اتحادیه اروپا اظهار داشتند که دولت انگلستان به دنبال تنظیمات بهتر ماهیگیری پس از امتیاز در رقابت عادلانه است.

بعد از 47 سال و 30 روز همه چیز تمام شد. با رسیدن ساعت 23:00 در 31 ژانویه 2020 ، انگلیس رسماً اتحادیه اروپا را طلاق داد و شروع به تلاش برای تعیین نقش جدید جهانی برای کشور مستقل کرد. این اتحادی بود که آغاز آن دشوار بود و با روابط متضاد انگلیس با همسایگانش مشخص شد.

برفوزال

رئیس جمهور فرانسه ، شارل دوگل ، انگلیس را به “خصومت عمیق” با پروژه اروپا متهم به عضویت انگلیس در اتحادیه اروپا کرد.

برنتری

از آنجایی که سر ادوارد هیت در سال گذشته پیمان الحاق را امضا کرد ، انگلیس در یک مراسم رسمی با تجمعات ، مشعل های روشن ، مقامات و راهپیمایی رهبران سیاسی از جمله هارولد مکمیلان و نخست وزیران سابق الک داگلاس وارد اتحادیه اروپا می شود.

همه پرسی

پس از رأی مثبت 67٪ انگلیس ، انگلیس تصمیم به ماندن در بازار مشترک می گیرد. مارگارت تاچر ، که بعداً به رهبر حزب محافظه کار تبدیل شد ، برای ماندن در این کارزار فعالیت کرد.

“پول ما را پس دهید”

مارگارت تاچر با دیگر اعضای اتحادیه اروپا در مورد آنچه که در انگلیس پس از رفتن “بانوی آهنین” به کاخ سلطنتی سابق فرانسه در فونتنبلو به تخفیف معروف شد ، گفت و گو کرد ، گفت: “برای هر 2 پوند سرمایه گذاری شده ، فقط 1 پوند دریافت کنید “حتی اگر او یکی از” سه فقیرترین “اعضای جامعه بود.

این حرکتی بود که بذر یورواسکپتیسیسم Tory را کاشت ، که بعداً باعث انشعاب Brexit در حزب شد.

سخنرانی در بروژ

تاچر جامعه اتحادیه اروپا را در یک نقطه عطف در سیاست اتحادیه اروپا اعلام کرد ، که در آن او برنامه های توسعه طلبانه ژاک دلورس را زیر سوال برد و خاطرنشان کرد که 80 درصد از کل تصمیمات سیاست های اقتصادی و اجتماعی ظرف 10 سال توسط جامعه اروپا اتخاذ می شود. دولت اروپا در “جنین”. این پل برای تاچر خیلی دور بود.

جنگ سرد به پایان رسیده است

فروپاشی دیوار برلین و سقوط کمونیسم در اروپای شرقی ، که بعداً به گسترش اتحادیه اروپا منجر می شود.

“نه نه نه”

اختلافات بین انگلیس و اتحادیه اروپا شدت گرفته است و تاچر در سخنرانی شرم آور به گانبسچینا گفت: “نه ، نه ، نه” به آنچه تصور می کند قدرت گرفتن است پاسخ می دهد. روزنامه سان روپرت مورداک با دو انگشت در صفحه نخست “Up your Delors” مخالفت خود را با اروپا تقویت می کند.

چهارشنبه سیاه

سقوط پوند نخست وزیر جان میجر و نخست وزیر وقت نورمن لامونت را مجبور به بیرون کشیدن انگلیس از مکانیزم نرخ ارز کرد.

بازار واحد

در اول ژانویه ، بازرسی ها و وظایف گمرکی در سراسر بلوک برداشته شد. تاچر از چشم انداز “یک بازار واحد بدون موانع – قابل مشاهده یا نامرئی – که به شما امکان دسترسی مستقیم و بدون مانع به قدرت خرید بیش از 300 میلیون ثروتمندترین و مرفه ترین افراد جهان را می دهد” استقبال کرد.

پیمان ماستریخت

شورشیان توری در حال رای گیری علیه این پیمان هستند که زمینه ایجاد اتحادیه اروپا را فراهم می کند. روز بعد جان میجر با پیروزی آتشین رأی آورد.

اصلاح روابط

تونی بلر رابطه را درست می کند. به منشور اجتماعی و حقوق کارگران امضا شده است.

غلیان

نایجل فاراژ یکی از اعضای پارلمان اروپا را انتخاب کرده و بلافاصله در بروکسل دست به حمله می زند. وی در سخنان خود گفت: “بهتر است ما در این باشگاه عضو نباشیم.” “شرایط بازی برابر تقریباً همان عرشه تایتانیک پس از برخورد به کوه یخ است.”

یورو

گوردون براون ، صدراعظم تصمیم گرفت که انگلیس به یورو ملحق نشود.

اتحادیه اروپا در حال گسترش است و شامل هشت کشور از بلوک شرق سابق ، از جمله لهستان ، مجارستان و جمهوری چک است.

اتحادیه اروپا دوباره در حال گسترش است و به رومانی و بلغارستان اجازه می دهد به این باشگاه بپیوندند.

بحران مهاجرت

به نظر می رسد هیستری ضد مهاجرتی با اشاره به “سوسک های” کتی هاپکینز در خورشید و عناوین موجود در روزنامه ها ، مانند “چقدر بیشتر می توانیم مصرف کنیم؟” و “بحران كاله: سگها را بفرستيد”.

دیوید کامرون با بسته اصلاحات اتحادیه اروپا از بروکسل بازگشت ، اما آنقدر کافی نبود که بتواند به جناح اروپایی خود در حزب اروپایی اطمینان دهد

همه پرسی Brexit

بریتانیا رای به خروج از اتحادیه اروپا داد ، استعفا دیوید کامرون را در پی داشت و زمینه را برای نخست وزیری ترزا می فراهم کرد

انگلیس در حال ترک اتحادیه اروپا است

پس از سالها بن بست پارلمانی در تلاش ترزا می برای مذاکره در مورد یک توافق ، انگلیس اتحادیه اروپا را ترک می کند.

بارنیه گفت: داونینگ استریت اکنون این اصل را پذیرفته است که هر دو طرف استانداردهای محیطی ، اجتماعی و کار را به مرور زمان توسعه می دهند ، باید راهی برای اطمینان از عدم تحریف جریانات تجاری وجود داشته باشد مگر اینکه دیگری پاسخ متقابل دهد. وی این تصمیم را “اقدامات یک جانبه” یا تعرفه هایی توصیف کرد که احتمالاً پس از دوره داوری اعمال خواهند شد.

وی گفت: معرفی چنین مکانیزمی می تواند کل ماه دسامبر را به طول انجامد ، اما بر اختلافات فزاینده در مورد دسترسی به ماهیگیری به عنوان بزرگترین مانع تأکید کرد.

این سند ، که در مذاکرات دوشنبه گذشته ارائه شد ، در بروکسل این امید را ایجاد کرده است که انگلیس در مورد اصرار خود برای گفتگوهای سالانه صید تجدید نظر می کند ، سیاستی که اتحادیه اروپا می گوید ثبات جوامع ساحلی را تضمین نمی کند. وی به نمایندگان پارلمان اروپا گفت که روز پنجشنبه او را فراخواندند.

انگلیس در حال حاضر پیشنهاد کرده است که ماهیان پلاژیک را از هرگونه معامله با بروکسل حذف کرده و به جای آن از طریق کمیسیون ماهیگیری اقیانوس اطلس شمال شرقی ، که ایسلند و نروژ عضو آن هستند ، با سهام مذاکره کنند. ماهیان پلاژیک گونه هایی هستند که نزدیک به سطح آب شنا می کنند و تقریباً 80٪ ارزش ماهی صید شده توسط ناوگان اتحادیه اروپا را تشکیل می دهند.

[ad_2]